Steinmann Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvilke ekstra funksjoner utenfor textpattern wp osv trenger du egentlig da? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Nå gir jeg snart opp. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det eneste jeg trenger er egentlig et pubsys, uten alle teite funksjoner, slike som kalender, linklister osv... Dette greier jeg fint å legge til på egenhånd. Sida skal brukes til å publisere nyheter, og jeg trenger kanskje ikke en gang å ha et arkiv... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det letteste Hein, tror i hvertfall jeg, er å lage et selv Hvis du har litt kunnskaper i PHP/andre serversidespråk, så skulle det ikke ta så lang tid heller! Du trenger ikke å lag noe som er ekstraordinært heller, spekket med funksjoner o.l., du kan lage akkurat det du trenger Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jesper, jeg kan ikke et døyt PHP(/blabla)! :!: Vel, jeg kan modifisere i noen grad, men jeg klarer nok ikke å lage noe selv. Derfor blir det enkleste for meg noe som er ferdig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Tror faktisk noe så enkelt som aj-fork er topp for deg. Det publiserer, thats it Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Jesper, jeg kan ikke et døyt PHP(/blabla)! :!: Vel, jeg kan modifisere i noen grad, men jeg klarer nok ikke å lage noe selv. Derfor blir det enkleste for meg noe som er ferdig. Hehehe, da blir det hele litt værre, ja AJ-Fork burde jo også fungere, ja... Simpelt, men likevel bra system Endret 18. september 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 orsus, Jibba: Har nå fått tilført litt ny giv fra George Bush angående WP-nedstrippings-prosjektet mitt, så får vi se hvordan det går denne gangen Uansett, takk for tipsene. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvorfor strippe WP når du kan bare bruke aj-fork? Keen på sql? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er det ikke slik at AJFork ikke støtter IE på admin-delen? Det var det som gjorde den uaktuell for min del. Ikke det at jeg bruker IE, men de andre som skal publisere artikler gjør jo det... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 orsus: Ingen spesiell grunn, sql er vel uansett bare raskere om det er snakk om store tekstmengder, da tenker jeg i forhold til flatfiler. Om jeg skulle nevne en grunn er det fordi jeg hadde installert WP og begynt modifiseringa. Ga opp, fikk lyst igjen, og gadd ikke installere noe nytt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Latskapen lenge leve Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sir, yes sir! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Når har jeg gjort litt mer med meny'en, bedre nå? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Bedre, ville nok hatt de border'ne hvite og ikke med gradient. Dumt å ha blikkfallet på menyen og ikke teksten da :\ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Alt for store bokser, det forslaget over var bedre, men ikke helt bra synes jeg. Prøv å få til litt mindre bokser kanskje, og ikke med sånn mellomrom. Og kanskje en snaicen hover effekt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Med position:-verdien kan man posisjonere elementer i forhold til browservinduet og websiden, men kan man også poisjonere ting i forhold til f.eks en div? F.eks slik at en liten div blir plassert nedi høyre hjørne av en annen større div. Edit: Symmetrisk postcount Et absolutt posisjonert element vil forholde seg til sitt parent-element om det også er absoluttposisjonert Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Mindre bokser, mindre mellomrom. Edit: Hvit border. Endret 18. september 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Når du har så liten skrift i main (som ser fint ut!) så blir det ufint med så stor skift i menyen... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hein: Jeg kunne heller ikke noe PHP før jeg begynte på bloggen min, men har lært litt etter den, for å si det slik.. Fikk en fin link av Jibba for en stund siden, som har hjulpet meg litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå