PT Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Få se kildekoden til PHP-skriptet. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hmm.. Når jeg bytta fra simplexml_load_string til simplexml_load_file så gikk alt bra... Kanskje det var noe feil med include? Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Noen som vet om et forum som kan fåes på norsk. Eller ikke er så veldig vanskelig å forandre til norsk? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Noen som vet om et forum som kan fåes på norsk. Eller ikke er så veldig vanskelig å forandre til norsk? http://www.freeforum101.com/ Kan fåes på mange språk. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Noen som vet om et forum som kan fåes på norsk. Eller ikke er så veldig vanskelig å forandre til norsk? Er ikke vanskelig å forandre fra Eng til Nor på phpBB2, men det finnes jo ferdig oppsatt på norsk på www.phpbb.no Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Worlds Smallest Web Page sært Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Splash screen competition: http://art.gnome.org/ Mitt bidrag Yay Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Noen som vet om noen kule photoshop tutorials? Jada, det er bare å søke på google, men noen som vet om noen kule? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Er vel bare best å google uansett? tror jeg\vi har en annen oppfatning av "kult" enn deg. Sååå Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det tror du fordi? Har googla i hele dag jeg. Det kan faktisk hende at noen vet om noe. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Fordi folk er forskjellige, mente ikke som vi i alle oss andre mot deg, men alle mot alle i grunn. Si noe om hva du kunne tenkt deg da? tekst effekter? ehm hva liksom, fins jo tutorials for alt mulig. http://home.zonnet.nl/epragt/tutorials/pho...p/index.jsp.htm Endret 7. september 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 www.good-tutorials.com er vel ca. den største samlingen av tuts. Burde ifnne et par kewle der Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Fint du er så oppklarende Stine! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Takk takk, ett Nå orker jeg ikke mer PS i dag. Stod opp klokka 0800 og begynte. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Sitter og doner med et javascript, uten å ha peiling på javascript. Scriptet funker dog når jeg har "onload" (kall til funksjonen) på BODY-elementet, men ikke hvis jeg har den på noe annet element, som for eksempel en INPUT. Hvorfor går ikke dette? Noen som har noe formening? EDIT: Høhøhø, det var ikke noe sak. Satte bare funksjonskallene i scriptet i stedet for i en tag. Endret 7. september 2005 av Mikka Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvor lenge kan dere sitte å fikle med design/koder, uten pause? Tja... Har vel hatt noen all-nighters innimellom, altså fra formiddag/ettermiddag til rundt 6-7-tiden om morgenen, rett før mamma står opp. Veldig lett å bli oppslukt av litt koding, spess om man har god musikk og mye cola, men når man våkner dagen etterpå lurer man fælt på hva man tenkte på dagen før... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Husker ifjor sommer, da var det mange som satt oppe nattestid med design/kode.. The good old days.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg savner også the good old days... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå