Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvordan skal man fortelle venner og kjente at man ikke kan gjøre ting for dem gratis hele tiden? Mener da websider og slike ting. Og hvor mye burde man ta for små ting? "Sorry, har et betalt oppdrag som - med mindre du også betaler meg - må få første prioritet" Ja, men når de vet at jeg ikke har det blir det vanskelig å si det Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Lyving kan trenes opp Lenke til kommentar
DevN Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Lyving kan trenes opp Ærlighet også. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ja, men de vil evnt. se det jeg lager for "den andre". Jeg liker ikke å lyve, er veldig dårlig på det også Ingen som har noe annet man kan si, uten at det blir litt for PANG? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er det noen som vet hvordan den arkiver hver måned funksjonen i aj-fork fungerer? Arkiverer den alle nyhetene som ikke er arkivert hver månede slik at du faktisk kan ende opp med at det ikke er noen active news? eller arkiverer den bare de gamle? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ja, men de vil evnt. se det jeg lager for "den andre".Jeg liker ikke å lyve, er veldig dårlig på det også Ingen som har noe annet man kan si, uten at det blir litt for PANG? Om de ikke forstår at det er tid og arbeid, må man nok være litt "pang" (hva enn det betyr). Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) http://fullahead.org/ For en meny, kan fort ikke blitt lagt merke til. likte heller ikke den menyen, men ellers var resten av siden lovende. Endret 2. september 2005 av webby1 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Noen ganger gjør det siden mer brukervennlig å deaktivere JavaScript. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ingen som har noe annet man kan si, uten at det blir litt for PANG? "Det er ikke deg, det er meg. Jeg beklager. *cry*" Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hehehe, ja vi får se Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 * "Beklager, men nå som jeg har blitt såpass god til å programmere, så synes jeg jeg må ta meg betalt, selv om du er en god (kompis|venninne). Men siden du er så ålreit, så kan du få en eller annen form for rabatt" * "Beklager, men jeg kan ikke lage websider gratis for alle jeg kjenner, jeg er også nødt til å prioritere [sett inn ting her, f.eks. "hjemmesiden min"). Men om du betaler noen kroner, så kan jeg sikkert få tid til deg også." Tja... Kommer jo an på hvor god/dårlig venn det er, men dette kunne jo også funke: * "WTF!? Tror du jeg gidder å programmere en webside for en tater som deg!?" Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jeg er for snill... Klarer ikke si nei Jeg vil jo gjerne lage ting da, er jo ikke det, men ja, jeg trenger penger og... Endret 2. september 2005 av Stine Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jeg er for snill... Klarer ikke si nei Så si ja? Altså, ærlig talt. Du kan jo prøve med denne sammenlikningen, kanskje de viser forståelse da: "Selv om jeg kjenner en kompis som jobber på 7-Eleven, så får jeg ikke gratis pølser hver dag. Så slutt å mase". Endret 2. september 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg kan ikke forstå at du ikke bare kan si det rett ut: Beklager, men å lage nettsider er faktisk en god del arbeid, og jeg kan ikke lage disse gratis for dere hele tiden.Eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hehe, ja det ender med at jeg sier ja. Men vil jo gjerne ha litt igjen for det, går jo endel tid da, og man ødelegger for andre i bransjen ved å gjøre masse gratis.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg kan ikke forstå at du ikke bare kan si det rett ut: Beklager, men å lage nettsider er faktisk en god del arbeid, og jeg kan ikke lage disse gratis for dere hele tiden.Eller noe slikt. Jeg skal kvinne meg opp og si det! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (...) og man ødelegger for andre i bransjen ved å gjøre masse gratis.. Hjemmesider for familie og bekjente tror jeg ikke er en så stor gren av "bransjen" at det ødelegger noe. Men jeg forstår problemstillingen din, dersom du er så snill som du hevder. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 En klok kar jeg hadde som lærer sa at man ikke skal gjøre gratis arbeid for venner og kjente. Jeg stoler på han! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg er for snill... Klarer ikke si nei Kan du lage en hjemmeside til meg gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå