Lovskogen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Er ikke google din venn, Stine? Baah. Was ist es, DJ? Endret 5. september 2005 av George Bush Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har du ikke noe bedre å gjøre på, Ingard? Siden du spør, nynorsk innlevering. Skrev baah, fordi "google er din venn" bare er teit. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Heh, mulig utsagnet i seg selv - eller formuleringen - er teit, men meningen er god som gull Ohh... *Grøsse av å tenke på norsk tentamen på torsdag* Lenke til kommentar
resol Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 tentamen alt nå? har riktig nok eksamen i slutten av mnd. her selv så men syns det er alt for tidlig! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Haha, Dagbladets journalister kan ikke mye regler for HTML. Se tittelen på denne artikkelen: http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/09/05/442433.html Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 resol: Sånn er det med påbygning... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 tentamen alt nå? har riktig nok eksamen i slutten av mnd. her selv så men syns det er alt for tidlig! Hadde eksamen for en uke siden jeg Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Bare jeg som har James Blunt - You're Beautiful på hjærnen? Tipper jeg har hørt den 60-70 ganger nå. Veldig avslappende stemme denne Blunt har forresten. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Heh, har albumet, men hører ikke på det... Hørte sangen altfor mye på jobb på lørdag Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Bare jeg som har James Blunt - You're Beautiful på hjærnen? Nei, du er ikke alene, har det selv faktisk! Bra sang, men videoen derimot, er ikke bra! Edit: Ingen som har hatt faget Software Engineering her, eller? Endret 5. september 2005 av OShea Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Bare jeg som har James Blunt - You're Beautiful på hjærnen? Nei, du er ikke alene, har det selv faktisk! Bra sang, men videoen derimot, er ikke bra! Det synes jeg. Finnes mange sanger på Back to Bedlam som er bedre enn You're Beautiful, though. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Heh, mulig utsagnet i seg selv - eller formuleringen - er teit, men meningen er god som gull Ohh... *Grøsse av å tenke på norsk tentamen på torsdag* Hadde matteprøve idag. Trodde man var ferdig med slikt når man gikk ut av videregående.. Lenge til eksamen dog. Har vel 4stk i desember ellerno.. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Heh, har albumet, men hører ikke på det... Hørte sangen altfor mye på jobb på lørdag Kunne du skrevet litt om de forskjellige sangene? Trenger ikke være mer en terningkast. Kommer an på hvor lite du har å gjøre. Edit: Og gjærne pris og terningkast på selve albumet. Endret 5. september 2005 av ett Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Herregud det var tafatt musikk! James Blunt... jaha. Han var ZøT <3 hvertfall. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Er tafat musikk ja, men er VELDIG lett å få på hjernen. Hører vanligvis på AC/DC, Ramones, Van Halen, Turboneger og Deep Purple, så er ikke hverdagskost for meg. Kan henge sammen med at dama dumpa meg. (snakker om den rare musikksmaken min denne uka) Endret 5. september 2005 av ett Lenke til kommentar
resol Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hvis dama dumpa deg pga ac/dc så er ho ikke verdt å være sammen med ett..(hvis det var det du mente da:P) mrberg: fyf..glad jeg er ferdig med almennefag og slikt ,og bare har kreative multimediafag på skolen...hadde aldri årka å gå tilbake til matteboka etter 3 år uten noen form for matte norsk eller engelsk smooke on the waater.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Damdidam.. Skisse litt a? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Er nok ikke på AC/DC nei. Hadde egentlig ikke noen ordentlig grunn, men hvis det ikke funker for hun, så funker det ikke for meg heller. Er tross alt 15 år, så bor jo ikke sammen da. *sukk*. Men er tungt nok for det. Lenke til kommentar
resol Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 tiden leger alle sår... Stine: hakke du drivi å skissa en stund? påtide å få det ut til livs nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå