Torjus Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Wow, det var faktisk veldig pent! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hendig FF extenison for vevutviklere Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Pleier å validere css'n kun for å feilsøke. Har man en feil langt oppe kan den tulle til nedover. Blir som oftest ikke valid(pga underscore osv) men ser hva som er viktig og ikke Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Wow, det var faktisk veldig pent! Takk. Har forresten rettet opp to småfeiler i headeren. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Håper virkelig dere skal på jobb dere også altså Skjønner ikke folk som står opp tidlig av egen vilje.... Skulle på Gatebil-treff på Rudskogen, og for å slippe rushet reiste vi rundt 5 ellerno (ca 2,45 timers kjøretur, men med bilen min på de veiene brukte vi vel 45mins lenger ellerno.. ). Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hendig FF extenison for vevutviklere Ååå, fett. Dette + webdeveloper extension = godt rustet. Takk! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Var virkelig fart i webkafeen i dag. Fisken min med meny: Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ufin font i menyen syns jeg. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Synes fremdeles ikke menyen ser bra ut, ville gått for en enklere font Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Blir for mye LED, syns jeg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har tenkt mer på dette med russeside, og etter å ha sjekka ut forrige års aktivitet bestemte jeg meg for å kutte ut en dynamisk side med mulighet for medlemmer osv. Skal heller ha et bildegalleri med kommentarfunksjon ved siden av, mens hovedsida fungerer som en enveis informasjonskanal. Imidlertid kunne et PubSys være greit å ha i bakgrunnen. Har prøvd å modifisere WP nå kanskje 3 ganger, hver gang like forbanna på at det må være så utrolig masse filer og variabler osv man må endre på - har gitt opp hver gang. Uansett - et pubsys med store muligheter for å legge inn egne greier selv, som bare holder orden på tingene i ganske lav grad, og som det er enkelt å modifisere litt på (tenker da spesielt på hvilke elementer som brukes til ditt og datt, og hvilke klasser disse har osv.) - finnes det? George Bush foreslår på MSN TextPattern, har noen andre noen forslag? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Med position:-verdien kan man posisjonere elementer i forhold til browservinduet og websiden, men kan man også poisjonere ting i forhold til f.eks en div? F.eks slik at en liten div blir plassert nedi høyre hjørne av en annen større div. Edit: Symmetrisk postcount Endret 17. september 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Annen font, med stroke. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Må si det ble styggere gitt. outer-glow gjør seg sjeldent så markant Skal du ha stroke ta den i en tone mørkere enn den blågrå, ikke SÅ mørk som nå Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Grå stroke på fonten. Har også lagt på en grå gradient på borderen. Ble det bedre, eller bør jeg ha borderen helt hvit? Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 syns menyen ble for jalla-aktig.. prøv noe mer vaneligere eller no. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ta en hel enkel font... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 *Snip* *Bump* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå