Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ Marvil: Er det 18års grense for sigg i .se også?

Harke peil, men i tollen er det visst det ifølge ryktene..

Hehe. Vel, det koster vel like mye for meg allikeve, da Mikka må sende dette fra Finnmark eller Svalbard eller hvor nå enn han bor. :p

Haha, så rett så rett..

 

Om han bor på Svalbard kan han jo sende masse da. På Svalbard betaler dem halv skatt og har taxfree.. :angry:

Lenke til kommentar
@ marvil: du jobber som hva?

1. Sånn til vanlig..? Nattevakt på Leikanger Fjord Hotel

 

2. Nå..? Nå har jeg fritimer, glemte å ta me laptopen slik at jeg kunne leke i PhotoShop, så jeg har bare Internet å leke med.. Det var litt morro her nå da, sitter på biblioteket, så er det slik "calling" system på hele bygget. Så var det noen elever som satt på den i sitt klasserom, og hele bygget hørte på tipper jeg.. Sto vel på i 15mins ellerno, før lærern fant det ut.. Hører bare lærern sier(med fransk aksent) ; "Jag vet ikke helt hvordan denne tingen skal være åsså masse piping og rasling (lissom når hun fant utav det).. :lol:

 

På webcafèen er jeg leder for økonomi og marknadsføringsavdelingen, pluss at jeg tar noen skift for Polert når han melker kuer.. ;)

 

Edit; Det var eneste på jobb på webcafèen jeg mente altså..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
@ marvil: du jobber som hva?

1. Sånn til vanlig..? Nattevakt på Leikanger Fjord Hotel

 

2. Nå..? Nå har jeg fritimer, glemte å ta me laptopen slik at jeg kunne leke i PhotoShop, så jeg har bare Internet å leke med.. Det var litt morro her nå da, sitter på biblioteket, så er det slik "calling" system på hele bygget. Så var det noen elever som satt på den i sitt klasserom, og hele bygget hørte på tipper jeg.. Sto vel på i 15mins ellerno, før lærern fant det ut.. Hører bare lærern sier(med fransk aksent) ; "Jag vet ikke helt hvordan denne tingen skal være åsså masse piping og rasling (lissom når hun fant utav det).. :lol:

 

På webcafèen er jeg leder for økonomi og marknadsføringsavdelingen, pluss at jeg tar noen skift for Polert når han melker kuer.. ;)

 

Edit; Det var eneste på jobb på webcafèen jeg mente altså..

ok.. høres kjekt ut :D

Lenke til kommentar
Jeg elsker administratorene! Fikk skiftet nick.

Du, ikke noe vondt ment, men «wh1te» kan høres litt sånn … ja … «jeg er hvit og stolt av det»-aktig ut.

 

Og hva er galt med et «1337-h4xX numb3r n1ck!»? Bare se på den tungvinte remsa mi, til sammenlikning. Den eneste grunnen til at jeg fortsatt bærer rundt på den er at jeg har beholdt samme kallenavn siden 1998, da jeg første gang kom meg på nett – og at remsa derfor, hvor enn bisart det høres ut for en ikke-materiell ting, har fått en viss affeksjonsverdi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...