Marvil Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hva har skjedd med PoleCat, egentlig? Vi snakker jo old-skool nå nesten, da vi alle hang her 24/7... Interessen dabbet av, han kjøpte WOW, og litt andre ting. Uansett, ser han poster litt i WOW-delen av forumet, samt at han spiller det konstant visstnok. MSN har han gitt opp, så sjelden jeg har noe kontakt.. Hadde SMS-kontakt i sommer, skulle egentlig besøke han når jeg var i området, men tiden strakk ikke til.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Husker da han sluttet med webutvikling og alt det der - men likevel, gjøre det så drastisk? Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ok, droppa hele den nye versjonen av AJ-Fork, og la inn en litt eldre versjon. Hvordan syns dere det blir? Far South Noen ting som jeg burde endre på? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har hatt problemer med AJ-Fork selv. Hvilke problemer hadde du? Ellers synes jeg siden ser lekker ut BigB. Hvis det er måten du har nyhetene på du vil ha kommentarer på så ser det også bra ut. Hvis det er en blogg du lager synes jeg ikke header og footer passer så fint inn. Forbinder heller noel litt mer personlig med det i blogger. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Husvik Hva syns dere? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 http://www.alistapart.com:80/articles/improvingprint Nice Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Oioioi, gratis Opera og greier... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 NICE Old news Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) sletta Endret 20. september 2005 av skate4life Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) 2 nye designs hos Zen Garden.. manhatten peace of mind Endret 20. september 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Oioioi, gratis Opera og greier... Jeg hørte det på radioen i bussen idag - faktisk Ikke det at jeg kommer til å begynne å bruke Opera nå. Ikke enda ihvertfall, er så vandt med FF. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Opera fikk nettopp en ekstra liten stjerne i min bok når de nå kuttet vekk bannerne, men den er fremdeles bloat og småekkel. Jeg hørte det på radioen i bussen idag - faktisk inv_biggrin.gif Jeg og Endret 20. september 2005 av jorgis Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Noen gode CSS divs artikler å foreslå? da vil jeg ikke ha alle css tutorailene, noen gode å foreslå? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ok, droppa hele den nye versjonen av AJ-Fork, og la inn en litt eldre versjon. Hvordan syns dere det blir? Far South Noen ting som jeg burde endre på? Hvilke problemer har du? Folk får ikke kommentert på min Hvor får jeg tak i den gamle? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ok, droppa hele den nye versjonen av AJ-Fork, og la inn en litt eldre versjon. Hvordan syns dere det blir? Far South Noen ting som jeg burde endre på? Hvilke problemer har du? Folk får ikke kommentert på min Hvor får jeg tak i den gamle? Gir dere opp? Hva er det slags tull.. Hva er problemet? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ok, droppa hele den nye versjonen av AJ-Fork, og la inn en litt eldre versjon. Hvordan syns dere det blir? Far South Noen ting som jeg burde endre på? Hvilke problemer har du? Folk får ikke kommentert på min Hvor får jeg tak i den gamle? Gir dere opp? Hva er det slags tull.. Hva er problemet? hehe.. gir ikke opp.. men har stresset med dette i 3 dager http://home.no.net/bakeme/blogg.php see for yourselves... Funker ikke akkurat knirkefritt det der Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Noen gode CSS divs artikler å foreslå? da vil jeg ikke ha alle css tutorailene, noen gode å foreslå? http://www.herlig.net/arkiv/2005/01/14/markering-er-viktig http://www.herlig.net/arkiv/2005/01/22/kast-tabellane http://www.herlig.net/arkiv/2005/03/22/f%c3%b8lg-w3c De gir i hvertfall litt god lesing Mener det er et par nyttige ting som blir nevnt i kommentarene også, så... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Noen gode CSS divs artikler å foreslå? da vil jeg ikke ha alle css tutorailene, noen gode å foreslå? Tror du vil finne en del om du sjekker Oppslagsverk Over Artikler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå