PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 @ Marvil: Er det 18års grense for sigg i .se også? Harke peil, men i tollen er det visst det ifølge ryktene.. Hehe. Vel, det koster vel like mye for meg allikeve, da Mikka må sende dette fra Finnmark eller Svalbard eller hvor nå enn han bor. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 @ Marvil: Er det 18års grense for sigg i .se også? Harke peil, men i tollen er det visst det ifølge ryktene.. Hehe. Vel, det koster vel like mye for meg allikeve, da Mikka må sende dette fra Finnmark eller Svalbard eller hvor nå enn han bor. Haha, så rett så rett.. Om han bor på Svalbard kan han jo sende masse da. På Svalbard betaler dem halv skatt og har taxfree.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Syns dette designet var ganske fint.. På Insprationsiden? Edit; Om denne fra Shoutboksen stemmer; Tommy: Dette designet er kopiert fra et ferdig tempelate .. ikke særlig profft. ble det litt mongo.. Edit2; Noen fine tutorials; L I N K Endret 25. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 FFS! Jeg gidder ikke være eneste på jobb, spesielt ikke når det ikke er noen kunder her..!! *sette "gratis kaffe" skilt i ruta* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Syns dette designet var ganske fint.. Splashen var stilig. FFS! Jeg gidder ikke være eneste på jobb, spesielt ikke når det ikke er noen kunder her..!! *sette "gratis kaffe" skilt i ruta* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 @ marvil: du jobber som hva? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Syns dette designet var ganske fint.. Splashen var stilig. FFS! Jeg gidder ikke være eneste på jobb, spesielt ikke når det ikke er noen kunder her..!! *sette "gratis kaffe" skilt i ruta* Jeij! Skiltet funka..! *digge* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) @ marvil: du jobber som hva? 1. Sånn til vanlig..? Nattevakt på Leikanger Fjord Hotel 2. Nå..? Nå har jeg fritimer, glemte å ta me laptopen slik at jeg kunne leke i PhotoShop, så jeg har bare Internet å leke med.. Det var litt morro her nå da, sitter på biblioteket, så er det slik "calling" system på hele bygget. Så var det noen elever som satt på den i sitt klasserom, og hele bygget hørte på tipper jeg.. Sto vel på i 15mins ellerno, før lærern fant det ut.. Hører bare lærern sier(med fransk aksent) ; "Jag vet ikke helt hvordan denne tingen skal være åsså masse piping og rasling (lissom når hun fant utav det).. På webcafèen er jeg leder for økonomi og marknadsføringsavdelingen, pluss at jeg tar noen skift for Polert når han melker kuer.. Edit; Det var eneste på jobb på webcafèen jeg mente altså.. Endret 25. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 @ marvil: du jobber som hva? 1. Sånn til vanlig..? Nattevakt på Leikanger Fjord Hotel 2. Nå..? Nå har jeg fritimer, glemte å ta me laptopen slik at jeg kunne leke i PhotoShop, så jeg har bare Internet å leke med.. Det var litt morro her nå da, sitter på biblioteket, så er det slik "calling" system på hele bygget. Så var det noen elever som satt på den i sitt klasserom, og hele bygget hørte på tipper jeg.. Sto vel på i 15mins ellerno, før lærern fant det ut.. Hører bare lærern sier(med fransk aksent) ; "Jag vet ikke helt hvordan denne tingen skal være åsså masse piping og rasling (lissom når hun fant utav det).. På webcafèen er jeg leder for økonomi og marknadsføringsavdelingen, pluss at jeg tar noen skift for Polert når han melker kuer.. Edit; Det var eneste på jobb på webcafèen jeg mente altså.. ok.. høres kjekt ut Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) ok.. høres kjekt ut Stortrives med alt bortsett fra punkt nummer 2. Dvs misliker skolen, fritimer derimot, er morro. Edit; How about this; Endret 25. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) sitter her på skolen jeg med engelsk prosjekt arbeid oppover ørene.. (allmenn GK ) det eneste positive idag er at vi har datarommet hele dagen ... EDit: lol @ word Endret 25. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Edit; How about this;http://www.dlcollins.net/redissue/gallery/...7651435word.jpg Stjeler du fra "Humor" @ off-topic? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Edit; How about this;http://www.dlcollins.net/redissue/gallery/...7651435word.jpg Stjeler du fra "Humor" @ off-topic? Hm, nei..? Henger ikke på andre deler av forumet enn denne (om jeg ikke har spesifikke problemer..) Fant det på VGD ellerno.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 hehe.. det er ikke greit.. noen som vet om noe bra lesestoff på nett... har lest en del photoshop stoff.. og lest litt gjennom PoleCats hjemmeside.. I'm boored Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 og lest litt gjennom PoleCats hjemmeside.. Hvilken? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) leste litt gjennom inspirasjons delen.. er mye nyttig der,, Edit: demoted.org Endret 25. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 leste litt gjennom inspirasjons delen.. er mye nyttig der,, *skuffet* Ok. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 *skryte, skryte av polecats innhold på websiden* jaja.. du skal ha for en super siden den er nais! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Hm, visste dere at "satyrium" er en sommerfuglart eller noe sånt? Lekte meg med google i går. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg elsker administratorene! Fikk skiftet nick. Du, ikke noe vondt ment, men «wh1te» kan høres litt sånn … ja … «jeg er hvit og stolt av det»-aktig ut. Og hva er galt med et «1337-h4xX numb3r n1ck!»? Bare se på den tungvinte remsa mi, til sammenlikning. Den eneste grunnen til at jeg fortsatt bærer rundt på den er at jeg har beholdt samme kallenavn siden 1998, da jeg første gang kom meg på nett – og at remsa derfor, hvor enn bisart det høres ut for en ikke-materiell ting, har fått en viss affeksjonsverdi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå