mikk- Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Menyen hennes fungerer bare i Firefox, jo! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Eller ikke i Firefox Editering: Slikt "design" er fint for de som ikke er helt design guru, men fortsatt har noe på hjertet Endret 16. september 2005 av orsus Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Eller ikke i Firefox Que? Her fungerer den bare i Firefox, og ikke i Opera og IE. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hva mener du med ikke funker da? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Eneste jeg merka, var at den kun var midtstilt i Firefox. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Æh, midtstilt er vel mer konkret, ja. Poenget er at den ser ut til å vises rett i Firefox, men feil i Opera og IE. Den fungerer jo. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Slikt "design" er fint for de som ikke er helt design guru, men fortsatt har noe på hjertet En hver anledning skal brukes til å reklamere for seg selv, eller hva? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Slikt "design" er fint for de som ikke er helt design guru, men fortsatt har noe på hjertet En hver anledning skal brukes til å reklamere for seg selv, eller hva? Ja, fy faen, det er jo rett og slett grusomt at orsus bruker sin egen blogg som eksempel! Ang. "designet": Var jo ikkje så forferdelig, var det? Gleder meg berre til å få opp igjen stasjonærpc-en, sånn at eg får brukt spesialstilarket mitt på sida. BTW: Nokon andre her som har spist middag med Anne? Endret 16. september 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Litt inspirert av http://misinterpreted.org/ kanskje? Jeg har spist kebab med meg selv. Endret 16. september 2005 av George Bush Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Ja, fy faen, det er jo rett og slett grusomt at orsus bruker sin egen blogg som eksempel! Hmm, akkurat som om jeg har sett noe sånt fra før, bare litt mer stilrent.. Edit: My god jeg er treg.. George Bush sa dette lenge før meg.. Endret 16. september 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 BTW: Nokon andre her som har spist middag med Anne? Jada, jada, lille skrytegutt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) BTW: Nokon andre her som har spist middag med Anne? Jada, jada, lille skrytegutt. Må til det i blant, min kjære sjølvpromotør Endret 17. september 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det var da som pokker; folk ser likheter og tanketyveri rett som det er! Jeg er ikke så innsiktsfull. Kan noen lære meg å være med skeptisk og mistenksom? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det var da som pokker; folk ser likheter og tanketyveri rett som det er! Jeg er ikke så innsiktsfull. Kan noen lære meg å være med skeptisk og mistenksom? haha? Når hjernen automatisk sier "åh, det har jeg sett før" aner man ugler i mosen.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 FISK hva syns folket? - noe å forsette på? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Menyen hennes fungerer bare i Firefox, jo! Hihi, enda en som tror Anne er ei dame.. @Henrik: Vel, jeg går ikke og skryter av å ha spist romantisk middag med en mann.. Stått opp nå, nesten klar til å reise på Gatebil. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 @Henrik: Vel, jeg går ikke og skryter av å ha spist romantisk middag med en mann.. Hihi Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 @Henrik: Vel, jeg går ikke og skryter av å ha spist romantisk middag med en mann.. Hihi Humoren min tar av så tidlig på morraen.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Håper virkelig dere skal på jobb dere også altså Skjønner ikke folk som står opp tidlig av egen vilje.... George: Synes hverken jeg eller Anne har brukt noe ifra Henriks design. Ingardj: Hadde vi kunnet lage noe pent å stilrent hadde vi nok klart å lage et skikkelig design også, men nei Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 FISK hva syns folket? - noe å forsette på? Jepp, pent dette her, syns jeg... Men ved Tor og Odin; få inn noen farger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå