Lokaltog Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Til sitt formål synes jeg dette er meget god bruk av både lyd og bilde. Veldig kreativt, det eneste som trekker ned er at den bruker en liten stund på å laste ferdig (men jeg klarte faktisk, av ren nysgjerrighet, å vente til den var ferdig for å se hele animasjonen). Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Enig med Lokaltog der. @kd: Grattis med 4k innlegg. Vent, jeg kommer etter! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ei flaske øl på <7 sek, who beats it? Vi prata sammen i går. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 @kd: Grattis med 4k innlegg. Vent, jeg kommer etter! Jo, takk skal du ha. -- Jeg får mere og mere lyst til å friske opp programmeringskunnskapene mine, og tenkte å starte med litt webdesign. Jeg kan jo egentlig HTML, CSS, JavaScript, SQL og PHP, men de fire siste kunne trengt en liten oppfrisking. Noen som vet om noen fine sider for folk som ikke er helt blanke på programmering? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Bare jeg som mener at øl skal nytes? Utrolig pent lage den flash'n da. Har sikkert ikke tatt lang tid i det heletatt, heh Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Bare jeg som mener at øl skal nytes? Nope, i grunn heilt enig, men i blant legg stemninga berre opp til det. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Noen som vet om Coppermine funker med home.no.net? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Pleier dere å bruke UTF-8 tegnkoding og skrive æ, ø, å som æ, ø og å, eller bruker dere Unicode og skriver æ, ø, å som æ, ø og å. Jeg la i går merke til at CSS-valdatoren ikke tolererte annet enn ANSI/UTF-8, og at HTML-filen og CSS-filen måtte ha samme tegnkoding for at de skulle samarbeide. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Pleier dere å bruke UTF-8 tegnkoding og skrive æ, ø, å som æ, ø og å, eller bruker dere Unicode og skriver æ, ø, å som æ, ø og å. Jeg la i går merke til at CSS-valdatoren ikke tolererte annet enn ANSI/UTF-8, og at HTML-filen og CSS-filen måtte ha samme tegnkoding for at de skulle samarbeide. Bruker UTF-8 og skriver æøå. Dette går hvis du husker på å lagre filene som UTF-8 og overfører dem til webserveren riktig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Noen som vet om Coppermine funker med home.no.net? Du trenger vel en MySQL database for å bruke Coppermine skikkelig, så tviler på det. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Noen som vet om Coppermine funker med home.no.net? Krever ikke Coppermine database? Isåfall går det nok ikke på home.no.net. edit: ble litt sen der ja.. edit 2: finnes vel gratishoster med MySQL? Endret 25. september 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Pleier dere å bruke UTF-8 tegnkoding og skrive æ, ø, å som æ, ø og å, eller bruker dere Unicode og skriver æ, ø, å som æ, ø og å. Bruker iso-8859-1 og skriver vanelig æ, ø, å jeg. EDIT: Tenker på å skaffe meg et domene jeg, men klarer ikke finne på noe bra navn. Forslag? Endret 25. september 2005 av orsus Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Jepp, jeg og. Eventuelt iso-8859-15. Edit: steinmann.com? Endret 25. september 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det er faktisk tatt Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Har litt bakgrunnsproblemer i Opera. Når vindusbredden er lavere enn bakgrunnsbredden, blir det helt feil i Opera. Vanskelig å forklare det, men tror Opera tar midtstillingen litt for bokstavelig talt. Sjekk denne siden i f.eks. Opera og Firefox. Resize vinduet, jeg vil ha det slik det blir i Firefox. (Ignorer at den vertikale posisjonen heller ikke stemmer.) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Pleier dere å bruke UTF-8 tegnkoding og skrive æ, ø, å som æ, ø og å, eller bruker dere Unicode og skriver æ, ø, å som æ, ø og å. Bruker iso-8859-1 og skriver vanelig æ, ø, å jeg. Hva skal man lagre filene som da? Edit: Hmm... nå funker det plutselig å bruke æ, ø, å sammen med UTF-8. Jeg gjorde sikkert en feil i sted. Noen fordeler/ulemper ved å bruke UTF-8 fremfor iso-8859-1/iso-8859-15? Endret 25. september 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Pleier dere å bruke UTF-8 tegnkoding og skrive æ, ø, å som æ, ø og å, eller bruker dere Unicode og skriver æ, ø, å som æ, ø og å. Bruker iso-8859-1 og skriver vanelig æ, ø, å jeg. Hva skal man lagre filene som da? Edit: Hmm... nå funker det plutselig å bruke æ, ø, å sammen med UTF-8. Jeg gjorde sikkert en feil i sted. Noen fordeler/ulemper ved å bruke UTF-8 fremfor iso-8859-1/iso-8859-15? Utf-8 støtter flere tegn. Mer om utf-8. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 EDIT: Tenker på å skaffe meg et domene jeg, men klarer ikke finne på noe bra navn. Forslag? orsus.com ? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Bare jeg som mener at øl skal nytes? Nei det er ikke det. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Bare jeg som mener at øl skal nytes? Nei det er ikke det. Nyter du brusen hver gang du drikker den? Øl er godt, ja, men man sitter jo ikke å tenker over hvor godt det er hele tida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå