Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare et lite spørsmål, hvordan får man farger på teksten når man bruker html?

<p><font style="color:#123456">blablabla</font></p> ;)

 

EDIT: Man kan seff bruke css og all slags, men det tar jeg meg ikke tid til å forklare. :p

BRUK CSS!

 

.derduskalhafargepåtekstendin {
color: #hexkode;
}

 

Har no mekka meg mat, 3x skive med hamburger, egg og ost på, samt ketsjup. Nam nam. Dette i lag med 1,5l melk får vel bli min kveldsmat i dag :w00t:

 

Edit: Skuffande lite liv på WDS i dag :\

Savner spesielt haltan :w00t:

Endret av arve87
Lenke til kommentar

CERN is the European Organisation for Nuclear Research, the world's largest particle physics centre. Here physicists come to explore what matter is made of and what forces hold it together.

 

CERN exists primarily to provide them with the necessary tools. These are accelerators, which accelerate particles to almost the speed of light and detectors to make the particles visible.

 

Founded in 1954, the laboratory was one of Europe's first joint ventures and includes now 20 Member States.

Lenke til kommentar
CERN is the European Organisation for Nuclear Research, the world's largest particle physics centre. Here physicists come to explore what matter is made of and what forces hold it together.

 

CERN exists primarily to provide them with the necessary tools. These are accelerators, which accelerate particles to almost the speed of light and detectors to make the particles visible.

 

Founded in 1954, the laboratory was one of Europe's first joint ventures and includes now 20 Member States.

hæ?

 

vel vel, litt ...ehm - saktekst må vi vel ha her i teh cafè ;)

 

Harru kikka på teh yellow one, dekalibrator? ;)

Lenke til kommentar
CERN is the European Organisation for Nuclear Research, the world's largest particle physics centre. Here physicists come to explore what matter is made of and what forces hold it together.

 

CERN exists primarily to provide them with the necessary tools. These are accelerators, which accelerate particles to almost the speed of light and detectors to make the particles visible.

 

Founded in 1954, the laboratory was one of Europe's first joint ventures and includes now 20 Member States.

hæ?

 

vel vel, litt ...ehm - saktekst må vi vel ha her i teh cafè ;)

 

Harru kikka på teh yellow one, dekalibrator? ;)

PT skriver om Internet, og lurte på hva CERN var for noe..

Lenke til kommentar
Jeg hadde aldri tentamen når jeg gikk på barneskolen.. Noe nytt de har begynt med nå, eller..?

Sikkert noe dritt som kom sammen med reform '97 elns :realmad:

:p

 

Hva er all denne cd-brenningen til ildern? _litt_ mp3 fra web elelr?

 

Anskaff deg sukkersyke så slipper du militanten.
Hva er det med dere militærnektere? Det er en bra opplevelse skal jeg si dere!

 

Det skal kanskje jeg! er du medlem der?? men jeg skal kanskje søke om sivilarbeid på gamle ungdomsskolen min, så da slipper jeg militæret uansett!
Hva er det som er så mye bedre med sivilarbeid? Du dimmer jo som regel tre mnd før hvis du gjør det the army way.

Må si jeg er skuffet over oppslutningen rundt militærnekt :thumbdown:

 

Hadde kanskje vært litt morro med armyen da.. Valgte transport som avdeling, og siden jeg har allergi og ikke kan ha utearbeid står jeg foran en del folk på lista.. Morro å ta lappen for lastebil osv "gratis" da.
Du er klar over at "blålappen" kun gjelder militære kjøretøy i tjensete, og ikke er verdt filla utenfor armyen..?

 

Meg, Marvil, arve og enden er ansatt @ kafèen og har et stramt budsjett å holde.

Men pga av all aktiviteten ser ikke det ut til å bli noe problem.

Kaller meg innehaver takk, og når ble disse andre ansatt her? :p

 

Jeg trenger 4 (evt flere) investorer som er villige til å investere rundt 1.5mill hver.

 

Vi kjøper en øy, fikser bredbånd så kan vi produsere medieløsninger slik at vi kan kjøpe mat osv..

 

Link..

 

Sattan, det hadde vært digg..!

Du er klar over hvor kaldt det er der oppe mesteparten av året? Ikke pokker om jeg drar dit for annet enn massiv overklokking

 

Hvorfor er det _INGEN_ som bruker MusicMatch!!!?
DER har du noe som er ressurskrevende (kommer det fra han med iTunes)

 

<p><font style="color:#123456">blablabla</font></p>
FY!

 

Dette var pokker meg det værste jeg har vært med på. En liten tur til København, og jeg ligger 17 sider bak... Bare skummet de siste, så quoteposten min blir ikke for lang... Sliten nå. Går og legger meg...

Endret av enden
Lenke til kommentar
2. Jeg ble ansatt av Polertn.. Skyld på ham om jeg ødelegger noe..;)

Blame the PoleCat! Blame the PoleCat! Blame the PoleCat!

 

Vel, det er vel vi som henger @ cafèen 24/7, så det SER iallefall ut som vi jobber her. :p

Ja, skyld på puslingen. Er så lett å legge skylden på folk som er mindre og svakere enn seg sjøl :evil:

 

Ehmhemmhemm... *pusle i PS*

Lenke til kommentar
Har jeg driti meg ut igjen (som jeg ikke husker), eller hinter du til det b0gis programmet du sendte til meg og sier jeg er s0cky @ (ikke)cracking..? :lol:

Du hadde gjort deg dårlig som üb3rcr4xx0r for å si det slik. :laugh:

 

(nicket var bare noe jeg fant på i slengen)

Well, I choose to blame it on your f*cking program.. Hadde jo ikke halvparten av filene du hadde jo.. :angry:

Lenke til kommentar
ompapir funker dårlig til å viske bort idiotiske innlegg fra rosakledde førdebuer.

 

EDIT: Starville; BÅDE Dunis og Mikka fikk det til, sier vel litt mer om deg... :p

Hay, you do not mess with tha 1337. Vi kan finne noe annet enn PS og Barbie å konkurrere i, så skal vi se.. :yes:

 

Hvem som rekker høyest f.eks..? :p

Lenke til kommentar

Vel, /me er halvsjuk. Nakken verker brutalt (hadde mongogym med sånne intime og bevegelige aktiviteter idag) og hodet er hakket værre. Så jeg sitter og ser film og halvmekker i PS.

 

ArtFace.no Splash

 

Ting som skal gjøres, denna er halvferdig ellerno..

- Pupiller

- Nesa skal nøytraliseres

- Teksten i trynet skal flyttes og inn skal en munn (må forske litt på den, Polert har tilbydd seg å lage munn (da han ikke klarte å lære meg Pen Tool via MSN :p ) )

 

Flere kommentarer..? Den er som sagt halvferdig..

ArtFace.no er et domene jeg vurderer å kjøpe, slik til Portfolio (den er jo svæææær), evt til senere bruk. Har funnet ut at .no-domene ikke er dyrt, bortsett fra 1. året..

Lenke til kommentar
ompapir funker dårlig til å viske bort idiotiske innlegg fra rosakledde førdebuer.

Rosakledd?

Uansett; :lol: @ deg :w00t:

 

Marvil: Artface.com, .org eller .net høyrest bedre ut enn .no IMO ;)

 

Stiller meg meir eller mindre nøytral til logoen. Verken spesielt tøff eller stygg på en måte... Mouseoveren burde vert omvendt - om du skjønner ;)

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...