Marvil Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Dagbladet = Beste som er av norskt på nett. www.bt.no for teh win Hah. www.sognavis.no, evt Oppland Arbeiderblad - Politirunden.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) www.slashcode.com ? Edit: Hmm, trodde nyhetene kom fortløpende igjennom slashcode jeg, men nei. Endret 22. september 2005 av George Bush Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Dagbladet = Beste som er av norskt på nett. www.bt.no for teh win Hah. www.sognavis.no, evt Oppland Arbeiderblad - Politirunden.. Dere tar begge feil, det er Avisa Nordland som er best Noen som har lagt merke til hvor slående lik alle lokalavisene er Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Dere ramser jo bare opp sånne småaviser, dere. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Bergens Tidene er jo ikke på samme nivå som DB og VG, da. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Bergens Tidene er jo ikke på samme nivå som DB og VG, da. Papirutgaven ligger ganske så langt oppe på listen over norske aviser sortert etter opplag. Tror jeg Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 VG = Whitetrash.Dagbladet = Beste som er av norskt på nett. Heldigvis har de kutta ut massive WoW-nyheter. ITAvisen = HjemmePC. ITPro = Var bra før. I second that! DB har boss, men mindre enn vg. www.slashdot.org Slashdot HTML 4.01 and CSSAfter 8 years of my nasty, crufty, hodge podged together HTML, last night we finally switched over to clean HTML 4.01 with a full complement of CSS. Flere som har innsett fordelene med ordentlig kode. Ellers er Digi en seriøs nok nettavis. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 OA, for en nyhet.. Haha, vet.. Det er pga slike saker at jeg har den i bookmarks.. Det begynte vel egentlig med å sjekke ut hvor mye politiet fikk med seg av festene på studenthjemmet jeg bodde på før.. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Aftenposten er jo rimelig seriøs da. Men det er jo ikke så alt for mye å skrive om i det lille potetlandet vårt at en superseriøs avis hadde ikke hatt mange sidene. Lenke til kommentar
neb Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Hehe, Denne var jo også litt morsom. Tror jeg må gjøre som deg Marvil, og bookmarke Oppland arbeiderblad :!: Selv liker jeg nok Aften, aften utgaven best.. VG: for tabloid. Dagladet: Ok. Aftenposten morgenavisa: for stor! (kansje ikke det beste argumentet) Dagsavisa: Ok+ Aftenposten aften: Bra /Offtopic edit: Noen som har sett på kodene til Oa, det får da være måte på ryddighet! Endret 22. september 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Var kanskje en overdrivelse å si at VG og Dagbladet er useriøse. Mener vel heller noe i retning av at de bærer sterkt preg av å være tabloider. Overskrifter utheves stort, og det legges mye vekt på å få solgt avisene. Synes også at DB.no er den beste norske nyhetssiden, men så er det heller ikke noe mål for meg å gå så veldig dypt i materien. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Bergens Tidene er jo ikke på samme nivå som DB og VG, da. Papirutgaven ligger ganske så langt oppe på listen over norske aviser sortert etter opplag. Tror jeg Stemmer. Norges femte største avis etter opplag, ifølge denne siden. EDIT: Som presenterte tall som stemmer overens med hva mediebedriftenes landsforening har publisert. Endret 22. september 2005 av jorgis Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 DB er best på bilder, uansett. www.aftenpoften.no Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg kjeder meg. Derfor vil jeg (ydmykt) ha kommentarer på min monokromatiske webside, AktivNerd. jobben er for øyeblikket Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg kjeder meg. Derfor vil jeg (ydmykt) ha kommentarer på min monokromatiske webside, AktivNerd. jobben er for øyeblikket Det er en helt grei blogg side. Ikke noe spesielt med den bare en helt vanlig blogg i mine øyne. Sikkert greit til sitt formål men ikke noe nytt. Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg kjeder meg. Derfor vil jeg (ydmykt) ha kommentarer på min monokromatiske webside, AktivNerd. serif passer ikke! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 serif passer ikke! Jeg har begynt å like serif etter jeg fikk nyss om wordpress.. Denne blir. heelt basic. Håper det er relativt. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Noen som har peiling på hvorfor siden min blir driiiit-treig i IE? Funker helt fint i Opera og FF... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå