Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper virkelig dere skal på jobb dere også altså :sleep:

Skjønner ikke folk som står opp tidlig av egen vilje....

Skulle på Gatebil-treff på Rudskogen, og for å slippe rushet reiste vi rundt 5 ellerno (ca 2,45 timers kjøretur, men med bilen min på de veiene brukte vi vel 45mins lenger ellerno.. :p ).

Lenke til kommentar

Har tenkt mer på dette med russeside, og etter å ha sjekka ut forrige års aktivitet bestemte jeg meg for å kutte ut en dynamisk side med mulighet for medlemmer osv. Skal heller ha et bildegalleri med kommentarfunksjon ved siden av, mens hovedsida fungerer som en enveis informasjonskanal.

Imidlertid kunne et PubSys være greit å ha i bakgrunnen. Har prøvd å modifisere WP nå kanskje 3 ganger, hver gang like forbanna på at det må være så utrolig masse filer og variabler osv man må endre på - har gitt opp hver gang.

Uansett - et pubsys med store muligheter for å legge inn egne greier selv, som bare holder orden på tingene i ganske lav grad, og som det er enkelt å modifisere litt på (tenker da spesielt på hvilke elementer som brukes til ditt og datt, og hvilke klasser disse har osv.) - finnes det? George Bush foreslår på MSN TextPattern, har noen andre noen forslag?

Lenke til kommentar

Med position:-verdien kan man posisjonere elementer i forhold til browservinduet og websiden, men kan man også poisjonere ting i forhold til f.eks en div? F.eks slik at en liten div blir plassert nedi høyre hjørne av en annen større div.

Edit: Symmetrisk postcount :p

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...