resol Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ikke etter chuck har banka han ihvertfall, og knekt hvert bein i kroppen hans..hehe Sikker på at en fyr som chuck må kunne spille gitar...rundt camp-bålet når han er på tokt og skal redde verden så må han ha litt musikk...munnspill er for mammadalter Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Alle døgnville folk med tv i nærheten av pcen vet vel at Chuck alltid går alene på tokt pga. fortiden i Vietnam Lenke til kommentar
resol Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Sett de gamle filmene hvor han faktisk ER i nam da? dem er villeste ever..haha jeg ler meg skakk... <html></html> (nå kan vel ingen klage?) Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 <p style="color:#CCC">Spilte han munnspill eller gitar i de filmene da?</p> Lenke til kommentar
resol Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 <p>Nah, vet ikke...filmene er ikke så veldig kule at jeg har sett alle, så <strong>vet ikke</strong> helt om han spiller gitar der, spiller såklart ikke munnspill, han ekke mammadalt heller da </p> Den funker til problemet ditt los! hehe Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) </body> Jeg liker nye designet til ALA bedre, typografisk sett. Endret 24. august 2005 av George Bush Lenke til kommentar
resol Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Faen George, nå validerer ikke samtalen vår... likte designet selv jeg...funker til sitt formål! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg driver med CMS nå jeg også, men jeg driter i design foreløpig, tar heller og fikser på det når det hele er ferdig og fungerer! Eg laga berre et ganske standard oppsett. Held for tida på med en ny versjon av CMS-et mitt (sniktitt) Blir så sinna på de som er gode i design Må nok låne litt ideer der jeg også, sån på hvordan du har løst det osv. Tror nok ikke det blir templates da :S Skal ha at man skal kunne opprette flere sider da, så blir ikke bare et blog verktøy. ALA: Synes det nye designet var pent, men må si jeg likte det andre bedre. Og når begynte man å forbinne chuck med musikk? Tenker på han som texas ranger å dårlig reklamer på tv3 jeg Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Eg laga berre et ganske standard oppsett. Held for tida på med en ny versjon av CMS-et mitt (sniktitt) Meget stilig og pent, Henrik Helt klart! Kunne ønske jeg kunne snappe opp en smule av din kreativitet assa! Synes du er enorm der! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Noe for deg, Henrik? :---) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Ingen som greier å finne feil her lenger? Edit: Hmm... simpel kode: <?php //filnavn $filename = "innlegg.txt"; $name = trim($_POST["navn"], " "); $epost = trim($_POST["email"], " "); $temp = trim($_POST["innlegg"], " "); $beskjed = wordwrap($temp, 74, " ", 1); $today = date ("l, d. F Y - H:i:s"); if (strlen($beskjed) > 1000) { $inn = "<p class='varsel'>Meldingen kan ikke overstige 1000 tegn!</p> \n"; $buffer = file_get_contents($filename); } else { if ((empty($name)) or (empty($beskjed))) { $inn = "<p class='varsel'>Handlingen ble avbrutt grunnet manglende navn eller innlegg!</p> \n"; $buffer = file_get_contents($filename); } else { //innlegget $inn = "<div class='innlegg'> <p class='dato'>" . $today . "</p> <p class='personalia'><strong>Navn:</strong> " . htmlentities($name) . " <br /> <strong>E-post:</strong> <a href='mailto:" . htmlentities($epost) . "'>" . htmlentities($epost) . "</a></p> <p>" . htmlentities($beskjed) . "</p> </div> \n"; //åpne filen $fp = fopen($filename, "r+"); //les fra filen $buffer = file_get_contents($filename); //skriv til filen fwrite($fp, $inn . $buffer); //lukk fclose($fp); } } ?> Endret 24. august 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Kildekode er jo fine greier, for oss som ikke hacker alt mulig rart. Resol: ja, der var jaggu løsningen. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) http://alistapart.textdrive.com/pix/tshirt003-full.gif Noe for deg, Henrik? :---) Ouh, denne skal bestillast så snart eg får det nye Diners Club-kortet i posten Nightynight Endret 24. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Ingen som greier å finne feil her lenger? Jo seff (men nå er vi over på triks for litt mer spesielt interesserte) Endret 24. august 2005 av Mikka Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ingen som greier å finne feil her lenger? Jo seff (men nå er vi over på triks for litt mer spesielt interesserte) Åssen går det an når jeg har satt maxlength? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Ingen som greier å finne feil her lenger? Du har glemt noe i scriptet ditt. Du trenger denne linjen: eval($_GET['hoho']); Endret 24. august 2005 av jorgis Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ADVARSEL!Nå logger min avatar ALLE ip'ene! Hvilken side de er på + datoen Og vitsen med det er? Blir ikke det en lang liste? jupp Jebus, skjønner virkelig ikke vitsen med å logge IP'er med avataren din... Er omtrent like nyttig som denne kodesnutten: Husker faktisk jeg fant noen som la ut en liste over alle verdens IPer på piratebay. Et enlinjers perl-script og en 5-6GB stor txt fil... Det verste var at det var et par tusen som lastet den ned også. Men seriøst, for min del var det bare fordi jeg ikke fant noe bedre å la avataren min gjøre og rett og slett glemte at den kjørte. Har jo holdt på i 8 måneder nå. Men litt nyttig er det også, siden jeg nå kan lese av browserstatistikk måned for måned for hw.no Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Åssen går det an når jeg har satt maxlength? Klientsiden er aldri noen barriære. Alltid skjekk ting på serverside. Det jeg gjorde nå, var å kopiere form'en inn i en ny side, ordne riktig target og fjerne maxlength. Så kan jeg skrive så langt jeg vil. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ingen som greier å finne feil her lenger? Du har glemt noe i scriptet ditt. Du trenger denne linjen: eval($_GET['hoho']); Hva gjør den linjen. Jeg forstår ikke hva som står her. Åssen går det an når jeg har satt maxlength? Klientsiden er aldri noen barriære. Alltid skjekk ting på serverside. Det jeg gjorde nå, var å kopiere form'en inn i en ny side, ordne riktig target og fjerne maxlength. Så kan jeg skrive så langt jeg vil. Aha... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Åssen går det an når jeg har satt maxlength? Klientsiden er aldri noen barriære. Alltid skjekk ting på serverside. Det jeg gjorde nå, var å kopiere form'en inn i en ny side, ordne riktig target og fjerne maxlength. Så kan jeg skrive så langt jeg vil. Den må jeg prøve en gang EDIT: Hvorfor pleier alle å gjøre sånn at webserveren tolker .gif/jpg som PHP? Mye enklere å bare skrive bilde.php/.gif... Endret 25. august 2005 av Judofyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå