Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har sett mange større firmaer som ikke følger de reglene....
Og derfor trenger ikke du? :nei:

CSS og HTML er ikke allverdens ting, det er de enkleste, som ikke spiller en rolle for kunde i det hele tatt! så lenge funksjonene funker og designen rokker -er kundene mere enn nok fornøyd ;)
Ber du om bråk? :dontgetit:

Trodde de fleste hadde insett at koden faktisk har noe å si.

Skammelig at noen som sitter å kløner i dreamweaver kan få oppdrag.

Du kan jo egentlig ikke kode, 6 nested tables :ohmy:

Det jeg prøver å si er at Microsoft gir faen i det dere sier, so do I, Det er som å klage på hvor stygge sider dere utvikler. men det gidder jeg ikke... altså jeg skjønner ikke at dere gidder å grine over SMÅ ting som detta, når vi har programmert større ting...

Lenke til kommentar
Haha, dette er begynnelsen på utstøtningen av tjcobmo, som forøvrig har 0 peiling og fortjener det.

Fullstendig mulig :)

Jeg vet ikek hvor langt dere har klart å komme med så kalte kodinga deres... :thumbup:

Du burde passe holdningen din. Det er mange på dette forumet som bruker timer ekstra på å få en skikkelig kode og de kommer nok mye lengre enn du noen gang kommer du har den holdningen der. Tror kanskje du burde sjekke portofoliet til enkelte her :ermm:

Lenke til kommentar
Haha, dette er begynnelsen på utstøtningen av tjcobmo, som forøvrig har 0 peiling og fortjener det.

Fullstendig mulig :)

Jeg vet ikek hvor langt dere har klart å komme med så kalte kodinga deres... :thumbup:

Du burde passe holdningen din. Det er mange på dette forumet som bruker timer ekstra på å få en skikkelig kode og de kommer nok mye lengre enn du noen gang kommer du har den holdningen der. Tror kanskje du burde sjekke portofoliet til enkelte her :ermm:

Jeg skal fortelel deg hvordan man passer holdningen, jeg har ikke bett folka kommentere sida mi, så kommenterer han gjøken kodinga på sida. det er som at jeg skal gå inn på hver enkelte sine sider og fortelle hvor ubrukelig og stygge designere dere er.

Ja dere har vel en god koder portfølje...

gratulerer.

Hjelper ikke å ha en STYGG firma side som ikke er bruker vennlig og blikkfengende når koden er colgate clean...

EDIT: Selv google følger ikke W3C standarden... so do i

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar

Kom over litt moro kode fra en av referansene til CyberDesign. Trakk litt på smilebåndet når jeg så dette:

<META name="rengjøring, renhold"

content="

Vi er total leverandør av renholds tjenester.

Vi er her for å gjøre din

......

">

:thumbs:

EDIT:

EDIT: Selv google følger ikke W3C standarden...

Yep, og det er litt kjipt. Men behovet for å bruke "CSS og divs og sånn" på google er begrenset. Siden er så enkel at den er fullt brukbar uten bilder, uten CSS-støtte, uten Javascript-støtte, uten mus, uten perfekt fargesyn, osv, osv.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Samma fikk jeg da jeg så utseendet til sida di kompis... lættis som bare faen

Innlegget mitt var ikke ment som kritikk av deg eller dine sider. At du tolker det slik og svarer med usaklig kritikk sier igrunn ganske mye :)

Dessuten er jeg og har aldri påstått at jeg er noen design-ekspert...

Lenke til kommentar
Samma fikk jeg da jeg så utseendet til sida di kompis... lættis som bare faen

Innlegget mitt var ikke ment som kritikk av deg eller dine sider. At du tolker det slik og svarer med usaklig kritikk sier igrunn ganske mye :)

Dessuten er jeg og har aldri påstått at jeg er noen design-ekspert...

vet du hva du skulle sagt? du skulle fortalt meg hvordan man gjør det rigktig, enn å snakke om 'smile båndet' ditt...

Lenke til kommentar
Dette er artig lesing :D

Det er ikke noe poeng i å krangle med han. :/

Btw, tjcombo: er det du som har laga cyberdesign? (dette er et enkelt spørsmål, ikke kritikk eller noe)

Men har du feks sett paradoxia.org? Det er nemlig en side med "colgate" ren kode..

yup jeg har designet Cyberdesign, men ikke kodet av meg, og paradoxia har jeg sett, av Polecat...

og du skal vite at cyberdesign er mye mer enn det, kunder kan se faktura status, om fakturaen er betalt, prosjektet status...

og en ting til, hvis du har sett på sider som er css html verifiserte, oppsette ser nesten heeelt det samma ut...

og jeg jobber med flere ingeniører bak meg, verifisering kommer ikke først.

Men det er alltid en pluss, noe jeg ikke har.

Lenke til kommentar

Frå nå av kommer jeg til å ignorere alle innlegg fra tjcombo om han fortsetter å være så useriøs.

Dessuten når man spør om kritikk til en side her så får man kritikk på alt mulig, om siden er slik at man ikke kan se den skikkelig i en nettleser som er 5 år gammel og ikke støtter CSS er jeg villig til å kommentere det.

Gidder ikke å diskutere mer med deg nå tjcombo når du er så useriøs og hissig

Lenke til kommentar
Frå nå av kommer jeg til å ignorere alle innlegg fra tjcombo om han fortsetter å være så useriøs.

Dessuten når man spør om kritikk til en side her så får man kritikk på alt mulig, om siden er slik at man ikke kan se den skikkelig i en nettleser som er 5 år gammel og ikke støtter CSS er jeg villig til å kommentere det.

Det er bra!

men hvem faen har spørt om kritikk på siden? kan du fortelle meg det kjekken?

EDIT: og nei, dere kommenterer ikke på alt, bare det dere har å klage over.

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar
og en ting til, hvis du har sett på sider som er css html verifiserte, oppsette ser nesten heeelt det samma ut...

Argh! Er så møkkalei av at folk sier det. Det er en myte, og realiteten er at CSS-kontrollert design er 10 ganger mer fleksibelt enn et tabell-kontrollert design.

www.csszengarden.com

Lenke til kommentar

Det er bra!

men hvem faen har spørt om kritikk på siden? kan du fortelle meg det kjekken?

Nei, du har ikke spurt om kritikk.. Den er grei :)

Men han har lov å kritisere hva han vil. Dessuten skal du holde en hyggelig tone på forumet.. så..

Lenke til kommentar

okay, da kritiserer jeg sida hans som jeg vil med en hyggelig tone:

Kjæve venn,

Du har den mest ubrukeligste og styggeste sida jeg noen sinne har sett.

men likevel er jeg glad i deg, fordi her på jord kan ikke alle vere gode

webdesignere, så noen må jo også ha stygge sider på nette, og da mener

jeg virkelig stygge sider som du har...

tusen takk

mvh

tjcombo

:hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...