tjcombo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 okay, da kritiserer jeg sida hans som jeg vil med en hyggelig tone: Kjæve venn, Du har den mest ubrukeligste og styggeste sida jeg noen sinne har sett. men likevel er jeg glad i deg, fordi her på jord kan ikke alle vere gode webdesignere, så noen må jo også ha stygge sider på nette, og da mener jeg virkelig stygge sider som du har... tusen takk mvh tjcombo Det var jo visstnok meg som startet hele dette bråket, er den posten der til meg, da? hvem ellers? ser du ikke det selv på sida di?? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Nei men nå skal jeg være litt mer seriøs, jeg bruker ikke tid på kodingen som dere, fordi jeg elsker design og slik kommer jeg til å holde på. og jeg takler ikke at en koder kommer og sier til meg at design betyr null frem for koding... Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Er enig med deg at design teller mer enn kodinga, men kodinga teller også endel.. 60% Design 40% Koding Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 jeg vet det er flere som er enige her... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Då stopper me denne persondiskusjonen. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Bryr meg fint lite om design, så for min del er vel kildekoden viktigst. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hei igjen, tjcombo! Lenge siden sist. Håper at alle klarer å holde tonen nå, selv om cyberdesign.no ikke har perfekt kode. tjcombo er en aldeles utmerket designer og en stor ressurs for forumet hvis han velger å bli. Kode er alltid noe å jobbe med. Ikke bare for tjcombo, men for alle utviklere. Skal vi skjerpe oss og ønske tjcombo velkommen? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hei igjen, tjcombo! Lenge siden sist. Håper at alle klarer å holde tonen nå,selv om cyberdesign.no ikke har perfekt kode. tjcombo er en aldeles utmerket designer og en stor ressurs for forumet hvis han velger å bli. Kode er alltid noe å jobbe med. Ikke bare for tjcombo, men for alle utviklere. Skal vi skjerpe oss og ønske tjcombo velkommen? Jepp, og respekt til dunestar for et godt innlegg! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Skal vi skjerpe oss og ønske tjcombo velkommen? Vet ikke, ser ikke lovende ut. Han greier jo ikke oppføre seg. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Skal vi skjerpe oss og ønske tjcombo velkommen? Ikke se på meg, sa bare hva jeg er mest interessert i. Men designet teller jo naturligvis også. Velkommen tjcombo. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg ble glad da jeg så at tj hadde kommet tilbake, jeg Velkommen tilbake! Han er jo, som dunis sier, en stor ressurs, husker tiden da jeg var ny her på forumet.. Da var jeg mektig imponert over TJ's kunnskaper i PS, selv om ikke alt virker like imponerende nå lenger Hvorvidt man bryr seg om koding eller ikke er jo personlige prioriteringer, og det eneste man kan gjøre er jo å anbefale dem å gå over til HTML og CSS, men om de velger å gjøre det er jo helt klart deres egen sak! Sier velkommen tilbake en gang til, jeg Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Synes det er andre som må skjerpe seg vel så mye. Såvidt jeg ser begynte tjcombo relativt hyggelig. Kodespørsmålet ble ikke tatt opp av han. Hvis dere tro at det ikke finnes folk som er mer opptatt av designet enn av kode, vil jeg si dere lever i deres egne lille verden. tjcombo er sjeldent talentert på sitt område, men kode er tydeligvis ikke noe han interesserer seg for. Skal sies at utforming og kode i utgangspunktet er to vidt forskjellige ting. Kan bare kjapt skyte inn at å kode riktig er viktig. En nettside blir aldri helt komplett uten god kode. Den store, umiddelbare forskjellen legger vi ikke merke til, men vi fører Internett i en positiv retning, en retning som fører til bedre nettlesere og bedre produkter for brukerne. Nettsidene lastes raskere, og koden effektiviseres drastisk. De store ulempene med dette har jeg vanskelig for å se. Hadde vært spennede å høre hvorfor tjcombo er i mot en sånn utvikling. Jeg har visst glemt å si velkommen! Endret 16. september 2005 av Dunestar Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 jeg bruker ikke tid på kodingen som dere, fordi jeg elsker design og slik kommer jeg til å holde på. Forslag: Slå deg sammen med en utvikler(altså en som lever for kodingen) da får du det beste av begge goder. Du kan fokusere 100% på design, mens en annen kan fokusere på hærlig, deilig clean kode Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Forslag:Slå deg sammen med en utvikler(altså en som lever for kodingen) da får du det beste av begge goder. Du kan fokusere 100% på design, mens en annen kan fokusere på hærlig, deilig clean kode Kan ikke skrive under på at det er en god løsning. Kryssforståelse er en fin båt. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Takk og lenge siden sist Dunis, og alle andre som ønsker meg velkommen. skal få se om jeg får lært meg litt koding mens jeg er tilbake Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Liker hva jeg hører! Bare ikke glem å la oss få se litt av grafikktalentene dine også! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jo jeg har alltid tenkt å få med meg en god koder på laget, men akkurat som det er nå så kan ikke Cyberdesign annsette en nå, men det ligger i bakhodet Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Velkommen tjcombo. Du har kommet til rett plass hvis du ikke er så flink i koding. Jeg kunne heller ingenting, men så hjalp de fleste her meg i gang, og nå kan jeg det ganske godt. Det var ikke så vanskelig som jeg hadde trodd, og nå går det faktisk raskere å lage sider enn når jeg brukte dreamweaver til å lage koden min. Ps. Et lite tips, skal du følge noen så er ikke M$ de lureste å følge. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Du opplever raskt fordelene ved å kunne kode ordentlig. eh, ble ikke veldig imponert av de fjortis bildene du har lagd der i photoshop. Ikke noe nytt akkurat der nei. Og hva vet du om hva jeg vet om PS? Kanskje jeg kan mye mer en deg. Haha, jeg ler. Av deg. Hoi, tj! Lenge siden sist. Litt av en retur du fikk, knall at Dunis faktisk klarte å temme folka her, jeg er faktisk ikke sikker på hvem som er verst her. Uansett, det er TYDLIG at 90% av de folka som deltok ikke har vært her lenge nok til å huske når du var her sist. Jeg vil alltid ha respekt for tj's arbeid, han var et av mine forbilder når jeg kom til forumet her. Igjen, velkommen, håper at alle parter klarer å holde seg saklige videre. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Kan ikke skrive under på at det er en god løsning. Kryssforståelse er en fin båt. Derfor man samarbeider da Designeren lager en fisk, koderen lager et forslag. Så går de gjennom det, og diskuterer endringer/misforståelser Har aldri hatt problemer med det før. Eneste problemet er om designeren kommer med ideer som ikke lar seg gjøre eller rett å slett er dårlig(eg. blinkende/rullende tekst osv) EDIT: manglet vist noen ord her og der Endret 16. september 2005 av orsus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå