LoS Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Endre: Det er ikke noen vits å bruke fopen og fclose når du bruker file_get_contents Btw, empty er en fin funksjon Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Ser at det er mange muligheter ja. Får se om jeg får rettet de fleste av dem. Hvorfor finnes det ingen maxlength-attributt til <textarea>!? Endret 22. august 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Endre: Det er ikke noen vits å bruke fopen og fclose når du bruker file_get_contents Men jeg skal jo skrive til filen også. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) $inn = ""; $fp = fopen($filename, "r"); $buffer = file_get_contents($filename); fclose($fp); Ser ikke helt hvordan du skriver til filen her men. edit: strlen() for å begrense lengden på teksten. Endret 22. august 2005 av LoS Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 $inn = ""; $fp = fopen($filename, "r"); $buffer = file_get_contents($filename); fclose($fp); Ser ikke helt hvordan du skriver til filen her men. Ååå... der ja. edit: strlen() for å begrense lengden på teksten. Takk. (har søkt på mye forskjellig, men har ikke funnet noe) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Bruk JavaScript i tillegg: http://www.quirksmode.org/dom/maxlength.html Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Bruk JavaScript i tillegg: http://www.quirksmode.org/dom/maxlength.html Trenger jeg det når jeg har det på PHP da? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Bruk JavaScript i tillegg: http://www.quirksmode.org/dom/maxlength.html Trenger jeg det når jeg har det på PHP da? Jepp, dess fortare brukeren får beskjed om at han ikkje kan skrive meir, dess bedre. Er uansett travelt å ikkje få beskjed i det heile tatt, før du faktisk har posta det du prøver å skrive. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Bruk JavaScript i tillegg: http://www.quirksmode.org/dom/maxlength.html Trenger jeg det når jeg har det på PHP da? Jepp, dess fortare brukeren får beskjed om at han ikkje kan skrive meir, dess bedre. Er uansett travelt å ikkje få beskjed i det heile tatt, før du faktisk har posta det du prøver å skrive. Ja du er inne på noe der. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Og husk å legge til dette et eller annet sted i koden din: eval($_GET['hoho']); Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Og husk å legge til dette et eller annet sted i koden din: eval($_GET['hoho']); Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg har tenkt å kjøpe meg en bærbar til å bruke som en tilleggs maskin for webdesign og koding. Jeg har sett en del på 12" til Dell, men lurer egentlig om det blir for lite. Noen av dere som bruker så små bærbare til webdesign? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ville ikke kjøpt en maskin med så liten skjerm uansett bruksområde - men, er du ikke i feil seksjon nå? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Har tekt på en ultraportabel selv jeg, til å drive med webutvikling og sitte med på skolen. Utrolig pent EDIT: In addition we’ve added support for the following:[...] * CSS 2.1 Selector support (child, adjacent, attribute, first-child etc.) [...] * Fix :hover on all elements Skal det være en spøk, men mindre han mener de har fikset det i den kommende Beta2. Endret 22. august 2005 av orsus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg har tenkt å kjøpe meg en bærbar til å bruke som en tilleggs maskin for webdesign og koding. Jeg har sett en del på 12" til Dell, men lurer egentlig om det blir for lite. Noen av dere som bruker så små bærbare til webdesign? 12" er lite.. Er vel samma str som Macene, men når man først skal ha laptop, så må man ha 15,4" widescreen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvorfor widescreen? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Jeg har postet en tråd om dette her, men følte det bare er folk der som spiller eller kun bruker bærbare til tekstbehandling. Siden jeg skal bruke denne til webdesign tenkte jeg at jeg kunne spørre noen her som kanskje kunne komme med noen bedre råd. Edit: typo Endret 22. august 2005 av Garreth Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Widescreen er somregel bare stygt, hvertfall til webutvikling Gir et dårlig bilde av siden. Det som er så gennialt med en 12" er størelsen. Maskinen tar jo nesten ikke plass, og veier minimalt Lenke til kommentar
resol Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg har 15,4" wide i dag, og det er sinnsykt digg..har også planer om å kjøpe meg en 12" mac etterhvert (jeg innrømmer glatt at jeg faktisk ikke trenger en, men syns dem er søte ). Men er ihvertfall overfornøyd med 15,4" så er å anbefale En 12" passer vel mer til koding i senga eller css på dass Lenke til kommentar
resol Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Widescreen er somregel bare stygt, hvertfall til webutvikling Gir et dårlig bilde av siden. veldig uenig..er klart en vanesak, men det er veldig herlig og syns på ingen måter det er feil eller stygt! eneste "ulempen" er at ting gjerne blir litt anderledes tankegang i utviklinga, man må ta mer hensyn til småskjermer og vanlige oppløsninger, så en en annen skjerm å teste med gjør ingen ting, eller resize i firefox funker også helt fett... men nå blir widescreen mer og mer vanlig, og billigere og billigere Endret 22. august 2005 av resol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå