Steinmann Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) EDIT: Tenker på å skaffe meg et domene jeg, men klarer ikke finne på noe bra navn. Forslag? orsus.com ? åja, det har jeg ikke testet Eneste som er igjen er .no og .as men der må du ha foretaksnr. JA, jeg nyter brusen min. HATER brus ifra cola automat. Den er for kald og smaksløs. Skal være litt temperert, men fortsatt kjølig. Samme som øllen Endret 25. september 2005 av orsus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Bare jeg som mener at øl skal nytes? Nope, i grunn heilt enig, men i blant legg stemninga berre opp til det. Bare å finne en fest som har gjennsomsnittsalder på over 14 det.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Domene? wwww.comon-baby-spank-my-ass-its-just-flesh.com Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 HATER brus ifra cola automat. Den er for kald og smaksløs.Skal være litt temperert, men fortsatt kjølig. Samme som øllen Brus fra automat kan av og til kalles for litt smaksløs og tynn, men jeg ville foretrukket 2-graders automatbrus over 6-graders brus fra rimi anytime. Colaen skal kjøles i frys, for 4 grader er for varmt. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 HATER brus ifra cola automat. Den er for kald og smaksløs.Skal være litt temperert, men fortsatt kjølig. Samme som øllen Brus fra automat kan av og til kalles for litt smaksløs og tynn, men jeg ville foretrukket 2-graders automatbrus over 6-graders brus fra rimi anytime. Colaen skal kjøles i frys, for 4 grader er for varmt. Egentlig litt kjipt at man ikke kan drikke brus som holder en temp under 0 grader. Av og til blir det ikke kaldt nok. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) HATER brus ifra cola automat. Den er for kald og smaksløs.Skal være litt temperert, men fortsatt kjølig. Samme som øllen Brus fra automat kan av og til kalles for litt smaksløs og tynn, men jeg ville foretrukket 2-graders automatbrus over 6-graders brus fra rimi anytime. Colaen skal kjøles i frys, for 4 grader er for varmt. Egentlig litt kjipt at man ikke kan drikke brus som holder en temp under 0 grader. Av og til blir det ikke kaldt nok. Been there, done that. Har opplevd at Colaen har frosset idet jeg skrur opp korken pga. trykkforskjeller og underkjøling. Den er best da, egentlig, danner seg en hinne av frost på toppen som du må kakke hull på før du drikker. EDIT: typo Endret 25. september 2005 av jorgis Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Nå ble jeg tørst, gitt. Jeg som har tatt kvelden OG sverget mot å drikke brus. Faen! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg drakk nettopp siste glasset Cola fra min 1,5-liter... :/ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Og jeg har akkurat tømt en boks med Pepsi Max... Må kutte ned på sukkeret, blir litt hyper... Og Pepsi Max smaker uten tvil bedre enn Cola Light... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Deilig å ha et brett med Cola stående Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Cola Light smaker råttent, Pepsi max er okei om man er skikkelig tørst. Og det er ikke sukker som gjør meg hyper, det er koffeinet og det å sitte oppe seeeeeiiint. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Deilig å ha et brett med Cola stående *kosepå* Fikk ikke plass til alt i kjøleskapet, dog.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Sprit, øl og tobakk ligger innerst, under all brusen.. Vi håpte at tollerne ikke gadd å flytte på all brusen dersom de ville stoppe oss. Vi hadde lissom "litt" over kvota.. Endret 25. september 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Sprit, øl og tobakk ligger innerst, under all brusen.. Vi håpte at tollerne ikke gadd å flytte på all brusen dersom de ville stoppe oss. Vi hadde lissom "litt" over kvota.. Forståelig. Vel de fleste har jo "litt" over kvota da. Nytt design jo: http://www.good-tutorials.com/ Endret 25. september 2005 av oleeid Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Joda, er bare glad vi ikke kjørte min bil. Tipper det hadde sett litt mistenkelig ut med en bil som slo nedi bak.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Domene? wwww.comon-baby-spank-my-ass-its-just-flesh.com Der har vi den --------------------------------- Jeg elsker 6 graders colaen ifra rimi Øllen skal somsagt også ikke være for kald, da mister den all den deilige smaken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Øllen skal somsagt også ikke være for kald, da mister den all den deilige smaken Alderi tenkt over det, men når du sier det så er jeg faktisk enig. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Noen som vet om Coppermine funker med home.no.net? Krever ikke Coppermine database? Isåfall går det nok ikke på home.no.net. edit: ble litt sen der ja.. edit 2: finnes vel gratishoster med MySQL? Jeg lagde en account på freesql.com.. men fikk en rar feilmelding når jeg skulle uploade.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Øllen skal somsagt også ikke være for kald, da mister den all den deilige smaken Alderi tenkt over det, men når du sier det så er jeg faktisk enig. Smak og behag. Jeg har aldri likt varm øl, den beste ølen jeg får er den som er kjølt ned i fryseren til den er rett over nullpunktet. Forfriskningsfaktoren går over smaken. Edit: behagelig OT. Endret 26. september 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå