tjcombo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Akkurat det kan jeg ikke svare deg på, men det finnes sikkert andre experter her som kan svare deg på det, men det du nok vet og må vite er at omtrent 90% vil loade den sida tregt, noe som absolut må gjøres Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Et headerbilde på over 85kB? Det er ikke nødvendig på en så enkel header. Du kan fint få den ned i langt under halvparten uten problemer. Da vil siden laste litt raskere i hvertfall... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Et headerbilde på over 85kB? Det er ikke nødvendig på en så enkel header. Du kan fint få den ned i langt under halvparten uten problemer. Da vil siden laste litt raskere i hvertfall... Jaja... men saken er at den laster 129341239 ganger saktere i IE enn i FF og Opera.. det må vel være noe mystisk der Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Endre størrelsen på bildet du, og se om det gir noen forandring... Alle monner drar vettu Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Endre størrelsen på bildet du, og se om det gir noen forandring... Alle monner drar vettu skiftet headeren nå.. tar 40++kB.. Men menyen beveger seg dritsakte og.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvorfor har du <link rel="stylesheet"... to plasser i body? Den skal vel i grunn kun plasseres én gang, og kun i head. Og til tross for at du bruker CSS-fil, bruker du inline CSS-kode i HTML-filen. Hvorfor det egentlig? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det er nok noe med serveren din også... Start.no sine servere er alltid alt for mye trafikk, og alt for dårlig utlinje, så det er nok en flaskehals det også... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Noen som har peiling på hvorfor siden min blir driiiit-treig i IE? Funker helt fint i Opera og FF... Den var faktisk ganske treg her i også - i Firefox. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 10 kr på at det home.no sin skyld. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 FTP-avgiften? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Edit, feil tråd dette gitt. Endret 23. september 2005 av Eirikeb Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvorfor har du <link rel="stylesheet"... to plasser i body? Den skal vel i grunn kun plasseres én gang, og kun i head. Og til tross for at du bruker CSS-fil, bruker du inline CSS-kode i HTML-filen. Hvorfor det egentlig? stylesheeten vises der pga. cutenews bruker også css. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 10 kr på at det home.no sin skyld. 1 milliard på at home.no ikke har noen ting med start.no å gjøre. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Viktig å skille mellom home.no og home.no.net Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) 10 kr på at det home.no sin skyld. 1 milliard på at home.no ikke har noen ting med start.no å gjøre. Sett at jeg tar imot veddemålet, tar opp lån, kjøper home.no, gir det til home.no.net, får milliarden, betaler lånet, så taper du en milliard, og jeg får tidsfordriv et par dager.. Endret 23. september 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Vel, tidspunktet for posten min er vel ikke helt uten verdi i den saken? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Vel, tidspunktet for posten min er vel ikke helt uten verdi i den saken? Jo. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Nei, mitt veddemål gjelder for - og kun for - situasjonen slik den er tidspunktet for posten. Det er ikke akkurat spesielt. Det blir som å komme med forrige ukes lottokupong og kreve å få utbetalt hovedgevinsten. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Pft. Da skal jeg klare å finne ettellerannet som de har med hverandre å gjøre. Det kan jo være alt fra felles revisor til felles eskortepiker. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Men har start.no en begrenset antall ganger jeg kan vise siden eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå