diversity Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) når det først er snakk om nick her da.. så er jo bakemesterharepus egentlig noe jeg kom på i farten når jeg joinet dette forumet (hakkebakkeskogen).. synes wh1te sitt forrige nick var nais og,,, menmen tror liksom ikke rasisme er så utbredt her på forumet Endret 25. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Sylte laban så denne tråden vokser da! 2,5 nye sider (nesten) sida i går klokka tolv?! Huff og huff, i dag må eg lese ferdig ei bok, og gjøre en del lekser - sjøl om det er andre ting eg absolutt heller skulle gjort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg elsker administratorene! Fikk skiftet nick. Du, ikke noe vondt ment, men «wh1te» kan høres litt sånn … ja … «jeg er hvit og stolt av det»-aktig ut. Nei, det er slettes ikke meningen å være rasistisk. Men "wh1t3inc." er jo jalla imo. Betyr ingenting. "White Incorporated" blir jo forlengelsen og det høres iallfall rasistisk ut. Jeg liker bare (skal ikke si farge for jeg er en av dem som mener at hvit ikke er en farge) hvit, det er alt. Kunne like så godt hatt "bl4ck" som nick, men nå ble det ikke sånn. Det spilte kanskje en liten rolle at jeg ventet på en "Whitebox" når jeg registrerte meg... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) White Inc kan jo også vere "kvitt blekk" Grandiosa med kjøtteig og løk er ikkje så verst igrunn - til å vere frossenpittsa.... HalTan burde vere her nuh Endret 25. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 @ePsiLON47; Jes, nick har en affeksjonsverdi.. Det ligger en del til de fleste nick. Kunne aldri tenkt meg å bytte, hadde blitt _MYE_ arbeid.. Dessuten blir jeg ofte kalt ved nick, syns det er helt greit. Bedre at dem lager morsomme versjoner (som f.x Starville, Mavva, Marre osv), enn at dem lager morroversjoner av realname lissom.. @arve87; Lekser er en prioriteringssak. Lærte et godt uttrykk for noen måneder siden; "Man MÅ ingenting..".. Det funker j*vli godt i de fleste sammenhenger.. Lekser er nedprioritert maksimalt, ligger bak i _ALLE_ fag. Gleder meg til eksamenstider, evt de 3 prøvene jeg skal ha neste uke.. Matte, Historie og en til jeg egentlig ikke vet hvilket fag det er snakk om.. @white; Nickchange, jaja. Skal vel klare å plassere deg enda, så lenge du ikke bytter avatar.. Jeg ser sjelden på nick lenger, mye lettere å bare svimse innom avataren.. Åsså er hodet programmert ("If $avatar=unknown; "nickview" else " "") Me skal ha Grandis mild Taco til middag.. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 hvor mye grandis spiser du alene da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 hvor mye grandis spiser du alene da? Har bare en, den går vel med.. Må vel ha noe godis etterpå også.. Feire at foreldra er bortreist.. *nam, kvikk-lunch XXL er GODIS* Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 nå føler jeg får å gå i butikken å kjøpe grandi! meeeeen jeg gidder ikke... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 nå føler jeg får å gå i butikken å kjøpe grandi! meeeeen jeg gidder ikke... Når du blir gammal nok kan du kjøre bil.. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 nå føler jeg får å gå i butikken å kjøpe grandi! meeeeen jeg gidder ikke... Når du blir gammal nok kan du kjøre bil.. gleder meg alerede! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) er drit sulten! noen som vet noe godt å lage av... smårettskinke, vanlig skinke, majones, brunost, mozzarella, pepperoniost, og krabsticks?? Endret 25. februar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 er drit sulten! noen som vet noe godt å lage av...smårettskinke, vanlig skinke, majones, brunost, mozzarella, pepperoniost, og krabsticks?? Sleng alt på et fat og putt i microen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 White Inc kan jo også vere "kvitt blekk" Som en som streber etter å ha engelsk som hovedmål, må jeg meddele at blekk er "ink" på engelsk, mens "inc" er en forkortelse. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 White Inc kan jo også vere "kvitt blekk" Som en som streber etter å ha engelsk som hovedmål, må jeg meddele at blekk er "ink" på engelsk, mens "inc" er en forkortelse. ehm, ja - selfølgelig.. Tenkte litt fort der kanskje jah Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 White Inc kan jo også vere "kvitt blekk" Grandiosa med kjøtteig og løk er ikkje så verst igrunn - til å vere frossenpittsa.... HalTan burde vere her nuh Date på gang i kaféen vår? Noen som kan forklare meg forskjellen på sites og visits? Den forklaringen jeg har fått fikk jeg ikke helt til å stemme... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Date på gang i kaféen vår? nei, ikkje akkurat - men /me har behov for han likevel Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Da har /me fikse den HDDen som klikka forrige uke, så nå kan kopieringen tilbake begynne.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Noen som kan forklare meg forskjellen på sites og visits? Den forklaringen jeg har fått fikk jeg ikke helt til å stemme... Fikk ikke du svar på det i en tråd for leeeengeee, leeeengeee siden i gode gamle EndeligFerie dager? Slikt meg forstått, er visits antall unike brukere, mens sites er antall sider på ditt område som er vist til sammen. Skjønner? En bruker ser jo ofte på mer enn en side når han/hun/det er innom (såfremt ikke indexen ligner arngren.net), altså vil sites alltid være høyere enn visits. EDIT: Regner med du kjører webalizer? Endret 25. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Det sier dem alle Arve Neida, men her er i hvert fall det jeg spiste i dag; "Tørrmarinert" biff, men pommes noittes, løk, agurker og bernaisé saus! Endret 25. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Sett denne PT?: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå