Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Stiller meg meir eller mindre nøytral til logoen. Verken spesielt tøff eller stygg på en måte... Mouseoveren burde vert omvendt - om du skjønner ;)

Kom med tips for å få den tøffere.. Skal vurdere det med omvendt mouseover, du har muligens et poeng der ja.. ;)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, her var det mye aktivitet :omg: hehe, men mye artig her, hvertfall tegning til HalTan med dassrull osv :laugh:

 

Satyrium: stilig artikkel opplegg du har fått opp :thumbup:

 

Får kanskje leke litt mer med PS her, eller kanskje vurdere å legge seg... :sleep:

 

Edit: Var innom her en liten tur og gjett hva jeg fant ut, etter så lang tid jeg har hengt på forumet, så har jeg ikke sett at det gikk ann å klikke på tallet som stod å svar kolonnen :blush: Og "gjett" hvem som går av med seieren hittil på antall poster her, PoleCat med sine vanvittige 384 poster :w00t:

Endret av FuLu
Lenke til kommentar
tomt her idag.. kanskje fordi klokken er halv 9.. hmm,,, ja kanskje det. :cry: har en hel dag med bare engesk på skolen.. menmen får sitte foran pcen her da.. kanskje jeg skal pixle litt?

You go Pixle.. :thumbup:

 

/me har elevinspektorene.no, noe kartleggingsgreier.. men siden er nede ATM så jeg surfer.. Alltid like morro når den 60 år gamle læreren skal vise og går og trykker på LCD-skjermene..:lol:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Uploade film på 100 mb @ 40 kb/sek til en ftp = slooow.

pr0n?? :lol:

 

Åssn film dah, og korfor uploade den??

Enda et lite prosjekt. Ikke pr0n, selvmekket (nei, igjen, ikke pr0n).

Lenke til kommentar
Rettet det opp idet du så feilen :p

Yeah, right... :roll:

 

Men nå må jeg seriøst ta kvelden. Skal til Ramundberget i Sverige på brett i morra.. 

Bring me some siggs. ;)

 

Edit: Var innom her en liten tur og gjett hva jeg fant ut, etter så lang tid jeg har hengt på forumet, så har jeg ikke sett at det gikk ann å klikke på tallet som stod å svar kolonnen  Og "gjett" hvem som går av med seieren hittil på antall poster her, PoleCat med sine vanvittige 384 poster 

Faktisk ikke så lenge siden jeg fant ut av det selv. :bløsjj: Tror ikke det var mulig på det "gamle" IB.

Jeg kan jo briefe med "over 384 served and counting...."

 

kanskje jeg skal pixle litt?

God idè! Tror også jeg må lage nytt hus snart, alle andre har jo DE kåkene i forhold til mitt. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg elsker administratorene! Fikk skiftet nick.

grattis med nytt nick... sendte du bare pm eller tryglet du dem?

Jeg sendte pm og tryglet. Vet ikke hvor lett det er å få skiftet. Ikke spam administratorene, det tror jeg ikke er smart.

 

Jeg likte wh1t3inc. jeg.

 

1337-h4xX numb3r n1ck! Måtte ha noe enklere.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...