Christian_ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeeeee! Da har jeg laget et profilsystem med login, hvor brukerne kan redigere sid egen profil. Mitt første script laget med MySql Nå eeer jeg stolt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Edit: Også har jeg fått meg jobb på Inter-sport nå. Juhu! Tipper du får høyere lønn om du klarer å stave navnet på arbeidsgiveren din riktig, dvs uten bindestrek.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Foreleseren vår i IT grunnkurs (Fag for alle siv. ing. ved NTNU) sa at man gjerne kunne bruke tabeller til oppsett av side. Burde jeg sende en mail og si ifra om at det er feil ? Den generelle holdningen til foreleserene er at alt er greit så lenge det fungerer . Hvilken foreleser har du? Vår foreleser (jeg går bygg- og miljøteknikk) har ikke gått så langt ennå, men sa at HTML sorterer innhold og utseende og bruker b-element i eksemplene sine. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Driver med skiskyting da vettu. DET er en sport. Skjønte det. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jippi. Nå har jeg samma problem med STW som her om dagen, dvs jeg får pinga og FTP-tilgang, mens webtilgangen er bortevekk.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg har webtilgang Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Støtte på denne: http://sirfrancis.goseweb.com/ Likte faktisk det enkle designet der. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg har webtilgang På min..? Stabiliteten er værre enn forgasseren på gamlebilen min, jo.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Noen som vet åssen man lager sånne bilder? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ta et vanlig bilde, del det opp i småbiter (tiles), legg på en bakgrunn, legg på drop shadow på bitene, roter bitene.. ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Komplisert da Syntes nå det er langt ifra komplisert.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg vil at man kun skal trykke på et par knapper, og vips *lat i dag* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg vil at man kun skal trykke på et par knapper, og vips *lat i dag* Om du er dame, skal du ikke se bort fra at noen småbarn her ser seg villige til å lage en Action til Photoshop til deg, i bytte mot MSN-adresse med webcam.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hehe! Skal nok klare lage det sjøl, gitt. Menneh, kan man lage actions og sende det til andre så de kan legge inn i sin PS? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hehe! Skal nok klare lage det sjøl, gitt. Menneh, kan man lage actions og sende det til andre så de kan legge inn i sin PS? Seeeff look Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvorfor har ingen sagt det til meg før? Men thanks! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 På min..? Ja, på din. http://sirfrancis.goseweb.com/ Var uhorvelig stygg. Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Foreleseren vår i IT grunnkurs (Fag for alle siv. ing. ved NTNU) sa at man gjerne kunne bruke tabeller til oppsett av side. Burde jeg sende en mail og si ifra om at det er feil ? Den generelle holdningen til foreleserene er at alt er greit så lenge det fungerer . Hvilken foreleser har du? Vår foreleser (jeg går bygg- og miljøteknikk) har ikke gått så langt ennå, men sa at HTML sorterer innhold og utseende og bruker b-element i eksemplene sine. Jeg har Mr. Wang Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Nå greier ikke dere å stemme flere ganger i pollen på denne siden lenger. (tror jeg ihvertfall ) Edit: Har jeg rett? Endret 3. september 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå