NuckChorris Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Et kjapt spørsmål, er vel ikke noe vits å lage en tråd om det, så jeg poster det her.. Har planer om å ha en konkurranse på nettsiden min. Svarene skal sendes inn på mail til meg. Det jeg lurer på da er hvordan skal jeg trekke vinneren? Finnes det noe program e.l. hvor jeg kan trekke en vinner? Noen som har noen gode forslag eller tidligere erfaringer? Vil jo at det skal bli så ordentlig som mulig. Føler det blir litt slitsomt å skrive lapper og trekke ut av en hatt hehe Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 I inboxen din, så lar du musen fare over navnene, helt til du selv sier stopp. Dessuten må dette gjøres med php/asp eller ett annet server-side språk (webløsning). Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Kan jo ta den med flest riktige svar ? EDIT: paserte 1000 posts uten å få det med meg Endret 30. august 2005 av orsus Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Sett svarene opp i en liste og tell dem. Så kjører du dette scriptet: <?php $antall = 34; // antall potensielle vinnere $vinner = rand(1,$antall); echo "Vinneren er svar nummer $vinner!"; ?> Vinneren er forskjellig for hver gang du kjører scriptet. Orsus: Takk! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Orsus: Takk! What I do? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Orsus: Takk! What I do? Kommentere/komplimentere designet mitt. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) EDIT: Glemte å tenke Endret 30. august 2005 av oleeid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Gratulerer med dagen, Arve Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Grattis med dagen Arve! Ser ut til at jeg ikke får gjort ferdig unrealized.org alikevel, mista en på gruppa, og da ble det litt mye jobb! Kim skal jo ha forum å greier :o Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hooray! Grattis med dagen, Arve Hvordan føles det å endelig kunne kjøpe øl lovlig? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Grattis småen! Alltid gøy når folk har bursdager her inne! Selv vet jeg ikke om noen gratulerte meg, da jeg var i Frankrike og med 30 nye sider da jeg kom hjem gadd jeg ikke lete en gang Lenke til kommentar
neb Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Grattis grattis! Hvordan føles det å være myndig? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Grattis, og velkommen etter. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Avbryter "feiringen" av Arve her i noen sekunder.. Lurer på om noen ser hva som er galt med denne siden i IE? Hvorfor kommer overskriften på artikkel nummer to på høyre side av linkene? Har prøvd å sette display block på dem også, uten at det hjalp noe... Hvis noen kunne fortalt meg hvorfor det stygge mellomrommet mellom header og innhold kommer også, hadde jeg vært evig takknemlig Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Får vel slenge meg på, og gratulere «småen» (© Marvil 2005). Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Får vel slenge meg på jeg også vel, grattis med dagen Arve! Er jo bare smågutta i forhold da, men Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ja grattis med dagen. Skal ha en konkurranse på Kongespill og har allerede fått sponset premie. Virker som om flere har lite å gjøre her så er det noen som vil hjelpe meg med å sette opp konkurransen. Har lite peiling på hvordan det skal gjøres. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Takk for alle gratulasjoner Hvordan føles det å endelig kunne kjøpe øl lovlig? Ikkje prøvd endå, men antar det vil bli en lettelse Edit: Er det berre eg som synest det har vert litt for mange "Hjelp til farger og layout"-tråder på forumet? Altså - vi skal hjelpe folk å designe, ikkje designe for dei. Sjøl synest eg det virker litt snålt når folk vil ha andre til å lage grunn-idèen til ei webside, og så utforme resten sjøl. Endret 31. august 2005 av Arve Systad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå