_Paulsen_ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 En annen ide for de som vil planlegge sida si på forhånd, kan jo være å lage flytdiagrammer. Hvis jeg ikke går helt berserk med begrepene, er dette at du setter opp de forskjellige undersidene, du setter streker mellom der det er linker som peker fra og til undersidene osv. På den måten kan du planlegge strukturen ganske så inngående. Du tenker på Sitemap du da.. Tror det er det beste ordet for det du snakker om... Hvertfall det jeg har lært her jeg studerer Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Vel, jeg har lært om flytdiagrammer, så det så. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sikkert spurt om 14 ganger før, men hva er feil om brukere med IE må markere teksten for at den skal vises? Lenge siden sist forresten Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 tekst fargen tilsvarer bakgrunnen? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 da hadde ingen nettleser vist teksten.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sikkert spurt om 14 ganger før, men hva er feil om brukere med IE må markere teksten for at den skal vises? Lenge siden sist forresten Jeg antar at buggen din finnes i denne listen: http://www.positioniseverything.net/explorer.html Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Finnes det bedre måter å legge til "fotnoter" på bildene, enn å bruke en egen div for hvert bilde? Slik som jeg har gjort her. Blir det "div-mania"? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Skal ha en meny der bildet til venstre for teksten skifter. Akkurat som i menyen på denne siden. LINK Noen som vet hvordan jeg får til den hoover effekten? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei, leker meg litt nå, men lurer litt på om hva som kan skille ut det svarte, selve siden da liksom, der headern er og nedover uten at det blir for skilt ut. Bare sånn at man ser at her er det "gjerder" så innholdet er innenfor der. Også fargen rundt headern? har tenkt til å gjøre det hele bredere og. Siden Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Herrejesus. Folkens: Har dere prøvd å søke etter løsningene på problemene deres på Google eller forumet her før dere spør, eller kaster dere ut spørsmål hit fordi det er det enkleste og greieste? Alvorlig talt, de aller fleste spørsmålene folk slenger ut her (i webkaféen) vet jeg er besvart utallige ganger før (om ikke også beskrevet i detalj på mange nettsteder), hvis dere bare hadde hatt ork til å gjøre en bitteliten innsats selv så slapp vi å besvare de samme spørsmålene om og om igjen. Jeg forlanger ikke mer enn at dere iallefall prøver å søke på forumet eller Google før dere stiller spørsmål. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 var den mot mitt innlegg og? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Finnes det bedre måter å legge til "fotnoter" på bildene, enn å bruke en egen div for hvert bilde? Slik som jeg har gjort her. Blir det "div-mania"? I teorien er det mulig å skrive ut innholdet i alt-attributten ved å bruke img::after og content-egenskapen, men det er uansett ikke noe som støttes av IE Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 var den mot mitt innlegg og? Nei, jeg bare synes det begynner å bli et veldig lavt nivå på spørsmålene som kommer, liksom at folk ikke gidder å gjøre litt research før de spør her. Det er iallefall slik jeg ser det. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Finnes det bedre måter å legge til "fotnoter" på bildene, enn å bruke en egen div for hvert bilde? Slik som jeg har gjort her. Blir det "div-mania"? I teorien er det mulig å skrive ut innholdet i alt-attributten ved å bruke img::after og content-egenskapen, men det er uansett ikke noe som støttes av IE Ja, jeg tenkte på noe sånt også, men først og fremst en funksjon i imgtag'en som f.eks note som la til en notis under bildet. Det hadde jo vært genialt (selv om det blir omtrent det samme som å skrive ut alt-attributten). Table hadde jeg ihvertfall ikke lyst til å bruke. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Med litt IE-boikott kunne det enkelt vært gjort sånn ca. slik: img[alt]:after{content:attr(alt);display:block;width:100px} Gud, som jeg hater IE. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 You and me both. Forstår ikke hvorfor folk bruker det. Jeg fikk i går ei venninne til å bytte til firefox, og hun elsker det Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Med litt IE-boikott kunne det enkelt vært gjort sånn ca. slik: img[alt]:after{content:attr(alt);display:block;width:100px} Gud, som jeg hater IE. Og er det noe håp for at IE7 kommer til å støtte dette? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Joe Clark har enda meir å seie om Opera, han Opera fanboys, fuck off! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Lokaltog: Jeg tror en del har glemt at "vis kilde" eksisterer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå