Haraldson Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Michael: Har prøvd å lære meg det mange ganger, en eller annen gang kommer jeg også til å gjøre det. Saken er bare at jeg har en del å gjøre for tida, med skole, andre webdesign-oppdrag + at jeg gjerne vil ha litt fritid. Men er kommet godt i gang med WP-nedstrippinga da, så regner med at det går bra Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Når du har så liten skrift i main (som ser fint ut!) så blir det ufint med så stor skift i menyen... Jaok, skal prøve å gjøre noe med det. Hva kan jeg ha for å fylle tomrommet nedover menyen? Edit: Og hva synes dere om boksene? Skal beholde de, eller prøve å finne på noe annet. Endret 18. september 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hva med å lage noe tøfft grafisk inni i den blå boksen? Det hadde vært døds kult hvis du hadde greid å lage noe kult noe... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Mens jeg ventet på svar prøvde jeg meg på noe nytt med menyen. Fonten gjorde jeg mindre og forandret på posisjonen. Forandret fargen i meny-boksen. Jeg fjernet boksene, og lagde en strek til venstre for valgene. Hover effekten vil være slik at delen av streken ved valget vil forsvinne, sånn som dere ser på downloads. Skal prøve å lage noe tøfft grafisk inni boksene hvis ikke denne faller i smak, men er ikke så flink med slikt. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Nyttig? Egentlig ikke. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Oops, Opera kom ikke med.. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Nyttig? Ja, hvorfor ikke? Tror det er mange som har noe å lære her, hvertfall når det gjelder det å designe med konsekvens.. Hmm, rart ord det der i denne sammenhengen, men mener hvertfall at man ser klare likhetstrekk der det bør være det... F.eks. fargevalg gjennom hele siden, ovs.. Edit: @Hein: Okei, jeg skjønner.. Hehe... Har sett en fin bok på norsk faktisk, som jeg tror inneholder fine ting. Har lurt på om jeg skal bestille denne... Vet hvordan det er med tidsaspektet, får ikke gjort alt på en gang nei.. Endret 18. september 2005 av OShea Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ja, jeg syntes den var nytt, ligger i hvertfall i bookmarks nå. Ganske interessant lesing. Visste en del av det som sto der fra før, men noe var også nytt Grunnen til spørsmålstegnet var hvorvidt andre syntes den var nyttig... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Oops, Opera kom ikke med.. *Skaffe 100000 fanboys* Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Nyttig? Absolutt nyttig for de som ikke kan det fra før. Lærte nok noe av det med personalisering av sidene. Gode tips! Regner med at de fleste her inne kan det med gjenbruk av farger og fonter fra før. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Nyttig? Soleklart. Mye av det her hadde jeg ikke lært, men synes det virket veldig logisk. Var også en del jeg hadde "tenkt ut" på forhånd. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Mens jeg ventet på svar prøvde jeg meg på noe nytt med menyen.Fonten gjorde jeg mindre og forandret på posisjonen. Forandret fargen i meny-boksen. Jeg fjernet boksene, og lagde en strek til venstre for valgene. Hover effekten vil være slik at delen av streken ved valget vil forsvinne, sånn som dere ser på downloads. Skal prøve å lage noe tøfft grafisk inni boksene hvis ikke denne faller i smak, men er ikke så flink med slikt. Det ble mye bedre, men det ble kanskje litt mye mellomrom mellom main og streken. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Flyttet streken, og ga den en gul inner glow som ble til en litt tøff effekt (synes jeg. ) Soldaten i headeren fikk en rødfarge av samme type som i menyen, i gradienten. Vet ikke helt hva jeg syns om den. Edit: Glemte selvfølgelig å legge ved bilde. Endret 18. september 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Oops, Opera kom ikke med.. *Skaffe 100000 fanboys* Tror ikke det finnes. Klarer kanskje å finne 10-12, men.. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jibril1k: Veldig nyttig med disse ikonene. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Lest hva som faktisk ligger bak linken? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Haha, så overlegen Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvorfor får jeg ikke æøå med cutenews? http://home.no.net/bakeme/blogg.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå