Moonshine Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kjapt og kort om siden: Just Dance! --------------------- Den må bli godkjent av dere før vi selger den. Hvis ikke, blir det mer jobbing! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Bug nederst i FF, ligger footer-saken som absolute i bunn der eller noe slikt? Ellers ganske så pent, kanskje litt grått og kjedelig når man scroller vekk det øverste partiet. Endret 9. september 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Fin, men funker ikke helt i FF. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Bug nederst i FF, ligger footer-saken som absolute i bunn der eller noe slikt? Den skal være sånn. Så det buggy ut? Ellers ganske så pent, kanskje litt grått og kjedelig når man scroller vekk det øverste partiet. Hvis besøkende må scrolle, skal vi sørge for å gjøre det mindre kjedelig med bilder osv. Kan evt legge inn en svak bg. Vi får se. Takk for respons! edit: Stine, hvordan fungerer den ikke? Den er utviklet med tanke på FF... Endret 9. september 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Vel, det ser ut som om teksten bare har fortsatt bak, og kommer fram igjen nederst. Liksom-edit: Nå ser den fin ut, men nå mangler den kanskje ørlite grann margin under seg. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Den bugger i Opera også, footeren ligger over innholdet Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Pokker. Men nå skal jeg drikke meg fra problemene. Snakkes i morgen! Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 chs89: I WS_FTP laster du jo ned fila, der og Ja, men ws_ftp har en funksjon som gir deg følelsen av å ikke laste ned Det er greit, men er dette også mulig i smartftp? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Nå sitter jeg kun på Firefox 1.5, men jeg ser ikke noe bugs! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Reklame til meg sjøl Men det der tar kaka. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Den ser absolutt ikke lik ut i IE7, Opera(8.10) og Deer Park Alpha 2 * Synes den så best ut i FF(Deer Park), med margin på toppen så menyen kommer helt ned til header * Du får også en skygge over den linja under menyen. * Litt lite farger som nevnt * ang kode: hvorfor <div id="footer"><p> Er vel nok med <p id="footer">? Veldig pent da ----------------------------------------------------- SV seller seg sjøl hele tia, som det med Ingen karakterer på skolen osv. Idioter hele gjengen! Endret 9. september 2005 av orsus Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvis vi skal snakke politikk: Stem RV! SV har solgt seg selv denne gangen, ja, og det er synd for de har egentlig mange gode grunnverdier... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvis vi skal snakke politikk: Stem RV! SV har solgt seg selv denne gangen, ja, og det er synd for de har egentlig mange gode grunnverdier... SP for min del Men ja, den saken der ødela masse for SV. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Som en kuriositet kan jeg jo nevne at SU sine sider kjører Microsoft ASP... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Hvis vi først skal snakke politikk: Jeg er uenig med en hel del av sakene til SV, men det er likevel dem som står meg nærest. Stod mellom dem og AP på skolevalget, men det ble SV. "Nei til karakterer" er bare teit på VGS. Man må tåle såppas når man er så gammel, men jeg kunne godt ha fjernet mye av karakterene i grunnskolen. Om man hadde klart å få 100% dekning på VGS, kunne man gjerne ha fjernet karakterene helt i grunnskolen for min del. I resultatet for skolevalget på skolen min, fikk forøvrig rød-grønt alternativ nesten 80% av stemmene. Derav fikk AP ca 57%.. Nå kommer vel Pirhana med noe høyre-greier, tenker jeg, hihihi. (EDIT: Han svarte før meg.) Endret 9. september 2005 av Mikka Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Når først skal snakke om politikk: () Noen som fikk den valgavisen i posten hin dagen? Der hadde de "anmeldelelse" av partienes hjemmesider. Med terningkast og hele pakken. Ikke ett eneste ord om tilgjengelighet, semantikk og denslags tho EDIT: Btw, FrP for president! Endret 9. september 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 La oss ikkje diskutere politikk; politikk er ikkje mitt poeng her - derimot er SV sin morsomme måte å reklamere for seg sjøl på det Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Tror det blir FrP for min del også. Tok en sån test på vg SP er jo helt ute å kjøre da, fikk beskjed om at jeg måtte flytte ut om jeg stemte på de Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 *ignorere Arve* KS ftw! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Nå kommer vel Pirhana med noe høyre-greier, tenker jeg, hihihi. (EDIT: Han svarte før meg.)Hehe, slapp heeelt av! Jeg har ikke noe i mot at SU eller SV bruker serverteknologi fra verdens største programvareselskap, snarere tvert i mot. Men det blir litt latterlig når de på en side kjører ASP (og sikkert IIS på serveren) når de samtidig mener de er "tilhengere av åpen kildekode". Walk your talk? SV er det partiet som har jobbet mest med dette den siste tiden (...) vi vil etablere tiltak med sikte på at internettbasert kommunikasjon med det offentlige skal være basert på åpne standarder og at programvare basert på åpne standarder favoriseres ved innkjøp av programvare med mer. Quiz: Hvem var det som valgte å ikke signere ny SELECT 5.0 avtale med Microsoft på vegne av staten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå