joe45 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg savner også the good old days... Og ikke minst de heite diskusjonene om flash og tabelldesign. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Husker ifjor sommer, da var det mange som satt oppe nattestid med design/kode.. The good old days.. Still here Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ja skal legge meg nå men siden det er så utrolig lite aktivitet her om dagen så kanskje noen vil komme med litt kritikk til denne: Klikk på bilde for full størrelse. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Men som jorgis sier, det man produserer i løpet av natten bærer ofte preg av deg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kan jo bli noe bra om natten og, men det beste kommer på kvelden her. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Men resultatet må som oftes revurderes kvelden etter *Jævlig spennende med Unix forelesning* Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Å! Du er så heldig! Unixforelesning eller brukerstøtte - Hardt valg Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Oracle-forelesning her i gården. En smule kjedelig :\ Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Tysktime med "musikreise" her. Hipp hurra. Musikreise er forøvrig et flash-spørrespill, der man skal finne svarene på tyske band-nettsider. Jeg lasta ned et program som dekompilerte SWF-fila og copy-pastet svarene Endret 8. september 2005 av Mikka Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Oracleforelesning? Musikkreise? Dere er bortskjemte! Jeg ville vært meget fornøyd. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Unix er ikke så spennende når lærern er kjedelig å går igjennom ting 100 ganger. Sitter å prøver å komme på en idè til prosjekt jeg, kan bruke hvilket som helst prog språk. Da må vi velge det også EDIT: HAHA, vi fant ut at vi skal ha online drikkelek Må legges til i "Du veit du er nerd når..." Endret 8. september 2005 av orsus Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Ny Firefox beta Endret 8. september 2005 av ett Lenke til kommentar
zokra Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Er det noen andre land/topdomener som lover slik som åndsverksloven? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Husker ifjor sommer, da var det mange som satt oppe nattestid med design/kode.. The good old days.. Still here Da var da henrik kom med minst 1 nytt design hver dag ja det var tider. Omtrent da jeg startet å få skikkelig interesse for webdesign fordi han inspirerte meg slikt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Disse PS tutorialene er ikke alltid like enkle.. Man gjør det det står, men alikevel vil det ikke bli riktig.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Feil. Man tror man gjør det som står, i virkeligheten gjør man noe helt annet, og resultatet blir dritstygt. Tro meg, jeg har erfaring på det området Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Samme her. Det er prøving og feiling som gjelder. I svært høy grad. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hehe, jammen man gjør jo det som står der... Ikke alltid man finner det de sier man skal gjøre heller. Var noe faenskap med høyreklikke på layers og finne noe, hadde ikke samme som han. Men det var vel en annen versjon av PS han brukte. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hehe, jammen man gjør jo det som står der... Ikke alltid man finner det de sier man skal gjøre heller. Var noe faenskap med høyreklikke på layers og finne noe, hadde ikke samme som han. Men det var vel en annen versjon av PS han brukte. Huff, slik er grusomt. Du sitter en stund å makker og finner ikke funksjonen begynner å søke og styre på så finner google en eller annen plass "this function has been renamed to .." eller noe slikt. Gud så irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå