endrebjo Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hva betyr alle disse greiene i .htaccess-filen min? # -FrontPage- IndexIgnore .htaccess */.??* *~ *# */HEADER* */README* */_vti* <Limit GET POST> order deny,allow deny from all allow from all </Limit> <Limit PUT DELETE> order deny,allow deny from all </Limit> AuthName endrebjo AuthUserFile /home/e/en/endrebjo/public_html/_vti_pvt/service.pwd AuthGroupFile /home/e/en/endrebjo/public_html/_vti_pvt/service.grp Jeg prøver å legge til dette: AddType application/x-httpd-php .html ...men det ser ikke ut til å fungere. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Blir ikke dette feil, i henhold til å skille utseende og mark-up? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Heisann, lenge siden jeg har vært her nå, militæret og greier Anywaaay, holder på med en WoW side Shade Der bruker jeg ajfork som posting script, problemet er at jeg ikke får lagt til pluginen Calendar, den skal jeg bruke til å få vist events som raids osv. Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Var så rotete at jeg ikke hadde sjans å se hva det var Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) kanskje vi skal gi bæng i designet og kanskje bry oss om problemet .. ? EDIT: om det var det du mente da .. Endret 24. august 2005 av PixelImp Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hvordan kan jeg midtstille skriften i høyden? La oss si at jeg har en "boks" så vil jeg at skriten havner midt i "boksen", både i bredden og i høyden Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 I mitt forsøk på å bruke så lite divs som mulig har jeg støtt på et lite problem. Jeg har en "<li id="current">" som jeg vil style, men problemet er at jeg klarer ikke å nå denne li-en i CSS. Jeg har prøvd det meste men ingen ting ser ut til å fungere. <div id="top"> <ul id="toppmeny"> <li id="current"><a href="#">Om Oss</a></li> <li><a href="#">Hjem</a></li> <li><a href="#">Kontakt</a></li> </ul> Jeg har flere ul-er inne i "top" diven, ellers hadde jeg gjort det på en annen måte. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Heisann, lenge siden jeg har vært her nå, militæret og greier Anywaaay, holder på med en WoW side Shade Der bruker jeg ajfork som posting script, problemet er at jeg ikke får lagt til pluginen Calendar, den skal jeg bruke til å få vist events som raids osv. Noen som kan hjelpe ? Hallo pixelimp! Måtte bare hilse på! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Garreth: Det skal jo ikkje være vanskeligare enn #current { /* regler her */ } ? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Noen som har tenkt på hvor digg det hadde vært om man kunne skrive input:before { content : "*"; color: red; } input[value]:before { content: ""; } Og på den måten vise at feiltet ikke er fyllt ut Funker jo selvfølgelig ikke da Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Garreth: Det skal jo ikkje være vanskeligare enn #current { /* regler her */ } ? hehe det var min feil. Php scriptet manglet en liten ting, dermed ble ingen av li-ene skrivet ut som current. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Noen som har tenkt på hvor digg det hadde vært om man kunne skrive input:before { content : "*"; color: red; } input[value]:before { content: ""; } Og på den måten vise at feiltet ikke er fyllt ut Funker jo selvfølgelig ikke da Det er jo forsåvidt ikkje et presentasjonselement, så dette skal strengt tatt gjerast i HTML, ikkje i CSS. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg driver med CMS nå jeg også, men jeg driter i design foreløpig, tar heller og fikser på det når det hele er ferdig og fungerer! Akkurat slik jeg gjorde det også! Det er jo egentlig det som er det viktigste da, at alt fungerer 110% smertefritt, og så kan man implementere et fancy design til det, dersom man ønsker det Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Hvor mye har man egentlig lov å stjele av andre? Edit: design og koder. Endret 24. august 2005 av Stine Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg driver med CMS nå jeg også, men jeg driter i design foreløpig, tar heller og fikser på det når det hele er ferdig og fungerer! Eg laga berre et ganske standard oppsett. Held for tida på med en ny versjon av CMS-et mitt (sniktitt) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Stine: Hva tror du? Du bruker jo selv ordet «stjele». Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hvor mye har man egentlig lov å stjele av andre? Edit: design og koder. Jeg må innrømme at jeg anser HTML, CSS og små JavaScript som fritt. Det er såppas få muligheter til å gjøre ting annerledes, og det er ikke noe vits i å bruke mye tid på å skrive akkurat det samme. Når det gjelder design, må man ta hver enkelt sak. Små elementer, farger, form og i noe grad typografi kan man som regel ta, etter min mening. Men jeg vil aldri _kopiere_ noe grafikk eller oppsett fra en side. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hadde en lærer som sa at det er helt normalt. Man "stjeler og hermer" av/etter hverandre. Man ser noe man liker og gjør litt om på det. Det å kopiere en side helt, er uakseptabelt. (Sett bort i fra at man har fått lov) Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Eg laga berre et ganske standard oppsett. Held for tida på med en ny versjon av CMS-et mitt (sniktitt) Mighty sweet admingrensesnitt! Går det bra om jeg låner noen idéer fra deg til fremtidige prosjekter? Synes nemlig dette var veldig lekkert og oversiktlig. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Eg laga berre et ganske standard oppsett. Held for tida på med en ny versjon av CMS-et mitt (sniktitt) Mighty sweet admingrensesnitt! Går det bra om jeg låner noen idéer fra deg til fremtidige prosjekter? Synes nemlig dette var veldig lekkert og oversiktlig. Go ahead. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå