Lovskogen Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ikke ille, men irriterende. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Og her har dere keys til oss fra Opera: http://my.opera.com/community/party/reg.dml Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Og her har dere keys til oss fra Opera: http://my.opera.com/community/party/reg.dml Ja jeg har sett det. Registrerte med en gang min Opera. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Samme her. Følger den med hvis man oppgraderer? Evt. Sletter Opera for så å ha lagra koden og bruke den en annen gang? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Samme her. Følger den med hvis man oppgraderer? Evt. Sletter Opera for så å ha lagra koden og bruke den en annen gang? Ja, vil tro at den gjør det ja... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Bare min Hotmail-konto som har fått økt levevilkår til 25mb? Hurray Og så har Filmweb fått seg et ansiktsløft.. Ikke så værst, og tenker da bare på ansiktsløftet. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Bare min Hotmail-konto som har fått økt levevilkår til 25mb? Hurray Og så har Filmweb fått seg et ansiktsløft.. Ikke så værst, og tenker da bare på ansiktsløftet. Min hatmail er 250 MB Synes den nye filmweb ble litt for templateaktig. Likte den gamle bedre. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Bare min Hotmail-konto som har fått økt levevilkår til 25mb? Hurray Og så har Filmweb fått seg et ansiktsløft.. Ikke så værst, og tenker da bare på ansiktsløftet. Min hatmail er 250 MB Synes den nye filmweb ble litt for templateaktig. Likte den gamle bedre. Regna nesten med at du forstod at jeg har en gratiskonto. Og du har et poeng ja. Selv om jeg synes det ser bedre ut nå. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Bare min Hotmail-konto som har fått økt levevilkår til 25mb? Hurray Sweet! Begynte å bli lei av å slette mail der daglig.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Regna nesten med at du forstod at jeg har en gratiskonto. Jeg har også gratiskonto. Alle som er registrert i USA har 250 MB. Vet ikke nøyaktig hvorfor, men det er slik. Det står imidlertid Norge i profilen min, men jeg tror kanskje det stod USA før, eller at det ikke var oppgitt. Mulig det har noe med når man lagde kontoen også. Free With a free HotmailSympatico Mail account: You have up to 250 megabytes (MB) of storage space. You can send and receive messages up to 10 MB each, including attachments. Hotmail Plus With a Hotmail Plus account: You receive up to 2 gigabytes (GB) of storage space. You can send and receive messages up to 20 MB, including attachments. Endret 30. august 2005 av Mikka Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nye filmwebsiden var jo forferdelig treig! Den gamle siden var vel raskere? Synes ikke designet var så fint at det fortjener å laste lengre. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Og her har dere keys til oss fra Opera: http://my.opera.com/community/party/reg.dml Den key'n varer evig? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jupp. Hele 8.0-serien i hvert fall. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Har lett for å se meg blind på egne design, og lurte derfor på om det var muligheter for å få noen små kommentarer på dette? Dette er en auksjonsside, ala Netthandelen. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Har 250 MB jeg også.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nå har jeg begynt å notere og skisse litt i boka mi. Kanskje jeg får til noe før jul Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Har lett for å se meg blind på egne design, og lurte derfor på om det var muligheter for å få noen små kommentarer på dette? Dette er en auksjonsside, ala Netthandelen. Virkelig pent, veldig oversiktlig og enkelt Lenke til kommentar
resol Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nå har jeg begynt å notere og skisse litt i boka mi. Kanskje jeg får til noe før jul Om du er snill pike ,så kanskje du får et design av nissen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nå har jeg begynt å notere og skisse litt i boka mi. Kanskje jeg får til noe før jul Om du er snill pike ,så kanskje du får et design av nissen Ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå