Jernlov Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg er ikke ute etter skryt eller kritikk på mine ting her, derfor legger ikke jeg ut noe heller her. Spent på å se noe du har laget uansett jeg. Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg er ikke ute etter skryt eller kritikk på mine ting her, derfor legger ikke jeg ut noe heller her. Hvem er ikke intresert i konstruktiv tilbake melding og skryt? Er jo alltids hyggelig når noen liker det du gjør, eller hva? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Blir ikke heelt det du ser etter, men <ul> <li>AA: <ul> <li>BB</li> <li>CC</li> </ul> </li> </ul> ? Da blir det vel noe sånt: * AA * BB * CC Det spørs vel noe på sammenhengen, men umiddelbart ville jeg tro det er bedre med DL? <dl> <dt>AA</dt> <dd>BB</dd> <dd>CC</dd> </dl> Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Stine, dine siste innlegg har vært en smule ufornuftige. Du sier du ikke har motivasjon til å lage noe og jeg svarer med at det kanskje har sammenheng med at du ikke legger ut noe å få skryt for (da skryt er en utrolig motivatør og kilde til inspirasjon). Teh logix Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg trenger ikke skryt for å få inspirasjon. Men jeg kan godt legge ut noe jeg har laget jeg, men har ikke noe web for visning. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg trenger ikke skryt for å få inspirasjon. Men jeg kan godt legge ut noe jeg har laget jeg, men har ikke noe web for visning. Er vel ikke fra skryt man får inspirasjon. Men det å bli annerkjent for det man gjør på en positiv måte gjør det jo artigere å forsette. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Joda, men man må jo komme i gang med noe. Har ikke gjort noe på lenge. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Da trenger du bare et kaldt spark i ræven. Her. *thud* Lenke til kommentar
resol Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 man henter ikke kun inspirasjon av å sitte å se på websider hele dagen, er en god del ting man kan gjøre, sette seg et annet sted, gå en tur ut, se på ting og tang, ta en dusj, ha en ryddig jobbeplass, gjøre noe man aldri gjør ellers..gå en annen vei hjem fra skolen, ja i det hele tatt, får man ikke inspirasjon av å se på websider så bør man finne på noe annet smart Det er ofte kjekt å tegne en del også, ikke bare sitte med samme kisse og banne over at man ikke får noe til Designlærern min sier at de beste kissene kommer ETTER man har tegna ca 20 skisser av en ting og ja det viser seg ofte at han har rett... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det spørs vel noe på sammenhengen, men umiddelbart ville jeg tro det er bedre med DL? <dl> <dt>AA</dt> <dd>BB</dd> <dd>CC</dd> </dl> takk, satt å irriterte meg når jeg leste her, at ingen klarte å komme med det før er skammelig Hva skjer med nivået her, hjernen må holdes skarp og sammtalene off topic Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Slow Motion Video Archive Offtopic, huhei! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Slow Motion Video Archive Offtopic, huhei! <3 highspeedcam <3 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Da trenger du bare et kaldt spark i ræven. Her. *thud* Takk! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Slow Motion Video Archive Offtopic, huhei! Bruker du Digg? Det var vel der du fant linken? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Digg.com, hell yeah. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Digg er ganske bra da. Savner en slik side på norsk. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Det gjør ikke jeg, men en kjappere server, det kunne de da hatt. Endret 22. september 2005 av George Bush Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 ...men en kjappere server, det kunne da hatt. Rekti ja.. Hehe.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Du har fått større plass!Tidligere i september ble din MSN Hotmail-konto oppgradert fra 2MB lagringsplass til hele 250MB. Det betyr at du kan sende større vedlegg og oppbevare mer e-post i innboksen din. Vi håper du blir fornøyd! 1% of 25MB Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Lurte akkurat på det samme. Fikk mail, men det står fortdatt 25mb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå