LoS Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Nå snakket vel ikke jeg om hele forumet, men de som hadde svart. edit: til Ingar. Berg: Det funker ihvertfall i firefox med 2 ider. Endret 28. august 2005 av LoS Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Vel, hva som fungerer er ofte forskjellig fra hva som skal fungere, der er til og med Firefox for dårlig. Skulle ønske Firefox kunne være konsekvent rett i gjennom. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Vel, ikke bare bruker han tall først i ID-en, den blir også brukt to ganger. De fleste vet sikkert at ID er noe som skal forekomme kun én gang i et HTML-dokument. En ID uansett sammenheng eksisterer kun èn av/èn gang, ellers hadde poenget med den forsvunne Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hehe sjekk denne: Why Good Programmers Are Lazy and Dumb Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 hihi. Men det er jo ikke akkurat usant, så... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeje.. På tide starte på nytt design snart da... Kommer aldri i gang. Null inspirasjon Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Sjekk site-review-sider. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeje.. På tide starte på nytt design snart da... Kommer aldri i gang. Null inspirasjon Samme her. Problemet forverres ved at siden som trenger design ikke er min egen. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeje.. På tide starte på nytt design snart da... Kommer aldri i gang. Null inspirasjon Vet hvordan det er... Sitter selv med noen tanker om å gjøre noe nytt med designet mitt, men får ikke helt bestemt meg... Mulig jeg fortsetter der jeg slapp for noen uker siden... Kjedelig å ikke ha noen inspirasjon! Lenke til kommentar
resol Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 er så kreativ om dagen at det er til å le av jeg...vil dere spise meg? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 For å fortsette på latterkramper: Høhø Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Føler at caféen mister litt piffen når det som er den store "greia" plutselig er å skrive latterutbrudd på en mest original måte. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Du sier noe... Ingen som har noen prosjekter på gang, eller en spennende artikkel eller noe de vil vise fram da? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Vel, veit ikke om jeg skal røpe så mye men ser ut til at jeg(og 2 andre) skal få laget et publiseringssystem for unrealized.org v2. Har ikke fått startet opp skikkelig enda, og kommer til å måtte bruke mye tid på dokumentering osv da det taes som et systemutviklings prosjekt på HiO. Noen som har noen ønsker? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Cafèen mister piffen av at det bare en OnTopic-prat ørten sider på rad.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå