Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

.galleri a, .galleri a:hover {
  text-decoration: none !important;'
  border: none !important;
}

Vær obs på at slike småfeil som den «'»-en du har i slutten av linje to der kan føre til at ting ikke fungerer. I en tråd for ikke så lenge siden var feilen en overflødig «¨» for eksempel. Bare til opplysning, no offence. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette en uvane?

Har fått det som vane/uvane å:

• sette alt på en linje
  • sette egenskapene i alfabetisk rekkefølge
  • innrykk mellom elementene og egenskapene, som to kolonner

EDIT: Er det bare her listeelementer (på HW.no-forumet) ikke får punkter foran seg?

Endret av DevN
Lenke til kommentar
DevN: Nei. What fits you best. :) Eller: "Vi må hitta något som passar for dej".

Vel, tenkte kanskje det var en uvane om andre skulle kikke over stilarket. Blir jo ofte en del horisontal scrolling. Hjulet på musa mi scroller både vertikalt og horisontalt, så jeg ser ikke på det en uting.

Innrykkene blir jo heller ikke like hos alle.

Jeg synes i det minste alfabetisk ordning er en god vane. :)

Lenke til kommentar
Har du på stavekontroll i editoren din? :p

Hehe, noe greie i Dreamweaver, aldri sjekket det noe nærmere.

Men som du selv sier, er ikke innrykk like store hos alle, så jeg bruker alltid vanlige mellomrom.

Mellomrom? Det funker jo ikke så bra mellom tekst, om man bruker en skrifttype hvor hvert tegn har forskjellig størrelse.

Skulle ha vært en mekanisme som ble lik for alle i tekstbehandlere.

Lenke til kommentar
Om du bruker samme skrifttype og størrelse så vil jo teksten alltid vere lik :)

Joda, men er jo avhengig av at andre som ser på kildekoden har samme skrifttype.

EDIT: Misforsto nok poenget ditt litt i farta. ;)

Endret av DevN
Lenke til kommentar

Warning: chmod() [function.chmod]: Operation not permitted in /usr/home/web/wno45823/weblogg/167/inc/plugins.php on line 182

Se på advarselen øverst. Dette er hva som kommer øverst når jeg klikker på les mer. Jeg bruker AJ Fork 167. På linje 182 i plugins.php står det:

if (!chmod($filename, 0666))

Noen som kan hjelpe?

På cutephp forumet fikk jeg dette svaret:

Your server doesnt allow a CHMOD function to be used in PHP scripts.

Lenke til kommentar
Warning: chmod() [function.chmod]: Operation not permitted in /usr/home/web/wno45823/weblogg/167/inc/plugins.php on line 182

Se på advarselen øverst. Dette er hva som kommer øverst når jeg klikker på les mer. Jeg bruker AJ Fork 167. På linje 182 i plugins.php står det:

if (!chmod($filename, 0666))

Noen som kan hjelpe?

På cutephp forumet fikk jeg dette svaret:

Your server doesnt allow a CHMOD function to be used in PHP scripts.

AJ-Fork prøver å chmodde en fil til 0666, men PHP har ikke rettigheter til det, eller det er satt begrensninger på det. Derfor: Gjør Det Selv™. :) Finn ut hvilken verdi $filename har og CHMOD den selv med en FTP-klient til 0666.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...