Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle akkurat til å sjekke noe på Experts hjemmeside, blabla

Well, du skulle sett Expertportalen, den interne siden i Expert-kjeden. Det er kanskje den mest upraktiske og minst brukerorienterte siden jeg vet om. I tillegg støtter den såvidt jeg ser bare IE, og ikke dét særlig godt engang. Unødvendige javascript bugger hele tida, og frameshelvetet ser ikke ut til å ta noen ende.

 

Eksempel på frustrasjonsemne:

Jeg skal finne en vare og bestille den. Først må jeg gå på et valg, og gjennom mange lister med kategorier for å finne varen. Systemet er tregt, og jeg må ofte vente lenge for hver sidelasting, og det kan gjerne bli 10 av dem. Når jeg så har funnet varen, må jeg kopiere eller skrive ned artikkelnummeret. For å kunne bestille varen, må jeg inn på et annet valg på hovedmenyen, for så å ved hjelp av artikkelnummeret søke meg fram til den aktuelle varen igjen. Grr!

Lenke til kommentar

blæh! siden min er borte vekk (har vel vært det en stund), og jeg bør kanskje begynne å tenke på å starte en ny. bør vel også ha et litt mer proffesjonelt navn enn "eamgrafix" denne gangen. noen ideer?

 

jeg fikk beskjed fra worldhoster (de som hostet den) om at den ville gå ut snart, og at jeg kunne logge meg inn på noe greier for å fornye den. men jeg hadde ikke passord til det stedet. så jeg sende mail tilbake hvor jeg forklarte det, men fikk ikke svar. kanskje like greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...