Moonshine Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ooo, noen andre som gleder seg til juleølet når polet? *dribble* (Dette er den kjipeste og mest misbrukte smily, så...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 JEg drakk Juleøl i helga Hadde dårlig med penger så rusla ned i kjellern og tok med meg det som var av øl fra sisst sverige tur.. Og da kom jeg over en Juleøl Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 JEg drakk Juleøl i helga Hadde dårlig med penger så rusla ned i kjellern og tok med meg det som var av øl fra sisst sverige tur.. Og da kom jeg over en Juleøl Ojoj, smaker det egentlig godt når det er så gammelt? Aner ikke hvor lenge ølen holder seg jeg, husker bare at en gang jeg pantet ølflasker på jobben kom det grønt slim ut av den og over hånden min, gud så det luktet! :!: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://midgar.no/systemet her er førsteutkastet til en Final Fantasy side. Men jeg trenger litt idemyldring i forhold til fast grafikk... (headerbildet skal skiftes ut når man trykker på de forskjellige spilltitlene).. Men jeg vil ha noe mer "statisk" grafikk.. Skal skifte ut <h3>ene i menyen med samme skrift som det er brukt i headeren.. Flere idêer? Greit eller bedritent utgangspunkt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Ooo, noen andre som gleder seg til juleølet når polet? *dribble* (Dette er den kjipeste og mest misbrukte smily, så...) Når polet hva..? Ahh, som i å nå noe, ikke som i "når jeg går ut".. Endret 26. september 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Når juleølet _når_ polet. Ankommer polet. Slenges i hyllene! Legges ut for SALG 0sv.no Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://midgar.no/systemet her er førsteutkastet til en Final Fantasy side. Men jeg trenger litt idemyldring i forhold til fast grafikk... (headerbildet skal skiftes ut når man trykker på de forskjellige spilltitlene).. Men jeg vil ha noe mer "statisk" grafikk.. Skal skifte ut <h3>ene i menyen med samme skrift som det er brukt i headeren.. Flere idêer? Greit eller bedritent utgangspunkt? Vi burde ikke skeie helt ut her, kanskje ta noen av de som har ordentlige spm. litt seriøst også. For meg er det et ok utgangspunkt. Bygg litt mer på den og legg til mer grafikk så viser du den her når du har kommet litt lengre. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://midgar.no/systemet her er førsteutkastet til en Final Fantasy side. Men jeg trenger litt idemyldring i forhold til fast grafikk... (headerbildet skal skiftes ut når man trykker på de forskjellige spilltitlene).. Men jeg vil ha noe mer "statisk" grafikk.. Skal skifte ut <h3>ene i menyen med samme skrift som det er brukt i headeren.. Flere idêer? Greit eller bedritent utgangspunkt? Vi burde ikke skeie helt ut her, kanskje ta noen av de som har ordentlige spm. litt seriøst også. For meg er det et ok utgangspunkt. Bygg litt mer på den og legg til mer grafikk så viser du den her når du har kommet litt lengre. Takker Skal jobbe litt mer med grafikk i ettermiddag. Men har du noen forslag på hva som kan legges til av grafikk? Lage en "faux" bakgrunn til menyen vertikalt kanskje? Ellers så kommer det jo til å komme flere "nyheter" nedover siden. Trenger nok noe grafikk til å skille mellom nyhetene. Noen flere idêer til hvor jeg kan ha grafikk? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Når juleølet _når_ polet. Ankommer polet. Slenges i hyllene! Legges ut for SALG 0sv.no Bra du opplyser meg om det 26 minutter etter jeg har skrevet at jeg skjønte det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Bra at du informerer han om det en time etter at han sa det, Marvil, selv om du hadde sagt at du skjønte det Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Bra dere holder på, kjærester Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Bra dere holder på, kjærester Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Jeg foretrekker faktisk brus forran øl, men det kommer kanskje av at jeg er 15 år?... Og...Hvorfor drikker alle Cola? Sprite er jo så mye bedre! Endret 26. september 2005 av ett Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Og...Hvorfor drikker alle Cola? Sprite er jo så mye bedre! Feil. Uansett, dette begynner å bli overmåte OT. Kanskje jeg skulle nevne at jeg nå skal lage enda en side på skolen, som individuelt prosjekt. Blir kos. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Tema for den siden da? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Tema for den siden da? Side for enpersonforetaket til muttern, faktisk Har faktisk begynt å få litt flere prosjekter som befinner seg litt utafor familiens trygge grenser, men det er jaggumeg nok å gjøre innad også Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Sliter med å finne oppdrag til jobben faktisk. Tenker jeg skal få laget en sån "Trenger du en Ingeniør!" plakat. Kansje slenge på han ifra den americanske plakaten "America needs YOU heh Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://midgar.no/systemet her er førsteutkastet til en Final Fantasy side. Men jeg trenger litt idemyldring i forhold til fast grafikk... (headerbildet skal skiftes ut når man trykker på de forskjellige spilltitlene).. Men jeg vil ha noe mer "statisk" grafikk.. Skal skifte ut <h3>ene i menyen med samme skrift som det er brukt i headeren.. Flere idêer? Greit eller bedritent utgangspunkt? Vi burde ikke skeie helt ut her, kanskje ta noen av de som har ordentlige spm. litt seriøst også. For meg er det et ok utgangspunkt. Bygg litt mer på den og legg til mer grafikk så viser du den her når du har kommet litt lengre. Takker Skal jobbe litt mer med grafikk i ettermiddag. Men har du noen forslag på hva som kan legges til av grafikk? Lage en "faux" bakgrunn til menyen vertikalt kanskje? Ellers så kommer det jo til å komme flere "nyheter" nedover siden. Trenger nok noe grafikk til å skille mellom nyhetene. Noen flere idêer til hvor jeg kan ha grafikk? Det blir lettest for deg som sitter i PS å legge til grafikken selv. Men forbinder ofte slike sider med anime grafikk og bokser til alt innhold og muligens scanlines på bilder osv. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://www.alistapart.com/articles/pngopacity Jeg fikk ikke det helt til Limte koden inn i css filen filter:progid:DXImageTransform.Microsoft.AlphaImageLoader» (src='footer3.PNG',sizingMethod='scale'); Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Sliter med å finne oppdrag til jobben faktisk.Tenker jeg skal få laget en sån "Trenger du en Ingeniør!" plakat. Kansje slenge på han ifra den americanske plakaten "America needs YOU heh Haha, Uncle Sam på en reklame for ingeniører hadde bare vært så kult. Edit: Endret 26. september 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå