Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Par spørsmål;

 

1. Hvor har dem billige .no domener..? Hos domeneshop.no tar dem 475,- for første året, deretter 100 spenn ellerno.. Bortsett fra første året er det samma som jeg betaler for mitt .com domene..

 

2. .no domener krever jo organisasjon, men det harke (ja, HARKE) jeg.. Åssen kan jeg fikse det..? Finne et firma her i nærheten, evt noen her som kan regge..?

 

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*vurdere å kjøpe et til domene*

marvil.no? :cool:

Vel, den er opptatt :angry:

NORID Handle...............: DSA13O-NORID

Organization Name..........: Din Sykkel AS

Organization Number........: 929087917

Post Address...............: Storgata 10

Postal Code................: N-3183

Postal Area................: Horten

Country....................: Norway

Phone Number...............: +47 33 04 33 00

Fax Number.................: +47 33 04 11 01

Email Address..............: [email protected]

 

Siden domenehandel bare tar av og tar av, bør man vel kanskje handle litt.. :ermm:

Kombinert "Portfolieside" og eventuelt om jeg skal ha medieutdanning kan jo det kanskje komme godt med..

 

Er ArtFace.no helt på viddene..? :blush:

Lenke til kommentar
<reklamere>

Jeg har klart å publisere min første artikkel nå, liker dere den?

</reklamere>

Det har endelig skjedd: Nettstedet med den tøffe adressen og den snasne (men etter hvert svært så gamle) placeholderen byr endelig på litt innhold! Og forventningene innfris og vel så det.

 

Artikkelen er velskrevet og konsis, ryddig inndelt med underoverskrifter, er skrevet i strukturbasert HTML og har deskriptiv lenketekst (evt. indirekte) hele veien; i det hele tatt et glimrende eksempel på hvordan en Web-artikkel skal skrives. Yey!

 

Jeg likte også stilsettet meget godt, men syns avstanden mellom avsnittene er for liten. En hel linje (angis med linjeavstanden i ems) er nok det beste. Et tips til kan være å fikse fargekoding ved å markere opp kodeeksemplene ytterligere med span-elementer med class-attributtet satt til element, attributt o.l. Se artikkelen om lenketekst referert til over og dette HTML-kurset for eksempler på dette.

 

Hvis jeg skal pirke på noe, må det være på at du skriver «html» i stedet for «HTML». Liker ikke slik Språkråd-mishandling av ordbilder, jeg.

Lenke til kommentar
Velkommen til kafèen, epsilon! :)

Kan ikke huske å ha sett deg her før.

Velkommen til kafèen iallefall ;)

Takk skal dere ha, men jeg debuterte faktisk med dette innlegget.

 

Dette til orientering!

 

Etter det eg har lest av innlegga til epsilon virker han å vere nok en kodeguru :)

Kan man ha for mange?

 

Edit: Det skjedde noe merkelig med lenken til debutinnlegget. Det skal nå være fikset.

Endret av ePsiLON47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...