Jakob K Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 .galleri a, .galleri a:hover { text-decoration: none !important;' border: none !important; } Vær obs på at slike småfeil som den «'»-en du har i slutten av linje to der kan føre til at ting ikke fungerer. I en tråd for ikke så lenge siden var feilen en overflødig «¨» for eksempel. Bare til opplysning, no offence. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Du SKAL ha en namespacereferanse på HTML-elementet i XHTML. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Men du bør skrive html i ditt tilfelle Eneste grunnen til at jeg sa de skulle vekk var fordi jeg trodde du skrev html, så på docktypen jeg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Eneste grunnen til at jeg sa de skulle vekk var fordi jeg trodde du skrev html, så på docktypen jeg Du så riktig, men du så bare på én side. Så du er tilgitt! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Er dette en uvane? Har fått det som vane/uvane å: sette alt på en linje sette egenskapene i alfabetisk rekkefølge innrykk mellom elementene og egenskapene, som to kolonner EDIT: Er det bare her listeelementer (på HW.no-forumet) ikke får punkter foran seg? Endret 13. august 2005 av DevN Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 DevN: Nei. What fits you best. Eller: "Vi må hitta något som passar for dej". Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 DevN: Nei. What fits you best. Eller: "Vi må hitta något som passar for dej". Vel, tenkte kanskje det var en uvane om andre skulle kikke over stilarket. Blir jo ofte en del horisontal scrolling. Hjulet på musa mi scroller både vertikalt og horisontalt, så jeg ser ikke på det en uting. Innrykkene blir jo heller ikke like hos alle. Jeg synes i det minste alfabetisk ordning er en god vane. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Liker du best å kode slik, synes jeg du skal gjøre det. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 dette Har du på stavekontroll i editoren din? Hvordan man vil gjøre slikt er opp til hver og en, og går på smak og behag. Men som du selv sier, er ikke innrykk like store hos alle, så jeg bruker alltid vanlige mellomrom. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Har du på stavekontroll i editoren din? Hehe, noe greie i Dreamweaver, aldri sjekket det noe nærmere. Men som du selv sier, er ikke innrykk like store hos alle, så jeg bruker alltid vanlige mellomrom. Mellomrom? Det funker jo ikke så bra mellom tekst, om man bruker en skrifttype hvor hvert tegn har forskjellig størrelse. Skulle ha vært en mekanisme som ble lik for alle i tekstbehandlere. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Skulle ha vært en mekanisme som ble lik for alle i tekstbehandlere. Om du bruker samme skrifttype og størrelse så vil jo teksten alltid vere lik Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Om du bruker samme skrifttype og størrelse så vil jo teksten alltid vere lik Joda, men er jo avhengig av at andre som ser på kildekoden har samme skrifttype. EDIT: Misforsto nok poenget ditt litt i farta. Endret 13. august 2005 av DevN Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg tror de fleste har det underhverandre, og prøver å samle attributtene som "hører" sammen, ikke alfabetisk. Men somsagt, gjør som du vil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hva skjedde med de gode gamle cafè-taktene..? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hva skjedde med de gode gamle cafè-taktene..? Du mener den spam-bølgen som raser i kafeen til tider? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Warning: chmod() [function.chmod]: Operation not permitted in /usr/home/web/wno45823/weblogg/167/inc/plugins.php on line 182 Se på advarselen øverst. Dette er hva som kommer øverst når jeg klikker på les mer. Jeg bruker AJ Fork 167. På linje 182 i plugins.php står det: if (!chmod($filename, 0666)) Noen som kan hjelpe? På cutephp forumet fikk jeg dette svaret: Your server doesnt allow a CHMOD function to be used in PHP scripts. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Fikk nettop en gennial idee for drikkeglade datahuer: Online drikkelek Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hehe, din g33k Får benytte sjansen og hilse på huf; lenge siden! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Fikk nettop en gennial idee for drikkeglade datahuer:Online drikkelek Hehe, må vel være den ultimate nerdeleken. Ingenting er som å sitte alene foran PCen, sørpe dritings! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Warning: chmod() [function.chmod]: Operation not permitted in /usr/home/web/wno45823/weblogg/167/inc/plugins.php on line 182 Se på advarselen øverst. Dette er hva som kommer øverst når jeg klikker på les mer. Jeg bruker AJ Fork 167. På linje 182 i plugins.php står det: if (!chmod($filename, 0666)) Noen som kan hjelpe? På cutephp forumet fikk jeg dette svaret: Your server doesnt allow a CHMOD function to be used in PHP scripts. AJ-Fork prøver å chmodde en fil til 0666, men PHP har ikke rettigheter til det, eller det er satt begrensninger på det. Derfor: Gjør Det Selv™. Finn ut hvilken verdi $filename har og CHMOD den selv med en FTP-klient til 0666. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå