Marvil Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hei hopp småbarn. Jeg trenger en ellerannen plass der man kan melde inn et telefonnummer, for deretter å bli oppringt av siden man meldte det inn fra.. Noen som har noen gode idèer..? Skal ikke ha noe script, bare link til sider som tilbyr dette. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Æh.. Er du ensom for tida, Marve? Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Høres ut som det er noe som kan misbrukes temmelig kraftig Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 orsus: Ingeniørstudent på HiO? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Æh.. Er du ensom for tida, Marve? Haha, ikke spesielt. Har dog noen samboere som fant ut at det kunne være morsomt å gjøre det samma med mitt telefonnummer.. Evt, så mottas andre forslag med takk.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Åja, sekkert Vi ringer deg tilbake Lenke til kommentar
resol Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 så en reklame på enogannen side hvor et parti (sv kanskje) også ringte tilbake Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Lurte berre på kor web-designere finner bilder, tar dere de sjølv, eller finnst det ei side der du kan få tak i gratis bilder, lovlig altså... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Lurte berre på kor web-designere finner bilder, tar dere de sjølv, eller finnst det ei side der du kan få tak i gratis bilder, lovlig altså... http://www.sxc.hu/ Her finner du bilder for enhver smak. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 http://www.pixelclub.net/?page=news&id=14&artikkel=157 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 så en reklame på enogannen side hvor et parti (sv kanskje) også ringte tilbake Gjett hvem som ringe meg.. Fra slik "hvilket parti tilhører du"-test på VG.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hei hopp småbarn. Jeg trenger en ellerannen plass der man kan melde inn et telefonnummer, for deretter å bli oppringt av siden man meldte det inn fra.. Noen som har noen gode idèer..? Skal ikke ha noe script, bare link til sider som tilbyr dette. http://www.netconnect.com/ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Åja, sekkert Vi ringer deg tilbake Takktakk.. Ring meg tilbake på Kvasir gav forøvrig en del morsomme treff.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hm, nå fikk jeg en fin idé Hva med å samle sammen så mange slike sider som mulig, og deretter lage en greie som sender samme nummer til alle med et tastetrykk? Kan oppnå en god telefonstorm av selgere. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) LOKALTOG: Ja Starter der du også? Da forventer jeg at du tar en tur innom StudConsult standen i lunch'n imorgen. Trenger sånne som deg Jeg er han tynne med lite hår(Høres jeg ikke barsk ut ) EDIT: nye formen for PM dette Endret 16. august 2005 av orsus Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 OM: Offentlig Melding. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 OM til MrBerg: Til MSN; Ja, jeg tror betalingsterminaler er standard hos Biltilsynet.. Kommer dog an på hva du skal betale. Ting til Tollvesenet (omreg-avgift, årsavgift) må betales via giro, dog noen stasjoner som tilbyr terminal for dette, men det er i utviklingsfasen enda. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Heh, ok, satt og håpte på at det var forsinka svar til meg når jeg så du hadde svart her sist Tenkte jeg skulle prøve meg på teoriprøva, må jo få tatt den snart. Tar visstnok 9 uker fra teorien er bestått til man kan få oppkjøring Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Bittelitt ontopic igjen. Jeg er på utkikk etter litt inspirasjon på å lage Business eller corporate type sider. Finnes det arkiv for slike? Eller en side med mange slike design? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå