Marvil Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Stiller meg meir eller mindre nøytral til logoen. Verken spesielt tøff eller stygg på en måte... Mouseoveren burde vert omvendt - om du skjønner Kom med tips for å få den tøffere.. Skal vurdere det med omvendt mouseover, du har muligens et poeng der ja.. Endret 24. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Litt meir "abstrakt" fjes kanskje, på en måte, og ikkje kulerundt Færre farger. Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 @ Starville: Jeg måtte vise ham hvordan man skal quote riktig. Rettet det opp idet du så feilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Uploade film på 100 mb @ 40 kb/sek til en ftp = slooow. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Uploade film på 100 mb @ 40 kb/sek til en ftp = slooow. pr0n?? Åssn film dah, og korfor uploade den?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 I'm in ze house! *cuddle Arve* "gagagogogagaggogaogaog! Jaaaa, du er så goooooooood" *smile til baby* Hmms, gjorde byttehandel med brutters i dag... jeg laget en kjapp layout, han laget suppe ENDELIG kommer "will code HTML for food" inn i bildet Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Hmms, gjorde byttehandel med brutters i dag... jeg laget en kjapp layout, han laget suppe ENDELIG kommer "will code HTML for food" inn i bildet Hehe! Way to go! Men nå må jeg seriøst ta kvelden. Skal til Ramundberget i Sverige på brett i morra.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Huff, her var det mye aktivitet hehe, men mye artig her, hvertfall tegning til HalTan med dassrull osv Satyrium: stilig artikkel opplegg du har fått opp Får kanskje leke litt mer med PS her, eller kanskje vurdere å legge seg... Edit: Var innom her en liten tur og gjett hva jeg fant ut, etter så lang tid jeg har hengt på forumet, så har jeg ikke sett at det gikk ann å klikke på tallet som stod å svar kolonnen Og "gjett" hvem som går av med seieren hittil på antall poster her, PoleCat med sine vanvittige 384 poster Endret 25. februar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 tomt her idag.. kanskje fordi klokken er halv 9.. hmm,,, ja kanskje det. har en hel dag med bare engesk på skolen.. menmen får sitte foran pcen her da.. kanskje jeg skal pixle litt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 tomt her idag.. kanskje fordi klokken er halv 9.. hmm,,, ja kanskje det. har en hel dag med bare engesk på skolen.. menmen får sitte foran pcen her da.. kanskje jeg skal pixle litt? You go Pixle.. /me har elevinspektorene.no, noe kartleggingsgreier.. men siden er nede ATM så jeg surfer.. Alltid like morro når den 60 år gamle læreren skal vise og går og trykker på LCD-skjermene.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Uploade film på 100 mb @ 40 kb/sek til en ftp = slooow. pr0n?? Åssn film dah, og korfor uploade den?? Enda et lite prosjekt. Ikke pr0n, selvmekket (nei, igjen, ikke pr0n). Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Rettet det opp idet du så feilen Yeah, right... Men nå må jeg seriøst ta kvelden. Skal til Ramundberget i Sverige på brett i morra.. Bring me some siggs. Edit: Var innom her en liten tur og gjett hva jeg fant ut, etter så lang tid jeg har hengt på forumet, så har jeg ikke sett at det gikk ann å klikke på tallet som stod å svar kolonnen Og "gjett" hvem som går av med seieren hittil på antall poster her, PoleCat med sine vanvittige 384 poster Faktisk ikke så lenge siden jeg fant ut av det selv. :bløsjj: Tror ikke det var mulig på det "gamle" IB. Jeg kan jo briefe med "over 384 served and counting...." kanskje jeg skal pixle litt? God idè! Tror også jeg må lage nytt hus snart, alle andre har jo DE kåkene i forhold til mitt. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) de har heldigvis paint her da.. så pixling skal vel gå greit.. tenkte på å lage noe trær eller andre småting Edit: wee.. et tre! Endret 25. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg elsker administratorene! Fikk skiftet nick. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg elsker administratorene! Fikk skiftet nick. grattis med nytt nick... sendte du bare pm eller tryglet du dem? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg elsker administratorene! Fikk skiftet nick. Du også? Jeg likte wh1t3inc. jeg. @ bmhp: Tøft tre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Jeg elsker administratorene! Fikk skiftet nick. grattis med nytt nick... sendte du bare pm eller tryglet du dem? Jeg sendte pm og tryglet. Vet ikke hvor lett det er å få skiftet. Ikke spam administratorene, det tror jeg ikke er smart. Jeg likte wh1t3inc. jeg. 1337-h4xX numb3r n1ck! Måtte ha noe enklere. Endret 25. februar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Men nå må jeg seriøst ta kvelden. Skal til Ramundberget i Sverige på brett i morra.. Bring me some siggs. Husk på at småen ikke er myndig en gang.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg likte wh1t3inc. jeg. 1337-h4xX numb3r n1ck! Måtte ha noe enklere. Ok, bare du er den samme gammle laptopleeten, så er det samme for meg. @ Marvil: Er det 18års grense for sigg i .se også? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) @ Marvil: Er det 18års grense for sigg i .se også? Harke peil, men i tollen er det visst det ifølge ryktene.. Edit; Jeg kjeder meg. Finne noe jeg kan finne på, på skolen riktignok.. Edit2; I served the 2.2k meal here.. Endret 25. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå