diversity Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Heimesia Hvordan kan jeg få flyttet på bildet liksom med margin og sånn for hvis jeg bruker denne koden: img {position: relative; margin-left: 500px;} da flytter headeren seg og alt blir rot Lenke til kommentar
LoS Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 @los: vært litt, så synes det er endel sånne include funker ikke, buhu Har noen glupe threads der og, takk og lov. Ellers så er det vel 'hva er feil her, se for meg'-greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Seriøst, diversity, skift font i header. Den er såååå evig oppbrukt. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Seriøst, diversity, skift font i header. Den er såååå evig oppbrukt. fu.. jeg har aldri sett den før. Er uansett ikke vits å skifte noe før jeg er skikkelig inne i css Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 diversity: Sleng på en #top img { margin-left: 0; } Los: glup php er fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Seriøst, diversity, skift font i header. Den er såååå evig oppbrukt. fu.. jeg har aldri sett den før. Halvparten av forumbrukerne hadde den i avataren for en stund siden. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Seriøst, diversity, skift font i header. Den er såååå evig oppbrukt. fu.. jeg har aldri sett den før. Halvparten av forumbrukerne hadde den i avataren for en stund siden. jeje.. pirke pirke.. skal ikke nevne noe om fonten du har i header på tbs din whore.. :!: Hjelp istendenfor, slik som orsus (takk) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Seriøst, diversity, skift font i header. Den er såååå evig oppbrukt. fu.. jeg har aldri sett den før. Halvparten av forumbrukerne hadde den i avataren for en stund siden. jeje.. pirke pirke.. skal ikke nevne noe om fonten du har i header på tbs din whore.. :!: Den er fet og sjelden Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) hehe.. men nå fucket det seg http://home.no/bakeme/test/5.html Edit: fikk det til med relative istendenfor absolute Men hvordan kan jeg ha flere bilder, og plassere de med css? Endret 12. september 2005 av diversity Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 OMFG MediaTemple er nede... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 OMFG MediaTemple er nede... Once in a lifetime, eh? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Vet ikke om dette er helt riktig plass å spørre, men dere virker som en glup gjeng. Er det mulig å lage egne "stilark" til Notepad2 slik at man f.eks kan highlight'e BBCode-tagger? Ser det går an å forandre form og farge på allerede eksisterende registrerte tagger/tagtyper, men jeg kan ikke finne noen plass å putte inn egne tagger. Holder på å se litt på kildekoden nå (fint dokumentert og satt opp), men har ikke mulighet til å kompliere C(++) selv. Noen som kunnet ha hjulpet meg? Jeg tror det er filen styles.c som er det jeg er ute etter. Edit: Nei, skulle nok ha spurt på C/C++ forumet. Endret 12. september 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hehe, har webdesign som valgfag.. Frontpage Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 OMFG MediaTemple er nede... Once in a lifetime, eh? http://www.mediatemple.net/support/inciden...sue_09-12-2005/ OMFG. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hehe, har webdesign som valgfag.. Frontpage Hyl! VGS? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hehe, tidene har forandret seg... Frontpage rules!1 Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Yes, Final Build av Macromedia Flash 8 er kommet. Ganske drastisk ytelseforbedring i Firefox ihvertfall. Endret 13. september 2005 av Garreth Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hehe, har webdesign som valgfag.. Frontpage Hyl! VGS? Ja, bare for å ha noe å gjøre i de timene. Endelig et "fag" der jeg faktisk kan mye mer enn lærern.. :!: Har aldri brukt frontpage noe spesielt, men at koden det genererer skulle være så 1997 visste jeg ikke. Men har jo kanskje noe med at frontpage begynner å dra på åra, i hvert fall den versjonen vi bruker.. Hehe, en annen ting som jeg syntes var litt artig var da læreren ba oss finne fine "clipsarts" (animerte gifs) som vi skulle ha rundt overskrifta. Tabell tabell tabell GIF overskrift GIF Gjett om det ble pent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå