Equerm Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Husvik Hva syns dere? Jeg synst den var kjempefin. Litt stor header kanskje og fonten i menyen var hakkete. Men ellers synst jeg den var ganske pen Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Noen gode CSS divs artikler å foreslå? da vil jeg ikke ha alle css tutorailene, noen gode å foreslå? CSS Help Pile: Links and Discussion About the Best CSS Resources Available on the Web. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Husvik Hva syns dere? Jeg synst den var kjempefin. Litt stor header kanskje og fonten i menyen var hakkete. Men ellers synst jeg den var ganske pen skal ta og kutte av minst 100px på toppen av headern senere. Får se om jeg finner en annen skrift til å ha menyen og. Takk for innspill Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Opera fikk nettopp en ekstra liten stjerne i min bok når de nå kuttet vekk bannerne, men den er fremdeles bloat og småekkel. IKKE for å starte den diskusjonen, men er enig at opera er bloat som standard. Men i forhold til min opera er Ff bloat Kan endres på veit du Er glad for at det har blitt gratis da Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) http://home.no.net/bakeme/blogg.php Hvorfor funker det ikke å poste kommentarer? Og hvordan justerer man kommentar feltet? Bruker nyeste AJfork Endret 20. september 2005 av diversity Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg brukte AJ-fork før, bare jeg dilla litt med configen så virket ikke comments. Jeg fikset det ved å installere cutenews! Virker fjell, enkelt å redigere på - kanskje ikke det beste dog, men jeg er ikke så avansert så... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg brukte AJ-fork før, bare jeg dilla litt med configen så virket ikke comments. Jeg fikset det ved å installere cutenews! Virker fjell, enkelt å redigere på - kanskje ikke det beste dog, men jeg er ikke så avansert så... Hvis folk følger de instruksene som følger med AJ-fork skal det være peace of cake å installere det. Det er faktisk litt vanskelig for andre å svare på hvorfor feks kommentarer ikke funker når vi ikke vet en døyt om hva du har gjort/ikke gjort. Filene må lastes opp riktig (spesielt med tanke på charset). Du må ha satt riktig rettigheter på filene. Dette ser man forøvrig når man instellerer AJ.fork. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg brukte AJ-fork før, bare jeg dilla litt med configen så virket ikke comments. Jeg fikset det ved å installere cutenews! Virker fjell, enkelt å redigere på - kanskje ikke det beste dog, men jeg er ikke så avansert så... Installerte cutenews nå.. Og det funket takker føssi Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 AJ-fork og Cutenews er fryktelig dårlige greier, egentlig. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 AJ-fork og Cutenews er fryktelig dårlige greier, egentlig. Hehe, ja egentlig. Jeg bruker det bare fordi jeg skal ha det til jeg får laget mitt eget. Men det holder jo bra til mitt enkle bruk også da Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 http://home.no.net/bakeme/5.php Noen som vet hvorfor footeren min plutselig kom midt på siden? Går det forresten an å lage samme høyde på alle dokumentene? Liksom med css eller noe? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 noen som vet om en side med enkelt design som en nybegynner kan ta inspirasjon fra? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article459710.ece og Orgasme av lyd Edit: ja, eg er glad i å reklamere for meg sjøl Endret 20. september 2005 av Arve Systad Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article459710.ece Har jo kommet svært mange forbedringer sidan "første halvår 2005", kjære. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article459710.ece Har jo kommet svært mange forbedringer sidan "første halvår 2005", kjære. Ser eg ut som om eg kan lese datoar? Og uansett, Marvil var jo vanvittig, ufattelig og ekstremt kry over firefoxen sin då òg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article459710.ece Haha... IE har jo tross alt vært i bruk i 4-5 år. Tullete artikkel fra dumme journalister! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Sorry for spam men hvorfor har footeren gått til helvete? http://home.no.net/bakeme/5.php Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Om FF tar over markedsandelen vil nok utnytterne gå over til å lage krøll for nettleseren. Sikkerhetsfeil i Opera, kor? @diversity: Kanskje fordi siden ikke er estetisk fungerende, eller fordi du bruker tabeller. Endret 20. september 2005 av George Bush Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 @ Ingardj : Du lurte på hva problemet var med den nye versjonen. Det var faktisk en hel del. Bl.a. ble ikke kommentarene som ble lagt til registrert. De ble ikke vist i .php fila eller i AJ-Fork kontrollpanelet. jeg fikk ikke slettet artikler jeg hadde publisert. Det sto at en hel del av systemfilene var korrupte i kontrollpanelet, og jeg fikk en CHMOD error, selv om jeg hadde gitt de angitte filene fulle rettigheter (altså 777).. Så derfor droppa jeg den siste versjonen og gikk tilbake til den forrige, som forøvrig fungerer mye bedre Hva syns dere, noe jeg burde legge til forresten? Venter på kommentarer i den nye bloggen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 ETT argument mot Firefox/Linux/whatever som jeg ikke kan utstå, er det George Bush gir uttrykk for her i tråden: "Hadde bare Firefox hatt en majoritet av markedet, hadde nok det vært den som slet med sikkerheten." FEIL, FEIL og FEIL! Markedsandel spiller til en viss grad inn, men langt viktigere er at IE/windows har enorme designfeil som gjenspeiles i sikkerheten den har, og ikke minst hele konseptet bak open source. Jeg kan garantere deg at om så hadde vært at FF hadde hatt 90% markedsandel, og ditto for Linux, hadde sikkerhetsproblemene vært mindre enn de er med MS' nåværende markedsdominans. Grunnen er rett og slett at når man har med open source å gjøre, kan man ikke lenger stole på SbO (security by obscurity), og dermed er tvunget til å skrive sikker kode. At koden gjennomgås av langt flere entusiaster enn det er plass til i Redmond, er også alltids en bonus. [/rase fra seg] Hei, noen som har prøvd Platypus extensionen sammen med greasemonkey? Herlig kombinasjon, lar meg kjøre WYSIWYG-redigering av live websider (f.eks. kutte vekk all kode jeg ikke liker fra hw.no). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå