Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, en annen ting som jeg syntes var litt artig var da læreren ba oss finne fine "clipsarts" (animerte gifs) som vi skulle ha rundt overskrifta.

Haha, bruk denne Gifen, læreren din kommer sikkert til å smelte (jøss, den var tørr)

 

Edit: Den var litt stor for forumet. Gif animasjon

 

Edit 2.

 

Jeg er på jakt etter et utrolig enkelt CMS. Det skal kun brukes internt på jobben her. Det skal brukes til å lage lister over jobber vi holder på med, hvem som holder på med jobbene, og det skal være mulig å legge til status på jobber underveis. Det beste hadde vært om man ikke trengte å logge seg inn for å legge til noe, man bare trykket i den tekstboksen man ville skrive i så kom det opp en tekst editor eller noe slikt. Vi er bare seks på jobben, så veldig avansert trenger det ikke å være.

 

Finnes det noe slikt system der ute? Hvor mye hadde det kostet å få utviklet et slikt system? Jeg har ikke så veldig god peiling på php osv, så jeg tviler egentlig på at jeg klarer det selv.

Endret av Garreth
Lenke til kommentar
Edit 2.

 

Jeg er på jakt etter et utrolig enkelt CMS. Det skal kun brukes internt på jobben her. Det skal brukes til å lage lister over jobber vi holder på med, hvem som holder på med jobbene, og det skal være mulig å legge til status på jobber underveis. Det beste hadde vært om man ikke trengte å logge seg inn for å legge til noe, man bare trykket i den tekstboksen man ville skrive i så kom det opp en tekst editor eller noe slikt. Vi er bare seks på jobben, så veldig avansert trenger det ikke å være.

 

Finnes det noe slikt system der ute? Hvor mye hadde det kostet å få utviklet et slikt system? Jeg har ikke så veldig god peiling på php osv, så jeg tviler egentlig på at jeg klarer det selv.

Hva med å sette opp en enkel wiki?

Lenke til kommentar
Skal prøve å se om jeg klarer å installere det. Jeg har aldri laget en SQL database før. Hvordan er det å ha 2 databaser? Vi har en webserver stående her, som er satt opp av andre, der er det en database fra før, men jeg må vel lage en helt egen database til mediawiki?

Du trenger ikke to. Bare legg til feks "wiki_" foran tabellen..

 

Sånn at det blir:

 

wiki_posts

wiki_comments

phpBB_posts

phpBB_comments

 

Versteth?

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg litt her?

 

URL: http://home.no.net/fuzzy2/personlig.html

 

CSS: http://home.no.net/fuzzy2/style.css

 

<div id="main">
		<p>
		<b>Om meg</b><br>
		tekst
		</p>

		<b>Akvarium</b></br>
		<p>
		tekst
		</p>

		<b>Data</b><br>
		<p>
		tekst
		</p>
		<p>
		tekst
		</p>

		<b>Webdesign</b><br>
		<p>
		tekst
		</p>

		<b>Sport</b><br>
		<p>
		tekst
		</p>

		<b>Jobb</b><br>
		<p>
		tekst
		</p>

		<p>
		tekst
		</p> 


</div>

 

Hvorfor blir det slik?

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg det?

På forhånd, takk :)

Du aktiverer det før du begynner å tegne.. :)

Om du har standardoppstilling av hjelpelinjer, er det vel blant de øverste linjene. En hakeboks du markerer.

 

Evt, om du ikke gjorde det og ikke vil tegne på nytt, så kan du prøve å blurre det, men har min tvil om det blir bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...