Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fargene er jo allerede gjordt 100% mørskere.. :hm: Er ikke hypp på å ha svart tekst så det kommer jeg nok til å la værende som det er..

Liker bildet i footeren, men kansje jeg kutter det litt. Tar vekk slik at ikke sandalene blir med.

Har ikke lagt til noe publiseringssystem enda, men blir nok til at jeg inegrerer AJ-fork, og ja da vil jeg bruke php include.. :) Hvordan det forresten?

150% line-height er satt nuh :)

Edit: Trenger ikke skrike
Sorry :roll:

Mye
takk ;)
Lenke til kommentar
fargene er jo allerede gjordt 100% mørskere.. :hm: Er ikke hypp på å ha svart tekst så det kommer jeg nok til å la værende som det er..

Det er en mellomting mellom #006699 og #000000. Ein schwere mellomting. Så lenge den er så lik bgfargen som nå, vil det være forstyrrende å lese.

Mulig jeg trenger bridle. :blink:

Lenke til kommentar
Synes ikke øverste og nederste bakgrunn passet så godt sammen. Det vil si den rett under menyen, og den rett over footeren. Kan være lysforholdene, er ikke helt sikker.

FTLOA (For The Love Of Allah, elns): BAKGRUNN!

kan du finne en passende bakgrunn til meg?

Lenke til kommentar
fargene er jo allerede gjordt 100% mørskere..  :hm: Er ikke hypp på å ha svart tekst så det kommer jeg nok til å la værende som det er..

Det er en mellomting mellom #006699 og #000000. Ein schwere mellomting. Så lenge den er så lik bgfargen som nå, vil det være forstyrrende å lese.

Mulig jeg trenger bridle. :blink:

enig, den er nå satt mørkere og det så mye penere ut.. :thumbup: takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...