Loomy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Men har start.no en begrenset antall ganger jeg kan vise siden eller noe? Nope, da ville du i så fall fått beskjed om det. Endret 23. september 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Men har start.no en begrenset antall ganger jeg kan vise siden eller noe? Hvis du feks legger opp en fil på 20mb og mange laster den ned så får du opp at "denne brukeren har nådd sin grense" et eller annet, og du kan ikke vise siden eller bruke ftp'n før dagen etter. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 De har vel bare utrolig mye pågang, sikkert. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Pft. Da skal jeg klare å finne ettellerannet som de har med hverandre å gjøre. Det kan jo være alt fra felles revisor til felles eskortepiker. home.no/brukernavn home.no.net/brukernavn En likhet, eh? Endret 23. september 2005 av Arve Systad Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Det virker da absolutt ikke som at problemet ligger hos serveren. En side skal jo ikke bruke 1,5 sekund på å fylle bakgrunnen med bakgrunnsfarge for deretter å begynne å rendre resten av siden. Og den sinnsyke tregheten i menyen som er totalt fraværende i FF, kan jo heller ikke stamme fra serveren. Har dere i det hele tatt åpnet/sett siden med IE? Endret 23. september 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har dere i det hele tatt åpnet/sett siden med IE? Det er jo det som er mystisk.. 1 av 3 prøvde nettlesere er helt fucket.. menyen lagger litt py når jeg tanker på at 9 av 10 sikkert bruker IE Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Pft. Da skal jeg klare å finne ettellerannet som de har med hverandre å gjøre. Det kan jo være alt fra felles revisor til felles eskortepiker. home.no/brukernavn home.no.net/brukernavn En likhet, eh? HÅH! Vil du dele milliarden..? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Pfft... Hvem snakka om likheter? I alle fall kan jeg komme på flere, begge er for eksempel gratis-hoster, begge suger osv. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Pfft... Hvem snakka om likheter? I alle fall kan jeg komme på flere, begge er for eksempel gratis-hoster, begge suger osv. start.no tar 10kr i avgift for å bruke FTP => Ikkje gratis. Billig, men ikkje gratis. Om begge suger blir en synsesak, så det blir usaklig. Vi må ha objektiv informasjon. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Begge to er på internett. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Om begge suger blir en synsesak, så det blir usaklig. Vi må ha objektiv informasjon. Start.no har enorme sikkerhetshull som ikke har blitt fikset de siste årene, og som kan utnyttes av alle script-kiddies på planeten. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nyttig å skrive om? Tenkte jeg skulle starte å komme med noen sånne gullkorn i ny å ne. Tanker? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En idé kan være å vise hvordan en blockquote cite faktisk ser ut, altså ta med et live eksempel. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Skal få fiksa det ja, orka bare ikke igår. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ja, jeg syntes det var noe som manglet... Bare en link til et eksempel hadde vært strålende, for jeg har ingen anelse om hvordan det ser ut med attr(cite), aldri hatt bruk for det... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 http://home.no.net/bakeme/5.php Funker ikke transparente png filer i IE? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nei det gjør ikke det. Prøv med gif. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nei det gjør ikke det. Prøv med gif. med gif ble det liksom bare hakkete.. bah.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Normalt bør man kunne klare å løse det uten transparange bilder Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 http://www.alistapart.com/articles/pngopacity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå