Jesper Karsrud Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Nei Forbinder krøllalfaen med epost, ikke web, men men... Er ikke websjef for russen på skolen i år uansett (enda, russestyre er ikke valgt enda ).. Tror nok jeg kun holder meg til revy i år, egentlig... Edit: Når vi først snakker om revy og sånn, så har jeg fått et merkelig problem med menyen på nordstrandrevyen.no... Når jeg legger inn link til sponsorsiden i menylisten, forsvinner hele elementet fra siden, og i koden blir det bare stående <li></li>.. Legger jeg inn "#" i stedet for link til siden, dukker elementet opp igjen :S Kan sikkert vise, hvis det er ønskelig... Endret 19. september 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 legge til en hover på en div class.. .dada { background: #FFF; } .dada:hover { background: #000; } det funker ikke.. hva gjør jeg galt? Hva med background-color istedetfor background? Og du kan også prøve med div.dada {... og div.dada:hover {.... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Sparks: Bare for å ta det elementære, du bruker ikke IE? IE støtter nemlig bare :hover på A-elementer. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Sitter og skal bestille russeutstyr nå, og ser til min forferdelse at merket som Russedress har laget for websjefene er IE-logoen! Huff og huff, sier jeg da IE-logoen er vel det de fleste forbinder med internett. Trykk på den og internett popper opp. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ingard: No shit? Det visste jeg ikke. ... man må kunne greie å finne på noe bedre. Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) ahh, nå begynner jeg å bli gal her. Ok, loomy @ i php scriptet fungerte helt supert. Tusen takk! Men nå har det seg sånn at jeg plutselig ikke kan slette de innleggene jeg allerede har skrevet. Altså all de fordømte testinnleggene. Er det vanlig at AJ-Fork skal bugge så mye som det gjør? i tillegg til dette vises ikke kommentarer som blir lagt til.. edit: For dere som ikke var i WDS cafén i sta, så dreier det seg om den nye siden min edit: Ok, endelig fant jeg en metode å slette innlegg på, jeg må inn i hvert enkelt innlegg (i kontrollpanelet) for å få slettet det. altså, det går ikke ann å markere flere å slette dem fra listen.. Men, kommentarer vises fortsatt ikke.. Endret 19. september 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Har skiftet font i headeren, bedre? Trenger også litt mer kritikk. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ikke bedre, utdattert og grunge. Passer ikke inn. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Har skiftet font i headeren, bedre? Trenger også litt mer kritikk. Hadde passet bedre med noe futuristisk.. Siden er såpass "glatt" at det tror jeg hadde passet bedre Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Jibba: Jeg tenkte på akkurat det samme her om dagen... Ble litt oppgitt, da. Derfor blir det distinksjon fra Russeservice, den gode gamle krøllalfaen. Ikke det at den passer så bra, da? Håh! Den hadde jeg på russebuksa mi i min barndom.. Endret 19. september 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Dobbelt faktisk. Endret 19. september 2005 av Marvil Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Har skiftet font i headeren, bedre? Trenger også litt mer kritikk. Hadde passet bedre med noe futuristisk.. Siden er såpass "glatt" at det tror jeg hadde passet bedre Slik? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Bedre, iallefall. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Bedre, iallefall. Kan bli mye bedre Endret 19. september 2005 av diversity Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Håh! Den hadde jeg på russebuksa mi i min barndom.. Pfft... Du som ikke er mer enn 20 år Uansett, blir det tid til noe webdesigning på deg, Marvil, eller har du mista interessen? Syns liksom det er så laber aktivitet fra den kanten.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ingard: No shit? Det visste jeg ikke. ... man må kunne greie å finne på noe bedre. Du og din sarkasme kan reise en viss plass Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Har skiftet font i headeren, bedre? Trenger også litt mer kritikk. Nå ble det dårligere og dårligere mener jeg. Jeg synes du burde ta vekk gult og heller ha hvit. Ta vekk rød fargen i header. Ha det slik du hadde det før og jobb med menyen. (Mener jeg) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Håh! Den hadde jeg på russebuksa mi i min barndom.. Pfft... Du som ikke er mer enn 20 år Uansett, blir det tid til noe webdesigning på deg, Marvil, eller har du mista interessen? Syns liksom det er så laber aktivitet fra den kanten.. Pft, detaljer.. Hm, det er labert med interesse gitt. Tror ikke jeg har laget noe design på et halvt år, plutselig sa det bare stopp. Kreativiteten forsvant, samt gløden med å sitte i PS og fikle. Syns det er morsommere å ta bilder og fikle/kjøre bil.. Jeg klander Polert. Når han forsvant fra MSN, så forsvant gløden. Endret 19. september 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hva har skjedd med PoleCat, egentlig? Vi snakker jo old-skool nå nesten, da vi alle hang her 24/7... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hva har skjedd med PoleCat, egentlig? Vi snakker jo old-skool nå nesten, da vi alle hang her 24/7... Det hender at han er innom, men det hører vel til skjeldenhetene... Vet egentlig ikke hva som har skjedd konkret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå