Marvil Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Send dem en mail og spør. Mye stress.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hva synes folket: http://80.203.198.190/Studcon.png Starta på en html versjon, men har brukt noen ustøttede fonter og litt AA der jeg ikke får brukt det i html versjonen. Satt en liten strek i regningen gitt Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Send dem en mail og spør. Mye stress.. Åneiiiii @orsus: Prøv noe litt simplere, minimalistisk tror jeg ville funke. Endret 12. september 2005 av George Bush Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Den er jo minimalistisk Skal sies at det er godt inspirert av lokaltogs unrealized v2 Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 orsus: Litt ensformig med samme font i meny, header og overskrift. "Nyheter" er i største laget. Ville kanskje lagt på en farge til også. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Litt for stor skygge. Lag forslaget med ingen AA i photoshop. Sharp og sånn er ikke noe fint. Ellers er det jo greit. Btw: Midstilt eller venstrestilt? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Brukte crisp. Blir nok midstillt ja. Font og farger har aldri vært min store greie Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Unrealized forum, flere som støtter den? Vanilla Forums ( http://getvanilla.com/ ) hadde vært sweet. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ideen var vel egentlig å lage et forum, tror kim har laget deler av forumet allerede. Og det skal være endel kvalitets skjekking der. Så ikke hvem som helst kan poste masse driit Lenke til kommentar
resol Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Unrealized forum, flere som støtter den? Vanilla Forums ( http://getvanilla.com/ ) hadde vært sweet. Et forum hvor de med litt mer innsikt enn "R dezignet jeg lagde i frntpge på 10 min fett lr?" hadde vært digg...et sted vi kan gå litt dypere inni tinga og krangle litt mer uten å få dask på pungen hadde vært digg! savner et rent webutvikler forum! har jo zpoon, men syns det er litt booring der Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jepp, alt er så overlassa med reklame eller folk som sier "Hvordan gjør jeg dette uten å lese sticky-postene?" Lenke til kommentar
resol Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 bare å sette opp, jeg er med ihvertfall Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Vi får kanskje vente litt til Unrealized er oppe å går, men disse Vanilla Forums ser jo bra ut. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Eller hvordan gjør jeg dette uten å lære noen ting Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Synes at webcafeen her på hw er genial ihvertfall. Er den tråden jeg henger dessidert mest i. Blir det noe lignende på Unrealized? Andre som støtter/er imot ideen? Ikke at jeg egentlig har noen inflytelse da. Endret 12. september 2005 av ett Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Forumet blir nok mer et diskusjonsforum rundt webutvikling osv. Tror nok ikke vi skal ha noe sån, "Hei er denne siden fin?" "Floate problem på div" osv Blir mer seriøst, blir kansje sån(i php seksjonen/om det blir seksjoner) at man kommer med et glupt skript også kan man diskutere det osv. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kjekt med noe àla stylegala sitt forum, tilbakemeldinger/kritkk, kosesnakk, kodeproblemer og generelt design. Det hadde vært nice. Og helst opptak som bruker, do you feel me? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Og helst opptak som bruker, do you feel me? Denne idèen la eg faktisk fram for NSB, og han likte den òg. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Blir mer seriøst, blir kansje sån(i php seksjonen/om det blir seksjoner) at man kommer med et glupt skript også kan man diskutere det osv. Du har ikke vært mye i PHP-seksjonen her forstår jeg. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 @los: vært litt, så synes det er endel sånne include funker ikke, buhu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå