Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hovedpoenget mitt her er at jeg syns det er forbanna latterlig at folk skal føle frykt og føler at dem må spørre deg om lov til å legge ut en liste over ting dem hater, på websia si...

Er absolutt ikke snakk om frykt eller lignende.

Er snakk om folkeskikk.

Jeg tror ikke jeg har et eneste av punktene til Lokaltog i min hatliste/elskliste,

men spurte fortsatt. Jeg synes det er på sin plass å spørre om lov før man låner en idè også. Det og faktisk kopiere hele lista er rett og slett uforskammet og det regner jeg med vi alle er med på :)

Lenke til kommentar
Når jeg laster ned actions, hvor skal jeg legge dem da? I hvilken mappe?

Edit: til photoshop cs, ja.

du må nesten finne ut av det selv, trur neppe folk er så hypp på å hjelpe deg med sånne små-ting..?

Endret av webby1
Lenke til kommentar
er teit å ta og kopiere hele lista ja, men faen jeg kan vel få ramse opp hva jeg hater uten å møtte spørre lokaltog, han var langt i fra den første.

:angry: Om du ikke har satt deg inn i situasjonen kan du [sENSUR]

Ro deg. Denne quoten sier sitt:

Er det virkelig ikke flere som deler mitt syn her? Kunne godt tenke meg å høre andres meninger rundt akkurat dette. smile2.gif

Lokaltog har rett til å slå ned på de som kopierer listen i sin helhet, men ikke konseptet.

Konseptet er ikke unikt, og selv om du ikke finner det på google, vil det ikke si at det ikke finnes på nettet.

Lenke til kommentar
To load an action set, go to the Actions palette, then click the small arrow in the top right corner and navigate to the location where you saved the action. Select the file you'd like to load and it will be added to the actions palette. Learn more about creating and using actions from my links to Photoshop Action Tips.

..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...