jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 trix: sjekk sidene dine i mozilla mens du lager de. Det er absolutt enklere å rette opp siden for IE hvis den er pen i mozilla kontra å rette den opp for mozilla hvis den er pen i IE Oki. Har endelig skjønt at IE er kun brukbar til light FTP-bruk. Digger Opera og Mozilla mer og mer nå. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 IE er ikkje brukbart til noke som helst! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Synes at IE har en ganske praktisk ftp-funksjon. Opera kan bare vise innhold i FTP-mapper, mens IE kan uploade og endre. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Synes at IE har en ganske praktisk ftp-funksjon. Opera kan bare vise innhold i FTP-mapper, mens IE kan uploade og endre. feil, EXPLORER har en fin ftp tjenste edit; mente weindows explorer.exe (den tjenesten som alltid tryner under install av programmer) altså Endret 10. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Synes at IE har en ganske praktisk ftp-funksjon. Opera kan bare vise innhold i FTP-mapper, mens IE kan uploade og endre. feil, EXPLORER har en fin ftp tjenste (Windows) Explorer og Internet Explorer går liksom i ett, og skifter kverandre ut etter behov ergo er det Windows explorer du bruker når du bruker FTP. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Oki. Trodde det var IE som hadde FTP-biten av windows. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Forresten: Bruker Firefox nå, og synes det er irriterende liten avstand mellom bokstavene. Noen som vet hvor jeg kan stille på dette? Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Forresten: Bruker Firefox nå, og synes det er irriterende liten avstand mellom bokstavene. Noen som vet hvor jeg kan stille på dette? regner med at du kan redigere custom-stilarket, men sitter på jobben så jeg får ikke gravd fram howto til deg akurat nuh. Send meg en pm om en time hvis du ikke får svar 1 Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 noen som spiller aksjespillet her? hvad med å oprette en egen gruppe om det er noen som spiller? bare en tanke.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 aksjespillet? Har du en link? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 http://www.aksjespillet.no Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 aksjespillet? Har du en link? prøv http://www.aksjespillet.no du Hmmfs, /me har liksom godt heilt tom for idèer, igjen.. var greit en liten periode, men så dødde eg igjen.. blææh! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Drit i Aksjespillet. Noen som er aktive på Norwegian Mafia? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hmmfs, /me har liksom godt heilt tom for idèer, igjen.. var greit en liten periode, men så dødde eg igjen.. blææh! Er jeg som sitter her i en svart kappe, holder dagelig ritualer med pentagram osv og hyler ut "Walla Walla!" og suger inspirasjonen ut av deg Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Drit i Aksjespillet. Noen som er aktive på Norwegian Mafia? Dama er sur nok på meg for at jeg sitter på forumet hele dagen. Med denne tråden har det bare blitt værre, så da tør jeg ikke slenge meg ut i mafiavirksomhet Eller gjør jeg det..? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Drit i Aksjespillet. Noen som er aktive på Norwegian Mafia? er det samme greien som dark future? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Drit i Aksjespillet. Noen som er aktive på Norwegian Mafia? Dama er sur nok på meg for at jeg sitter på forumet hele dagen. Med denne tråden har det bare blitt værre, så da tør jeg ikke slenge meg ut i mafiavirksomhet Eller gjør jeg det..? Nei. Avhengighetsdannande spill er farlige, farlige! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 SLIK! Fornøyde nå, HalTan, sparks, FuLu og Svendsen? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) hihih! *digge sida til HalTan* edit: menyen din trenger litt padding, HalTan Endret 10. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå