Lovskogen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Good designers copy, great designers steal Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Good designers copy, great designers steal Der var'n ja! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ADVARSEL! Nå logger min avatar ALLE ip'ene! Hvilken side de er på + datoen Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Og vitsen med det er....? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ADVARSEL!Nå logger min avatar ALLE ip'ene! Hvilken side de er på + datoen Min avatar inneholder nå Jack White, så pass deg! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har du fått tillatelse fra Datatilsynet? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hmm... Jeg bruker "$_SERVER['HTTP_HOST'].$_SERVER['PHP_SELF']" for å finne ut hvilken side han/hun er på, men den virker ikke... Viser bare url til bildefila Lenke til kommentar
zokra Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Jeg driver med CMS nå jeg også, men jeg driter i design foreløpig, tar heller og fikser på det når det hele er ferdig og fungerer! Eg laga berre et ganske standard oppsett. Held for tida på med en ny versjon av CMS-et mitt (sniktitt) Greit jeg låner noen idéer jeg også? Utrolig pent design ADVARSEL!Nå logger min avatar ALLE ip'ene! Hvilken side de er på + datoen Og vitsen med det er? Blir ikke det en lang liste? Endret 24. august 2005 av zokra Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Jo... Hvorfor ikke? Endret 24. august 2005 av Judofyr Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Greit jeg låner noen idéer jeg også? The White Stripes - Take, Take, Take Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Jebus, skjønner virkelig ikke vitsen med å logge IP'er med avataren din... Er omtrent like nyttig som denne kodesnutten: <?php for($i = 0; $i < 100; $i++) { echo rand(195, 255) . '.' . rand(0, 255) . '.' . rand(0, 255) . '.' . rand(0, 255) . "\r\n"; } ?> Edit: og grunnen er at du ikke har noen som helst mulighet til å knytte IP'en opp mot bestemte personer, og siden de færreste har tilgang til IP-logger og sånt hos teleselskapene, så har du ingen mulighet til å finne ut hvem som står bak. Whatsoever. Endret 24. august 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jebus, skjønner virkelig ikke vitsen med å logge IP'er med avataren din... Er omtrent like nyttig som denne kodesnutten: <?php for($i = 0; $i < 100; $i++) { echo rand(195, 255) . '.' . rand(0, 255) . '.' . rand(0, 255) . '.' . rand(0, 255) . "\r\n"; } ?> Noen ejakulerer ved å se på nakne damer, noen av å se på IP-adresser i Notepad.. I'm not here to judge. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hmm... Jeg bruker "$_SERVER['HTTP_HOST'].$_SERVER['PHP_SELF']" for å finne ut hvilken side han/hun er på, men den virker ikke... Viser bare url til bildefila Det viser bare info om fila som ligger på serveren, altså bare om bilde. Det går ikke an å logge hvor man kommer fra med et bilde, iallefall ikke hvis man bruker firefox... Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 kanskje det er gammelt nytt for dere, men jeg fant hvertfall nettopp ut at alistapart har fått nytt design. likte det gamle bedre Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 likte det gamle bedre Ditto. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 kanskje det er gammelt nytt for dere, men jeg fant hvertfall nettopp ut at alistapart har fått nytt design. likte det gamle bedre Neeh, det forrige var ikke ALA verdig. Det begynner å ligne på noe nå.. Min mening Innholdet er uansett det samme og like nyttig. Lenke til kommentar
resol Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ADVARSEL!Nå logger min avatar ALLE ip'ene! Hvilken side de er på + datoen Min avatar inneholder nå Jack White, så pass deg! Chuck banker Jack any day..... chuck tar alle... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er det flere "sikkerhetshull" i gjesteboken nå? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hmm... Jeg bruker "$_SERVER['HTTP_HOST'].$_SERVER['PHP_SELF']" for å finne ut hvilken side han/hun er på, men den virker ikke... Viser bare url til bildefila Bruk heller $_SERVER['HTTP_REFERER'] Resol: chuck banker han kanskje, men Jack eier'n på gitar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå