Abruzzi Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Noen som vet om det er mulig å bruke informasjonen man får på last.fm til å ha på bloggen sin f.eks? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Dere må ikke glemme Nytrøa, som har vært inne her ganske mye.. Var det jente Studie i stilfull og effektiv webdesign:tuning.no Dette er jo tråden over alle tråder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Skal hjelpe en kammerat med og lage hjemmeside for wow-guilde hans.. Altså World Of Warcraft Guild. Noen som har tips til noen sider jeg kan få litt inspirasjon ifra ? Sikkert noen her som spiller wow, og da veit om noen sider Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 http://www.worldofwarcraft.com/ Portaldesign med flashy WOW grafikk? I teorien knusende enkelt, men prøv å ikke komme i klammeri med Blizz0rd ©. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Skal hjelpe en kammerat med og lage hjemmeside for wow-guilde hans.. Altså World Of Warcraft Guild. Noen som har tips til noen sider jeg kan få litt inspirasjon ifra ? Sikkert noen her som spiller wow, og da veit om noen sider World of Warcraft Fan Site Kit The World of Warcraft Fan Site Kit is a package of materials designed to assist in the creation of your own WoW Fan Site. Specifically, the kit includes logos, hi-res artwork, screen-shots, graphic PSD templates, a simple example of an HTML page, and a host of character cut-outs sorted by class. We hope you’ll find this kit useful, and we look forward to seeing what you’ve created! Har ikke sett på det selv, men kanskje det hjelper deg. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Dere må ikke glemme Nytrøa, som har vært inne her ganske mye.. Var det jente Hun heter Vibeke, ser ut som ei jente, så: ja. Har forøvrig truffet henne i sånn halvveis fylla på Tynset en gang, men da visste jeg ikke at det var henne. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Selv om jeg ikke poster så mye, så leser jeg veldig mye her altså. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Er jo bare å poste hvis man har noe på hjertet btw: likte det sommer stilarket ditt! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Da sier jeg hadet bra til alle sammen her inne, reiser til Nederland om noen minutter! Q-Base here I come! </offtopic> Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Jeg koster ikke mye. Endret 9. september 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Huff. Hva gjør man ikke for trafikk? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg er også billig, hirr hirr. Jibba på E? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Huff da GWB Fuck, sitter på ubuntu(linux) nå, og kløner værre. Bare det å komme meg på msn er et helvete Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Om du har bux, trenger du ikke tux. (okay, den var dårlig) Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Er det noen som vet hvordan man redigerer en fil som ligger på en server med smartftp? Det er så tungvindt å laste ned filene og deretter laste de opp igjen for å teste de igjen, det fungerte slik jeg ville i ws_ftp Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Åssen redigere da? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 chs89: I WS_FTP laster du jo ned fila, der og Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 chs89: I WS_FTP laster du jo ned fila, der og Ja, men ws_ftp har en funksjon som gir deg følelsen av å ikke laste ned Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hehe, godt mulig, men det forandrer jo ikke hva som faktisk skjer Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Nei, men det er jo faktisk mer lettvint. Mindre klikking og draing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå