Marvil Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kan noen gi meg et hint på hvorfor jeg ikke får webtilgang på www.sparklingblue.net, mens både ping og FTP funker..? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Kan noen gi meg et hint på hvorfor jeg ikke får webtilgang på www.sparklingblue.net, mens både ping og FTP funker..? STW? Merkelig. STW pleier å blokke for ping, men ikke for web. EDIT: Glemt å betale regning? Endret 1. september 2005 av jorgis Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Ja, STW. Og det er ikke bare jeg som ikke får webtilgang.. Hm, godt spørsmål.. Mener jeg betalte noe en gang i tiden.. Men de ville vel sperra FTP da..? Får lasta opp/ned filer.. Trafikkstatistikken er 1,2GB av 5GB.. Kanskje litt mye til å være første dag, men.. Endret 1. september 2005 av Marvil Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ja, STW. Og det er ikke bare jeg som ikke får webtilgang.. Jeg får ikke tilgang til din side heller, men min funker fint. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 STW har noen rare hendelser alt for ofte. Ofte jeg ikke kommer inn på FTP, men kontrollpanel og siden funker som faen. Møkka opplegg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Nå har jeg begynt å pusle litt med boka mi.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jeg har aldri hatt noen som helst problemer med STW, men en del andre har tydeligvis hatt litt problemer Merkelige greier det altså... Edit: leif var på besøk, ja... Endret 1. september 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Wohoo! lokaltog.net ser perfekt ut på Playstation Portable! In your faces, tabellfanatikere! (passer vel best i "gledesutbrudd", men what the hey...) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Kommer inn jeg gitt marvil, kein problem EDIT@kim: Er du overrasket? Finnes det tabellfanatikere som mener deres sider ser bedre ut på håndholdt? Endret 1. september 2005 av orsus Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kommer inn jeg også. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Nuh kommer jeg også inn.. Finurlige greier.. Grattis med PSP Kim.. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hvor mye kostet den Kim? Kom jo ut i går så. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) fant det ut Endret 2. september 2005 av skate4life Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er det noen som har lyst til å poste linker til pene sider? Har brukt alt for lite tid på webdesign på lenge nå, så jeg trenger litt inspirasjon.. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er det noen som har lyst til å poste linker til pene sider? Har brukt alt for lite tid på webdesign på lenge nå, så jeg trenger litt inspirasjon.. http://fullahead.org/ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvordan skal man fortelle venner og kjente at man ikke kan gjøre ting for dem gratis hele tiden? Mener da websider og slike ting. Og hvor mye burde man ta for små ting? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvordan skal man fortelle venner og kjente at man ikke kan gjøre ting for dem gratis hele tiden? Mener da websider og slike ting. Og hvor mye burde man ta for små ting? "Sorry, har et betalt oppdrag som - med mindre du også betaler meg - må få første prioritet" Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Har noen av dere erfaring med 360 visning av foto på en websiden. Hvordan? Linker? Alle svar og forsøk på svar mottas med et stort takk! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Har noen av dere erfaring med 360 visning av foto på en websiden. Hvordan? Linker? Alle svar og forsøk på svar mottas med et stort takk! Har null erfaring med det, og ingen konkrete forslag, men jeg ville ha brukt flash til dette. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 http://fullahead.org/ For en meny, kan fort ikke blitt lagt merke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå