PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 bare sånn siden jeg ikke fant noen andre steder å poste.. hva er egentlig portfolio? har lurt litt på det de siste timene/minuttene/sekundene.. Presantasjon av deg selv/foretaket med informasjon, materiale og referanser kan en vel enkelt si. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 ok tusen takk.. så litt rundt på nettsider etter inspirasjon og fant ut at jeg ikke visste hva det var.. spesielt her på forumet er det mange som nevner det.. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 ePsiLON47: Takk for kommentarene, jeg har tatt alle til etterretning. Det med HTML er bare en glipp som er endra nå sammen med avstanden mellom avsnittene. Jeg ser også at du har vært så hjelpsom å markere enkelte forkortelser med abbr-elementet, og angi betydningen med attributtet title. Praktisk om du også gjennomfører dette for alle forekomster av forkortelser (en søk-og-erstatt-operasjon kan være passende her). For øvrig bør også angi språket forkortelsen er hentet fra med lang-attributtet (xml:lang i XHTML), slik: <abbr lang="en" title="World Wide Web Consortium">W3C</abbr> Ved å sette lang-attributtet til no på html-elementet (dette angir språket siden er skrevet i), trenger du ikke å spesifisere lang-attributtet for norske forkortelser. Verdien til lang-attributtet skal være en tobokstavskode fra ISO 639 (tobokstavskodene befinner seg i ISO 639-1 etter en inndeling som ble foretatt etter at HTML 4.01 ble spesifisert), eventuelt etterfulgt av en bindestrek og en landskode fra ISO 3166. Det siste kan være nyttig dersom man f.eks. ønsker å skille mellom engelsk og amerikansk, som henholdsvis får lang-verdiene en-GB og en-US. Litt flisespikkende dette, men det kan komme godt med i søkemotorene! Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Hjelp meg litt her: Skriver en kort beskrivelse av noen forskjellige nettlesere og har nå kommet til Netscape. Noen som har erfaringer med Netscape og som kan fortelle meg litt om denne? Særoppgave er stress Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Til PT først... Hvis du skulle trenger noe grundig info, kan jeg se om jeg finner noe av det jeg skrev til eksamen på NA i 2002, men det er kanskje å gå litt grundig til verks? Til PoleCat, og andre spesielt interesserte; er det bare meg eller er disse smileyene fra ilder.nos forum, noe vi absolutt burde ha her? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 *laste ned, dele opp og legge på server* Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Til PT først... Hvis du skulle trenger noe grundig info, kan jeg se om jeg finner noe av det jeg skrev til eksamen på NA i 2002, men det er kanskje å gå litt grundig til verks? Det går helt fint Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 *laste ned, dele opp og legge på server* Hihihi nais EF! PC, gi oss url til bilda når du er ferdig dah - sånn at vi kan bruke den mot/i forbindelse med deg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 PC, gi oss url til bilda når du er ferdig dah - sånn at vi kan bruke den mot/i forbindelse med deg Shall do, pinkboi! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Var det et ja eller nei at du ville ha det jeg hadde PT? *rote rundt i gamle arkivet* Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 ePsiLON47: Glimrende, gjerne fortsett med dette flisespikkeriet. Hvilke flere forkortelser trenger å bli markert ytterligere? Jeg fant ikke flere. Og, er det andre element lang bør defineres på? Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Var det et ja eller nei at du ville ha det jeg hadde PT? *rote rundt i gamle arkivet* Et ja Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Fant en av caseoppgavene i hvert fall. Står mest om hvordan bedrifter skal forholdet seg til virus og andre trusler. Men du har kanskje brukt for noe av det? Kan i hvert fall legge det ut. Regner med du får opp Word 2000 dokumenter. Obs, 4,4 MB. Det går greit? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Obs, 4,4 MB. Det går greit? 4,4MB @ ISDN = ca 10 min. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Gjorde om til htmldokument, og vips så ble det ikke så stort likevel. Vet ikke om det var så aktuelt, og formateringen av tekst ble ikke helt det samme, men her er i hvert fall blekka... L I N K Er vel jeg og en til som skrev dette, i tilfelle noen skulle tro jeg hadde skrevet hele greia alene. Eller var det 4 vi var? Endret 23. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Gjorde om til htmldokument, og vips så ble det ikke så stort likevel. Vet ikke om det var så aktuelt, og formateringen av tekst ble ikke helt det samme, men her er i hvert fall blekka... L I N K Er vel jeg og en til som skrev dette, i tilfelle noen skulle tro jeg hadde skrevet hele greia alene. Eller var det 4 vi var? Takker så meget Får lese gjennom det i morgen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Hhihihi, HalTan holder på tegne TEH tegning! *glede seg til resultat* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 haltan er kjip Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Når dette var det mest kreative jeg kom på så er det vel på tide å finne veien til bingen... Hvor er Mister Røros i dag forresten? God natt Endret 23. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 haltan er kjip Nei HalTan er en fryd i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå