Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Hoi, tj! Lenge siden sist.

Litt av en retur du fikk, knall at Dunis faktisk klarte å temme folka her, jeg er faktisk ikke sikker på hvem som er verst her. Uansett, det er TYDLIG at 90% av de folka som deltok ikke har vært her lenge nok til å huske når du var her sist.

 

Jeg vil alltid ha respekt for tj's arbeid, han var et av mine forbilder når jeg kom til forumet her.

 

Igjen, velkommen, håper at alle parter klarer å holde seg saklige videre. :)

Ah, no kom eg til å tenke på den nydelige nettsida tj laga til ein cafè (?). Drømmer nesten om den. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hoi, tj! Lenge siden sist.

Litt av en retur du fikk, knall at Dunis faktisk klarte å temme folka her, jeg er faktisk ikke sikker på hvem som er verst her. Uansett, det er TYDLIG at 90% av de folka som deltok ikke har vært her lenge nok til å huske når du var her sist.

 

Jeg vil alltid ha respekt for tj's arbeid, han var et av mine forbilder når jeg kom til forumet her.

 

Igjen, velkommen, håper at alle parter klarer å holde seg saklige videre. :)

Ah, no kom eg til å tenke på den nydelige nettsida tj laga til ein cafè (?). Drømmer nesten om den. :wee:

Blir nesten litt flau av dette. Han oppførte seg jo som en liten 3-åring i majoriteten av innleggene hans nå..

 

Er det noen som skal temmes er det/var det tjcombo.. At noen er litt ivrige er bare sunt.. Men de slenger hver fall ikke ut med masse useriøse og fjåsete kommentarer..

 

Og da har jeg sagt det jeg vil om "saken".. :roll:

Lenke til kommentar
Herregud... folk glemmer at XHTML er et verktøy og ikke en "fasit" for å oppnå gode og brukervennlige websider.

Som det står på misinterpreted.org; "XHTML sucks for ordinary weblogs :thumbup:"

 

:)

 

Og velkommen tilbake, tjcombo!

Håper du er villig til å lære litt kode denne gangen :) Har et par linker til deg, her, her og her. Du er flink med photoshop, men gi koding et forsøk. Når du har komt litt inn i det så er skikkelig kode raskare å lage til enn tabeller, det tar mindre plass osv.

 

Uansett, prøv å holde diskusjoner på et litt saklig nivå, og unngå drittkasting. Gjelder forsåvidt alle, men ville nevne det no sida eg trur det fortsatt er en viss spenning mellom en del og tjcombo :ermm:

Lenke til kommentar

tjcombo: Har ikke giddi å lese hele skittkastinga, men man kan også se det den andre veien: «Jeg ble bare litt pissed på enkelte hobby webdesignere. Hver eneste dag prøver jeg å øke skillsene mine om koding av HTML og CSS, også kommenterer folk som om dette er null hvert iforhold til bra design.»

 

Poenget er at det finnes en mellomting. Vi har standarder satt av W3, men også andre instanser. Om folk følger en slik, ville nettet bli en bedre plass å surfe på. Å velge det helt bort, for en som driver med design, syns jeg er litt synd, når du faktisk har noe å fare med som webdesigner - siden det begrepet omfatter mer enn bare å designe sider - man bør også kunne kode de på en skikkelig måte.

 

Jeg skjønner at du vil raffinere dine egenskaper innen å designe sider, men tror du ikke det ville være kjekt å kunne kode skikkelig i tillegg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...