Haraldson Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 www.alistapart.com/articles/fauxcolumns/ Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hei gutter og jenter =) Jeg har vært sånn halveis borte fra forumet en god stund nå, men jeg vet det ikke er en sjel her inne som har savnet meg. Så det går vel bra. Men jeg har skiftet nick, det er jeg som var Skomaker. Skomaker? Jo, han dølle fyren som ikke greide å lage noe særlig til webdesign vettu. Du husker meg vel da Uansett, dette er en advarsel. Jeg kommer sterkt tilbake nå mot høsten. Kos Kos =) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hmm, er visst en trend det nå, å bytte nick til realname. Skulle gjort det selv, hadde det ikke vært så langt Uansett, jo - velkommen tilbake. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Designet jeg bare lekte meg med om dagen ville en venninne plutselig ha, men jeg aaaner ikke åssen meny jeg skal ha. Noen som har noen tips tanker om hva som hadde vært stilig til siden? Meny Endret 12. august 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Design? Alt jeg ser er en svart side med lilla fade øverst, samt en header av det tunge slaget. Litt vanskelig å tenke seg en meny til det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg jobber med det jo. Men sitter fast. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hei gutter og jenter =)Jeg har vært sånn halveis borte fra forumet en god stund nå, men jeg vet det ikke er en sjel her inne som har savnet meg. Så det går vel bra. Men jeg har skiftet nick, det er jeg som var Skomaker. Skomaker? Jo, han dølle fyren som ikke greide å lage noe særlig til webdesign vettu. Du husker meg vel da Uansett, dette er en advarsel. Jeg kommer sterkt tilbake nå mot høsten. Kos Kos =) Hei Skomaker! Velkommen tilbake. Husker at det var en stund siden du var aktiv her på forumet ja. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 HER er en sak som gjør koden om til text/html for IE Du kan enten bare include eller legge den rett inn. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) HER er en sak som gjør koden om til text/html for IE Du kan enten bare include eller legge den rett inn. Her er mitt: http://dev.misinterpreted.org/etc/php/xml.php BTW: CSS Cheat Sheet Endret 12. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jaaahaaa? :!: Blir vel vanskeligere å gjøre sider kompatible med IE7? Tenker på at IE7 er vanskeligere å installere på piratkopier av Windows, dermed får kanskje ikke alle testet sidene sine selv i IE7? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 rullebrett: 403 Forbidden Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 har du ikke slått av referrer logging? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Hmm, er visst en trend det nå, å bytte nick til realname. Skulle gjort det selv, hadde det ikke vært så langt Eh, det suger. Brutalt. (å bytte, ikke selve navnet ditt) Endret 12. august 2005 av Marvil Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Error Line 91 column 7: end tag for "html" omitted, but OMITTAG NO was specified. </body> You may have neglected to close an element, or perhaps you meant to "self-close" an element, that is, ending it with "/>" instead of ">". Ka er feil her, dette forstår eg ikkje, gjer dere det? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hva er det du prøver på? Kan vi få en link? Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det er resultatet eg får etter å ha validert sida mi... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Og hva er adressentil hjemmesida di? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 skjønner jo det, har du glemt </html>? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå