PoleCat Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Med det nicket ditt lover ikke dette bra. Husk at også mannen i gata skal klare å stave/lese dette. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Med det nicket ditt lover ikke dette bra. Husk at også mannen i gata skal klare å stave/lese dette. ...og jeg som akkurat begynte å slo opp i min "Norsk - Urdu"-ordbok. Neida, skal nok klare å komme på et greit navn. Forhåpentligvis, kanskje... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Helt frie tøyler, ja. Menasså. Det skal ikke være støtende (AnaLAN), ikke inneholde ord som "geek" og "nerd" (vi er et veldig veldig kommersielt lan, masse jenter og n00ber). EDIT: Kjempeflott om noen gidder å prøve seg!! Vinneren kan sikkert få gratis inngang og kanskje en t-skjorte.. Eller litt bannerplass. Eller noe sånt EDIT2: Det trenger absolutt ikke å inneholde "LAN"! Endret 24. februar 2004 av Mikka Lenke til kommentar
epsil Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Noen som sa perfeksjonist? Det stemmer nok, ja. Men nå er det jo ikke jeg som tegner pikselskrifter for hånd! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Ai ai ai, hodet står helt stille nå. Først kom ordet Banalan, (sprø fantasi og Røros er jo eksotisk?), og så Landsbyen... Får vel legge hodet i bløt vil jeg tro Endret 24. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Ai ai ai, hodet står helt stille nå. Først kom ordet Banalan, (sprø fantasi og Røros er jo eksotisk?), og så Landsbyen... Får vel legge hodet i bløt vil jeg tro Det at Røros har norges eneste fredete søppeldynge (Sier mikka) kan jo være noe å spille på? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 ePsiLON47: Der var fargekodinga på plass, utrolig mye pes å få skrevet alt forresten. Får skrive en liten sak som gjør dette nesten automatisk hvis det kommer flere artikler. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 @ HalTan "I'm a genuie in a bottle..." Genier til 14,50 ?? Du er berre BILLIG, ilder, BILLIG! Jepp, og på grunn av det går salget som smurt. (husk at det er eksl. pant) Panten er på 1,- , og husker du kor fulle lagera i PC sjappa var?? Jo - stappfulle, ingen kjøper det.. Dessuten seier pris noke om kvalitet, og HalTan har glømt et komma i prisen på HalTan på Boks og Vakuumpakka flodhest. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Panten er på 1,- , og husker du kor fulle lagera i PC sjappa var?? Jo - stappfulle, ingen kjøper det.. * tørke seg bak med ompapir * Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Panten er på 1,- , og husker du kor fulle lagera i PC sjappa var?? Jo - stappfulle, ingen kjøper det.. * tørke seg bak med ompapir * :lol: DEN slo an! Det skal du ha! Edit: *suge i seg en bottled polecat* Endret 24. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Dessuten seier pris noke om kvalitet Pris KAN si noe om kvalitet.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Dessuten seier pris noke om kvalitet Pris KAN si noe om kvalitet.. I dette tilfellet gjør det det - og som sagt, HalTan har missa et par kommaer... Lenke til kommentar
epsil Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 ePsiLON47: Der var fargekodinga på plass, utrolig mye pes å få skrevet alt forresten. Får skrive en liten sak som gjør dette nesten automatisk hvis det kommer flere artikler. Legg gjerne ut en artikkel som forklarer hvordan denne «saken» fungerer! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Hmm.. nå skjønner jeg hvafolk som bare har vært borte i noen dager mener med at det kommer mange sider her på kort tid!!! bare vært borte en natt, og det er kommet 6 nye sider Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Etter å ha skrevet om internett ganske lenge har jeg funnet ut én ting: Internett er forferdelig å skrive om! ( ) EDIT: Noen som kan forklare meg hva 'CERN' og 'microfiche' er? Endret 24. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Etter å ha skrevet om internett ganske lenge har jeg funnet ut én ting:Internett er forferdelig å skrive om! ( ) EDIT: Noen som kan forklare meg hva 'CERN' og 'microfiche' er? Problemet med Internet er vel at det er umulig å definere.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 * kjede seg * Det var ei på jobben i dag som kappa fingeren. Vanligvis er jeg ikke en veldig svak person når det kommer til blod og skader, men dette var seriøst ekkelt. Fingeren hang jo bare der i løse lufta, uff. Anyways, laget en liten brukertest av skjermen min i går. Klikkmi. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) * kjede seg * Det var ei på jobben i dag som kappa fingeren. Vanligvis er jeg ikke en veldig svak person når det kommer til blod og skader, men dette var seriøst ekkelt. Fingeren hang jo bare der i løse lufta, uff. Anyways, laget en liten brukertest av skjermen min i går. Klikkmi. seksi test, ilder! BTW; kor har du gjort av dei ilder-smilyane ?? *gå å mekke seg mat* Endret 24. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Bare et lite spørsmål, hvordan får man farger på teksten når man bruker html? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Bare et lite spørsmål, hvordan får man farger på teksten når man bruker html? <p><font style="color:#123456">blablabla</font></p> EDIT: Man kan seff bruke css og all slags, men det tar jeg meg ikke tid til å forklare. Endret 24. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå